Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuoria odottajia

18.08.2014 |

Heippa. Täällä olisi 20- vuotias ensi odottaja. Onkohan täällä muita nuoria odottajia? Olisi kiva vaihtaa kokemuksia ja tutustua muihin odottajiin. Itsellä on laskettuaika helmikuussa ja asustan Klaukkalassa miehenikanssa.

Kommentit (110)

41/110 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä aloin tuntemaan n. rv 16 eli samoihin aikoihin suurinpiirtein, samalla alkoivatkin harjoitussupistukset.

42/110 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin joskus rv 18-20 ja heti ihan ekat potkut tunnettiin yhessä miehen kanssa eli tuntu myös vatsan päälle jo! Olisinhan mä ite ne tuntenut jo aikasemmin mutta en varmaankaan osannu mieltää vauvan liikkeiksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/110 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä ei niitä oikein tiiä miltä tuntuu :) onko teillä odottajilla jo nimi mietittynä? Mulla on aina ollut ajatuksena, että tytön nimeks tulee Lilja, joten tytöstä tulos Lilja Matilda ja pojalle sitten mies ehdotti Reinoa, pojasta tulisi Reino Tapani.

44/110 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat nimivaihtoehdot teillä! Meillä on etunimi ollu valmiina jo varmaan viikosta 10 alkaen mutta toinen nimi tuottaa hankaluuksia, kai senkin keksii sitten kun saa vauvan syliin. Vielä 3 kuukautta siihen, en malttaisi mitenkään odottaa! Oon muutenkin todella malttamaton ollut koko elämäni, en tiiä mitään kauheampaa kuin odotella 8 kuukautta tulevaa pientä :D haettiin muuten eilen äitiyspakkaus postista, oli ihana tutkailla kaikkia tavaroita!

45/110 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!:) olipas hyvä keskustelu voisin liittyä mukaan! Elikkäs itselläni ikää19-vuotta ja tulen Vaasasta.:) raskaus on ensimmäinen ja viikkojakin on ehtinyt kertyä 28. Tänään jouduttiin supistelun vuoksi käymään tarkistuksessa ja vähän niin kuin epäilinkin loppu raskaus kuluu saikulla äitiyslomaan asti!:/ mikä on sinänsä kurja kun aika voi tulla vähän pitkäksi mutta vauvan hyvinvointi on nyt tärkeintä kuitenkin!:)

46/110 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista! Toivottavasti sun vauvasi jaksaa pysytellä vatsassa kuitenkin vielä tarpeeksi pitkään saakka ja saat jotenkin ajan kulumaan :) milloin sulla on laskettu aika?

47/110 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi :( onneksi vaavilla oli kaikki kuitenkin hyvin.

48/110 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laskettu aika 25.11 ja poikalupaus on jo muutaman kerran saatu!:) en malta odottaa että pikkuisen näkee,vaikka tosi kovaa jännittää ja vähän pelottavakin millaista arjesta tulee! Niin uusi tilanne kuitenkin. :) 

Kiloja on tähän mennessä tullut 6 kg saa nähdä miten ihan viime metreillä niitä rupeaa kertymään!:)

Miten teidän lähipiirit on ottanut asian? Meillä alkujärkytyksen jälkeen kaikki on ollut onneksi tukena!:)

49/110 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, mahtuisko tänne mukaan vielä yks 18-vuotias odottaja jolla on laskettu aika 3.12.? :) Synnytys todennäköisesti tosin käynnistetään mun diabeteksen vuoksi ainakin kaksi viikkoa aikaisemmin, joten taidetaan saada tänne marrasvauva. 

50/110 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michelle: kyllä tänne aina mukaan sopii :) tervetuloa. Katjaska: perheet kyllä ottivat vauva uutisen hyvin, kun olivat kuulema jo odotelleetkin vauva uutisia. Voi että mekin odotellaa kun saaadan sukupuoli tietää 30.9, voi tätä jännitystä!

51/110 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Ikää 19v ja rv 10+0. Helsingistä. :)

52/110 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lähipiiri otti todella hyvin, oli kuulemma vähän aavistelleetkin jo :D kyllä muakin kovasti jännittää, välillä saan paniikkejakin että mitä tästä tulee mutta suurimman osan ajasta kuitenkin luotan että pärjätään hyvin! Tai miehen pärjäämisistä mulla ei oo mitään epäilystäkään mutta omaa jaksaminen pelottaa välillä... Oon yrittäny laittaa itselleni mahdollisimman paljon työvuoroja ja sen takia oonkin välillä ihan loppu ja väsyneenähän sitä helposti saa paniikin. Oon myös nyt vikan kolmanneksen alussa alkanut uudestaan pelätä synnytystä ihan kamalasti :D keskiraskaudesta otin sen jo ihan rennosti mutta nyt taas ahdistaa! Kai tää tästä, ehkä täytyisi seuraavassa neuvolassa ottaa puheeksi jos ei pelot katoa :)

53/110 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdottoman paljon pieniä poikia muuten tulossa! Mulla oikeastaan kaikki lähipiirin lapset on poikia ja ne harvat kaverit jotka on saamassa vauvaa oottaa poikaa myöskin :D pikkupoikien valtakausi käynnissä!

54/110 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui hitsi kun nyt alkoi jännittää... Meillä häät tulossa 31.10 ja nyt löyty mekko! Ihana prinsessa mekko joka vielä muokataan masun kokoiseksi, vaik ei vielä kovin paljo oo päässy kasvaa :)

55/110 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki! Täällä 20 vuotias tuleva äiti lahden suunnalta, laskettuaika 6.11 ja poikaa lupailtu:) 

56/110 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen 18 v ja raskausviikkoja on 26+3, tyttö luultavasti tulossa. Ensimmäistä kertaa tälläseen keskusteluun kirjotan, mutta aattelin että vois olla ihan mielenkiintosta :) 

57/110 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi kun aika menee vaan hitaammin mitä lähemmäksi äitiysloma tulee, pitkät 6 viikkoa edessä. Haluisin jo laittaa kodin valmiiksi vauvalle!

58/110 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vielä reilu 2 kuukautta äippälomaan :) onko teillä ollut tukivyötä? Mulle fyssari nyt antaa testaukseen, millanenkohan Se on?

59/110 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kesällä mutta ei tarvinut edes montaa kertaa käyttää kun yhtäkkiä selkäkivut helpottikin! Mulla auttoi kylkikipuihinkin ja oli yleisesti helpompi liikkua, voisi ottaa kyllä uudestaan käyttöön nyt kun alkaa olla jo vähän hidasta kävely :) mulla on tuubimainen se tukivyö, luin että muunlaisilla ei välttämättä oo kiva istua vaikka muuten ehkä tukee paremmin... Mun työ kun on kuitenkin seisomisen ja istumisen vuorottelua niin aattelin että olis kivampi ettei tarvi erikseen ottaa pois jos istuu!

60/110 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei :) täälä 20v kans :D ja rv 35+2 eli LA ois 25.10 ja tyttöä lupaili mullekki ultrassa ;)