nuoria odottajia
Heippa. Täällä olisi 20- vuotias ensi odottaja. Onkohan täällä muita nuoria odottajia? Olisi kiva vaihtaa kokemuksia ja tutustua muihin odottajiin. Itsellä on laskettuaika helmikuussa ja asustan Klaukkalassa miehenikanssa.
Kommentit (110)
Mulla on vauvan vaatteet kaikki pestynä ja taiteltuna kaapissa ja pinnasänkyki pedattuna jo yli kuukauden :D Tai oikeestaa vaatteet oon taitellu ainaki viidesti ku ei vaa malta olla koskematta :P Enkä usko että kävis niin ettet mitään äitiyslomalla sais aikaseks ku iskee se pesänrakennus vietti ni et voi olla tekemättä kaikenlaista turhaaki ;)
Me ollaan pikkuhiljaa osteltu,. Marraskuussa kun on muutto isompaan asuntoon, pääsee urakalla laittamaan vauvan huoneen kuntoon.
Heippa vaan muutkin nuoret odottavaiset! Täällä olis kans yksi 20- vuotias odottelija rv 17 :)! Mukavaa nähdä että on muitakin oma ikäisiä nuoria naisia samassa tilassa :3
mistäspäin Jennaa oot? Miten on odotus sujunut? :)
hei, täällä ois 20 v odottaja raskau tosin ihan aluillaa vasta rv 6+1 mutta kiva jutella oman ikästenkin kanssa
Pyörähti tänään käyntiin 31. raskausviikko eli 10 viikkoa enää jäljellä! Alkaa pikkuhiljaa jo kauhistuttamaan miten vähän aikaa laskettuun aikaan on, aikasemmin kun on tuntunut ettei aika liiku ollenkaan :D töitäkin enää 5 viikkoa ja kovasti yritän taistella loppuun asti ilman saikkupäiviä...
meillä tänään oli rakenneultra ja poitsuhan Se sielä <3 kiinnostiaisiko ketään jatkaa keskustelua s-postissa tai vaikka facesaa? Itellä ainakin täällä käynti jäänyt vähäiselle.
Täällä myös Vaasasta 20v juuri plussannut :) Meille on tulossa nyt toinen :) Mulla eioo kyllä ollenkaan vielä mitään oireita, vähän jännittää että oonko edes oikeasti raskaana kun ei oireita :/
Jantsuh moi asun klaukkalassa myös. Olen 21 ja mulla on 2 vuotias tyttö ja tulossa toinen lapsi ensikesänä. Haluaisitko nähdä :)?
Hotmami: ties vaikka jo tiedettäis toisemme, kun klaukkala niin pieni kylä :D me kyllä muutettiin Helsinkiin, mutta treffit voi kyllä aina sopia. Klaukkalassa tulee kuiteski vielä käytyä. Missäs päin Klaukkalaa sitten asustat?
Asun klaukkalan keskustassa tällä hetkellä. Haluisitko vaihtaa sähköposteja?
laita mulle vaikka s- postia :) Janita.hyytiainen@hotmail.com
Täällä yks 19-vuotias, tänään plussannut, eli ihan aluillaan. la heinäkuussa :)
Täälläkin yksi tuore 20-vuotias odottaja ! :) Esikoinen tulee olemaan kesävauva ja odotus on jo nyt kova ! :)
Hei vaan kaikille uusille! Kiva saada uusia mukaan :) tämä keskustelu vain on tainnut vähän lopahtaa. Mutta olisi kiva jutella lisää. Minulle voi laittaa vaikka s-postia janita.hyytiainen@hotmail.com. Jos tahotte keskustella lisää :)
Täällä kanssa 21-vuotias esikoisen odottaja Pohjois-karjalasta. Rv 6 olen. Mieliala on onnen ja pelon sekainen. Enkä vielä oikein ole sisäistänyt että olen raskaana, tuntuu epätodelliselta :)
Heippa romance! Ja onnea tulokkaasta :) niinhän Se aluksi on ihan omituista, itse täällä puuskutan mennä vielä viimeiset 10 viikkoa! Ja nyt tuntuu jo siltä, että loppuis jo tämä tuska ja saa sen Nyytin syliin. Sinä asut vähän kauempana, itse asustan Helaingissä miehenkanssa... Oletteko te jo kauan yrittäneet lasta?
Moikka, täällä myös yksi vähän nuorempi odottaja. Ikää 22- vuotta ja ensimmäistä odotan, tosin vasta viikko sitten plussasin.. :3
Asutaan miehekkeen kanssa Helsingissä ja kättärillä olis tarkoitus ja toivottavasti lapsi maailmaan tuoda.
Alku järkytyksen jälkeen olo on rauhallinen ja toiveikas. Mieskin otti asian hyvin ja vaikuttaa erittäin myönteiseltä.
Olo ei kuitenkaan ole yhtään sellainen että olisi raskaana, oireita ei rintojen aristusta kummempia ole ( tämäkin alkoi heti plussattua), mikä vähän pistää miettimään.
Noh jospa ne tästä alkaisi kun etemmäs mennään.
Eka ultra on vasta tammikuun puolessa välissä... saatan ehkä mennä varhais ultraan tarkistamaan tilanteen aikaisemmin =)
Täällä on paljon noita raskaus keskusteluja ja ryhmiä, mutta huomasin että useat heistä ovat jo vähän "vanhempia" odottajia, eikä siinä siis mitään.. itse nuorena ihmisenä kuitenkin toivoisin vähän enemmän saman ikäluokan kokemuksia ja vertaistukea.
Olis hirveän kiva myös tavata meitä nuoria odottajia vaikka kaakaon merkeissä, itsellä ainakaan ei ole yhtään samassa tilanteessa olevaa kaveria ja raskaus/vauva jutuista olis kiva puhua =))
Se on kiva kun on muitakin täältä päin :) tapaaminen tosiaan olisi kiva järjestää, jos saisi muitakin täältä pääkaupunki seudulta innostumaan. Itsellä kun on sairaslomaa äitiyslomaan astin niin tekemistä kaipaan :) missä päin Helsinkiä te asustatte?
Mihin aikaan ootte muuten alkanut valmistella kotia vauvaa varten? Isoimmat tavarat on meillä jo ostettuna mutta mietiskelin vauvan vaatteiden pesua ja pinnasängyn kasaamista yms. Aikasemmin ajattelin että tehtäisi noita sitten kun jään äitiyslomalle mutta mitä jos vauva päättääkin syntyä ajoissa tai yksinkertaisesti en saa enää mitään aikaiseksi äitiyslomalla :D