nuoria odottajia
Heippa. Täällä olisi 20- vuotias ensi odottaja. Onkohan täällä muita nuoria odottajia? Olisi kiva vaihtaa kokemuksia ja tutustua muihin odottajiin. Itsellä on laskettuaika helmikuussa ja asustan Klaukkalassa miehenikanssa.
Kommentit (110)
raskaus on mennyt hyvin. Nyt ne kaikki vaivat vasta alkaa :D odotan vaa, että loppuis jo tämä tuska, kun ei liikkumisestakaan tahdo tulla mitään. Muutamia ihmisiä olen tavannut täällä ja kun ovat vaavin saaneet on tapaamiset jääneet :/ joten oisi mukava jos tänne saisi tiiviin keskusteluporukan edes :D
Hei! Olen 18 vuotias ensisynnyttäjä Lahdesta, itselläni ei laskettuun aikaan ole enää kun reippaat 4 viikkoa :) Kyllähän alkaa aika raskasta olemaan ja vaikeaa liikkua ja joka paikkaan kolottaa, mutta kaikki se onneksi palkitaan aivan pian :p
Siellä onkin Engelillä sitten jo jännät paikat! Ja tervetuloa mukaan joukkoon? Kuinka on odotus sujunut?
Moikka! Täällä ylläriplussan tehnyt kohta 22-vuotias nainen Mikkelin seudulta. Viikkoja kasassa vasta 5+? ja olo aika jännittynyt! Ollaan omaa asuntoa avokin kanssa laittamassa ja raskaus tuli vähän huonoon saumaan, mutta kyllä me pärjätään, näin on päätetty :)
Tervetuloa mukaan! Kuinkas on siellä raskaus lähtenyt käyntiin? :)
mitäs täällä mammoille kuuluu? Onko vielä muita kiinostuneita tapaamiseen? :)
Heippa! Täällä olis 21-vuotias esikoistaan odottava opiskelija Helsingistä. :) Nyt menossa 10+6 ja kuumeisesti odotellaan aikaa nt-ultraan. Asutaan avomiehen, koiran ja kanin kanssa Itä-Helsingisä. Olen itse kotoisin Pohjois-Pohjanmaalta, joten olisi ihana saada uusia ystäviä täältäpäin varsinkin odottajista, omilla ystävillä kun ei ole vielä lapsia. Tulisin siis mielelläni tapaamiseen! :)
Heippa HIITU.
täällä olen odotellut muitakin tapaamiseen mukaan, mutta innokkaita ei ole löytynyt :( Voidaanhan me tavata ihan keskenämmekin? jos ei muita innokkaita ilmaannu. Itsekin asustan itä- Helsingissä, niin itis olisi varmaan hyvä paikka?
Heippa Jantsuh!
Harmin paikka, jos muita innokkaita ei ole ilmaantunut. Tavataan vain ja itis sopii oikein hyvin. Voit laittaa vaikka s-postia mulle osotteeseen hiitu@suomi24.fi niin voi sopia tarkemmin ajankohdasta! :)
Minäkin olisin kiinnostunut ainakin johonkin miitinkiin!. :) työt rajoittaa jonkin verran, mutta varmaan pääsen aina välillä.
Mä ihan unohdin tän keskustelun kun oon lukenut niin paljon noita yleisen puolen keskustelujen kommentteja, ne on aika viihdyttäviä:)
Täytyy meidän sopia sitten tapaamista :) miten sinä mamazida
pääset Helsingissä liikkumaan? Missä ja milloin sinulle tapaaminen kävisi?
Hienoa, kun on muitakin innokkaita! :) Minulle sopii tapaaminen missä vain Helsingissä mutta olen tosiaan tällä hetkellä sairaana, joten kuhan tästä paranee niin olen mukana. :)
Moikka! Täällä yksi 18 vuotias odottaja, viikkoja vasta 6+ eli ihan alussa vielä ollaan, laskettu aika olisi 31.8 :) asumme mieheni kanssa vantaalla.
olisi mukavaa saada uusia kavereita ja juttuseuraa, varsinkin muista odottajista! :)
SSANDU, tahdotko tullaa mukaan tapaamiseen? Helsingissä varmaan järjestämme treffit. Kunhan HIITU paranee flunssastaan. :)
Joo kuulostaa hyvältä, mukana ollaan! :)
Hyvä! Sovitaan sitten parempi ajankohta ja paikka. Pääsetkö millaisina aikoina tulemaan? Itse kun saan Helmikuussa tämän pienokaisen, niin olisi hyvä tavata tässä lähi viikkoina :) sitten ei tiedä miten loppuajalla jaksaa
Mulla tuo koulu rajoittaa sen verran että päivät oon koululla mutta iltapäivät/illat käy :) viikonloppuina on tietenkin helpoin kun ei ole koulua mutta ihan arkipäivätkin käy kyllä!
Miltäs teidän ensi viikonloppu näyttää? Sopisiko tapaaminen lauantaille? Vaikka Helsingin keskustassa, kun sinne pääsee vantaaltakin hyvin kulkemaan. :)
Tarkoitatko nyt tulevaa viikonloppua 10.1? :) minulla käy kyllä mikä vain!
JANTSUH oikeastaan asutaan Vantaalla, mutta sydän on Helsingin puolella ja siellä tulee käytyä =)
Luin tuosta keskustelusta JANTSUH että laskettu aikasi olisi helmikuussa, alkaako jännittää? Miltä tuntuu noin muuten ? Ja miten on raskaus sujunut? =)
Mukava olis jos muutkin nuoret odottajat, etenkin vasta plussanneet löytäisi tämän keskustelun.