Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuoria odottajia

18.08.2014 |

Heippa. Täällä olisi 20- vuotias ensi odottaja. Onkohan täällä muita nuoria odottajia? Olisi kiva vaihtaa kokemuksia ja tutustua muihin odottajiin. Itsellä on laskettuaika helmikuussa ja asustan Klaukkalassa miehenikanssa.

Kommentit (110)

21/110 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kaikki testitki lupas poikaa, mut toista näky ultrassa :D

22/110 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään alko viikko 16.. Mitä testejä meinaatte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/110 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein ihan vaa netissä niitä "tuleeko tyttö vai poika", ihan hömppäjuttuja:)

24/110 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömppäjuttuja joo mutta mä niitä tein kaikenlaisia ajankulukseni :D http://www.oocities.org/huuhaat/testi.html tuossa esimerkiksi!

25/110 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollukkaa tollasta testiä tehny, jonku samantyyppisen:)

26/110 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaha :D okeij, täytyypi varmaan sitten kokeila. Mikäs teillä muuten elämäntilanne oletteko töissä vai opiskelemassa?

27/110 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon töissä parturina. Nyt jo rupee paikat sanomaa ittensä irti ku meillä on aikalailla sellasta "liukuhihna" hommaa, että koko aja on asiakas penkissä, hyvä jos pariks minutiks kerkee istahtaa. Äitiysloma alkaa 1.11, katotaan kestääkö paikat sinne asti. Teen kyllä ny vähemmän tunteja mitä normaalisti, että jaksais sinne loppuun asti :)

28/110 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon vanhainkodissa lähihoitajana ja selkä ei taho kestää! Nyt tulee kokeiluun Sellanen tukivyö, en yhtään tiiä mimmonen Se on. Tein tuon yhden testin ja mulla ois aika vahvasti tulossa poikavauva :)

29/110 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myymäläpäällikkönä, yritän tehdä ihan maksimitunnit (eli meillä 37.5h/vko kun ei saisi tehdä ylitöitä) että saisin äitiysrahaakin mahdollisimman paljon! Välillä ei kyllä meinaa jaksaa olla mutta mulla se taitaa olla lähinnä henkistä jaksamista kun ei enää huvittaisi :D kotona ei oikeastaan jaksa muuta kun nukkua vaikka ei mun päivät ole kun sen perus 8h... Selkä ei meinaa kestää istumista ja jalat ei seisomista, kamalia alavatsakipujakin tulee jos joutuu pitkään seistä. Mulla äitiysloma alkaa 31.10, enköhän mä sinne jaksele!

30/110 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla äippäloma lakaa 13.12 ja mietin että miten jaksan :) meil on nii hirveet puutoksetki että töitä pitää painaa enemmän ku yleensä. Hain tossa keväällä ammattikorkeaan, mutta sitten tuli tämä mahaasukki, niin katsoo koska raaskii sinne kouluun mennä :D

31/110 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jakselet hyvin loppuun asti, tai tietysti jos alkaa tuntua liian raskaalta niin saikkua hakemaan! Mulle jopa työnantaja sanoi suoraan että jos ei jaksa niin älä kärvistele vaan ota reilusti saikkua :) mies on ehdottelu mulle että menisin opiskelemaan kun mulla olisi päätä siihen, hän olisi kuulemma mielellään vauvan kanssa kotiona kun mä olisin koulussa. Mutta en mäkään ainakaan hetkeen nyt raaski millään mennä!

Vierailija
32/110 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Täällä 18.v ensiodottaja raskausviikolla 26 :) Mukava löytää muitakin suunnilleen samanikäsiä odottajia!

33/110 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa mukaan :) miten teillä on paino noussu raskaana? Ite yritän käydä salilla, mutta on niin väsynyt, että EI millään jaksa kun pari kertaa viikossa. Mul ei viel ollu painonoussu, mutta kyllä koht tätä menoo:) aluks ajattelin, että kyllä sitte jaksan karistaa kilot pois että nyt nautin, ja kauheesti tekee mieli syödä suolasta esim. Salamii tai fetajuustoo :D

34/110 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rv 24 mennessä noussut 11 kiloo kokonaisuudessaan... Pikkusen sain neuvolasta noottia mutta pari kiloa kuulemma saattoi selittyä turvotuksellakin. Lähtöpaino mulla oli 58kg eli ei tää painonnousu vielä ole ihan kamalaa, kunhan alan katsomaan mitä syön ja vähän voisi kai alkaa lenkkeilläkin :D

35/110 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, täällä Tampereelta 22 v 6 kk yrityksen jälkeen tulin raskaaksi ja nyt meneillään rv 33. Alkuraskauden pahoinvoinnit oli yhtä ......... n. 13 viikkoon asti, tiputuksessa asti käväsin! Nyt onneksi tähän mennessä painoa tullut n. 8 kg, mikä on todella kiva, vaikka ei näykkään kuin mahassa mutta ilonen silti, kun olen niin pienikokonen :) Minulla maha jo laskeutunut ja painaa niin paljon virtsarakkoa, että oikeen sattuu. Neuvolalääkäri vasta ens kuun 12 pvä, jännityksellä odottaen onko tämä laskeutuminen aiheuttanut "tuhoa" :) ja tosiaan lokakuun alussa on la! Tsemppiä kanssaodottajille!

36/110 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla painoa tullu ny joku 5-6kg, enkä oo iha hirveesti syömisten perää vahdannu! Mulla kesti pahoinvointi tosi pitkään ni söin vaan yksinkertasesti jotai mikä pysy sisällä. Meillä sanottiin ultrassa että vauva köllöttelee kans aika alhaalla, että jos koko ajan pissattaa nii ei ihme ja kyllähä melkee tunnin välein saa rampata vessas..

37/110 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin ihanat lasten vaunut netistä! Kuulin netrikaupasta kaverilta joka suositteli, edulliset hinnat mutta rattaat hyvä laatusia niilläkin säilyneet 3 lapsella samat vaunut. Nyt jännittyneenä odottelen millaiset vaunut saapuu :)

38/110 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi tajuttoman hyvä tuuri ja löydettiin teutonian prestiget kirpparilta 80€! Kaiken lisäksi todella hyvässä kunnossa, ainoastaan pyörät oli kuluneet :) oli kyllä helpotus kun olin jo varautunut käyttämään vähintään 300€ käytettyihin vaunuihin... Millaset sä tilasit? 

39/110 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta pissahädästä, mulla on ihme kyllä helpottanut pissahädät! Ihan alusta asti sain juosta kokoajan ja tää seisomatyö oli ihan kamalaa kun ei ollut mitään pidätystaitoa... Mutta pari viikkoa sitten alkanut helpottamaan, ennen kotimatka (junalla 15 min+kävelyä 10 min) oli ihan mahdoton ja nykyään ei mitään ongelmaa kunhan muistan käydä pisulla ennen kun lähden asemalle!

40/110 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä makso 500€ yhdistelmävaunut, ja turvakaukalo. Tänään oltii vauva masunkanssa sovittamassa häämekkoja tuleviin häihin ja täydellinen prinsessa mekko löytyi :) koska te aloitte tuntea vauvan liikkeet? Mulla nyt rv. 17 ja luulen tuntevani jotain.