Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuoria odottajia

18.08.2014 |

Heippa. Täällä olisi 20- vuotias ensi odottaja. Onkohan täällä muita nuoria odottajia? Olisi kiva vaihtaa kokemuksia ja tutustua muihin odottajiin. Itsellä on laskettuaika helmikuussa ja asustan Klaukkalassa miehenikanssa.

Kommentit (110)

81/110 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JANTSUH oikeastaan asutaan Vantaalla, mutta sydän on Helsingin puolella ja siellä tulee käytyä =)

Luin tuosta keskustelusta JANTSUH että laskettu aikasi olisi helmikuussa, alkaako jännittää? Miltä tuntuu noin muuten ? Ja miten on raskaus sujunut? =)

Mukava olis jos muutkin nuoret odottajat, etenkin  vasta plussanneet löytäisi tämän keskustelun.

82/110 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus on mennyt hyvin. Nyt ne kaikki vaivat vasta alkaa :D odotan vaa, että loppuis jo tämä tuska, kun ei liikkumisestakaan tahdo tulla mitään. Muutamia ihmisiä olen tavannut täällä ja kun ovat vaavin saaneet on tapaamiset jääneet :/ joten oisi mukava jos tänne saisi tiiviin keskusteluporukan edes :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/110 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen 18 vuotias ensisynnyttäjä Lahdesta, itselläni ei laskettuun aikaan ole enää kun reippaat 4 viikkoa :) Kyllähän alkaa aika raskasta olemaan ja vaikeaa liikkua ja joka paikkaan kolottaa, mutta kaikki se onneksi palkitaan aivan pian :p

84/110 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä onkin Engelillä sitten jo jännät paikat! Ja tervetuloa mukaan joukkoon? Kuinka on odotus sujunut?

85/110 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Täällä ylläriplussan tehnyt kohta 22-vuotias nainen Mikkelin seudulta. Viikkoja kasassa vasta 5+? ja olo aika jännittynyt! Ollaan omaa asuntoa avokin kanssa laittamassa ja raskaus tuli vähän huonoon saumaan, mutta kyllä me pärjätään, näin on päätetty :)

86/110 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan! Kuinkas on siellä raskaus lähtenyt käyntiin? :)

87/110 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs täällä mammoille kuuluu? Onko vielä muita kiinostuneita tapaamiseen? :)

88/110 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Täällä olis 21-vuotias esikoistaan odottava opiskelija Helsingistä. :) Nyt menossa 10+6 ja kuumeisesti odotellaan aikaa nt-ultraan. Asutaan avomiehen, koiran ja kanin kanssa  Itä-Helsingisä. Olen itse kotoisin Pohjois-Pohjanmaalta, joten olisi ihana saada uusia ystäviä täältäpäin varsinkin odottajista, omilla ystävillä kun ei ole vielä lapsia. Tulisin siis mielelläni tapaamiseen! :)

89/110 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa HIITU. 

täällä olen odotellut muitakin tapaamiseen mukaan, mutta innokkaita ei ole löytynyt :( Voidaanhan me tavata ihan keskenämmekin? jos ei muita innokkaita ilmaannu. Itsekin asustan itä- Helsingissä, niin itis olisi varmaan hyvä paikka? 

90/110 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Jantsuh! 

Harmin paikka, jos muita innokkaita ei ole ilmaantunut. Tavataan vain ja itis sopii oikein hyvin. Voit laittaa vaikka s-postia mulle osotteeseen hiitu@suomi24.fi niin voi sopia tarkemmin ajankohdasta! :)

91/110 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin kiinnostunut ainakin johonkin miitinkiin!. :) työt rajoittaa jonkin verran, mutta varmaan pääsen aina välillä.

Mä ihan unohdin tän keskustelun kun oon lukenut niin paljon noita yleisen puolen keskustelujen kommentteja, ne on aika viihdyttäviä:)

92/110 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy meidän sopia sitten tapaamista :) miten sinä mamazida

pääset Helsingissä liikkumaan? Missä ja milloin sinulle tapaaminen kävisi?

93/110 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kun on muitakin innokkaita! :) Minulle sopii tapaaminen missä vain Helsingissä mutta olen tosiaan tällä hetkellä sairaana, joten kuhan tästä paranee niin olen mukana. :)

94/110 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Täällä yksi 18 vuotias odottaja, viikkoja vasta 6+ eli ihan alussa vielä ollaan, laskettu aika olisi 31.8 :) asumme mieheni kanssa vantaalla.

olisi mukavaa saada uusia kavereita ja juttuseuraa, varsinkin muista odottajista! :)

95/110 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSANDU, tahdotko tullaa mukaan tapaamiseen? Helsingissä varmaan järjestämme treffit. Kunhan HIITU paranee flunssastaan. :)

96/110 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuulostaa hyvältä, mukana ollaan! :) 

97/110 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Sovitaan sitten parempi ajankohta ja paikka. Pääsetkö millaisina aikoina tulemaan? Itse kun saan Helmikuussa tämän pienokaisen, niin olisi hyvä tavata tässä lähi viikkoina :) sitten ei tiedä miten loppuajalla jaksaa

98/110 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo koulu rajoittaa sen verran että päivät oon koululla mutta iltapäivät/illat käy :) viikonloppuina on tietenkin helpoin kun ei ole koulua mutta ihan arkipäivätkin käy kyllä! 

99/110 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs teidän ensi viikonloppu näyttää? Sopisiko tapaaminen lauantaille? Vaikka Helsingin keskustassa, kun sinne pääsee vantaaltakin hyvin kulkemaan. :) 

100/110 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko nyt tulevaa viikonloppua 10.1? :) minulla käy kyllä mikä vain!