Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: En ole/en aio pettää=UP Olen pettänyt/pettäisin=DOWN

Vierailija
18.08.2014 |

Laitetaan numerot kehiin, kuinka moni ei ole tähän mennessä pettänyt, eikä aio koskaan pettää vs. ne, jotka ovat jo niin theneet tai eivät kaihtaisi tekoa, jos tilaisuus tarjoutuisi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 20:48"]Jos tekee mieli pettää, kannattaa ensin ensin jättää.

[/quote]

Noin se menee vielä alkuihastuksen aikana. Pitkässä parisuhteessa harmaan sävyjä alkaa näkyä.

Ei sillä, yksiavioisuuden ylivoimaisuuteen uskovat tehkööt niinkuin haluavat. Kannattaa tosin varautua eroamaan MONTA kertaa elämänsä aikana. Kai se on sitten kivempaa.

[/quote]

"En minä pettänyt, elämääni tuli vain harmaan sävyjä."

[/quote]

50 shades of gray? :-)

Vierailija
2/16 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistaiseksi n. 2/3 ei pettäisi ja 1/3 on pettänyt tai olisi valmis (peukutuksia tosin enemmän kun lukijoita, eli osa molempaa mieltä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee mieli pettää, kannattaa ensin ensin jättää.

Vierailija
4/16 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 20:48"]Jos tekee mieli pettää, kannattaa ensin ensin jättää.

[/quote]

Noin se menee vielä alkuihastuksen aikana. Pitkässä parisuhteessa harmaan sävyjä alkaa näkyä.

Ei sillä, yksiavioisuuden ylivoimaisuuteen uskovat tehkööt niinkuin haluavat. Kannattaa tosin varautua eroamaan MONTA kertaa elämänsä aikana. Kai se on sitten kivempaa.

Vierailija
5/16 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 20:48"]Jos tekee mieli pettää, kannattaa ensin ensin jättää.

[/quote]

[/quote]

"En minä pettänyt, elämääni tuli vain harmaan sävyjä."

Vierailija
6/16 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaniaan?

Vierailija
7/16 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen olisin voinut sanoa etten pettäisi, mutta nykyään kun tuo miesten ajatusmaailma on vähän auennut, en välttämättä viitsisi olla uskollinen ihan kenelle tahansa.

Vierailija
8/16 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 17:35"]

Joskus ennen olisin voinut sanoa etten pettäisi, mutta nykyään kun tuo miesten ajatusmaailma on vähän auennut, en välttämättä viitsisi olla uskollinen ihan kenelle tahansa.

[/quote]

Samoja mietteitä täällä...En sano, että pettäminen olisi mikään tavoite tai asia, jota erityisesti tavoittelisi, mutta jos joskus tulee sellainen tilaisuus missä kokemus-riskit -punninta osoittautuu positiiviseksi niin en jaksa olettaa pysyväni pyhimyksenä. Ei se niin tarkkaa ole.

Vierailija
9/16 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on todella matala libido eikä asia ole puhumalla tai millään muullakaan muuttunut. Olen niin turhautunut, että jos eteen tulisi tilanne jossa pääsisin sänkyyn jonkun seksikkään miehen kanssa eikä kiinnijäämisestä olisi riskiä, niin varmasti tekisin sen. Ymmärrän hyvin miehiä, jotka pettävät koska vaimo pihtaa vuosikausia.

Vierailija
10/16 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pitkä suhde (teini-iästä astia) ja lapset. Mies persoonallisuushäiriöinen ja alisti minut täysin ja kontrolloi aivan kaikkea (pahoinpiteli niin psyykkisesti kuin fyysisestikin). Olin jo monta vuotta ajatellut, että ehkä pitäisi erota, mutta lasten vuoksi vain jatkoin ja yritin (yritin ehdottaa terapiaakin, mutta mies ei missään nimessä halunnut moiseen). Tein 50-80 tuntisia työviikkoja, hoidin lapset ja kodin, mutta en koskaan voinut tehdä mitään omaa, koska työtön mieheni hallitsi täysin tekemisiäni ja rahojamme. Sain burn-outin. Sitten tuli nuori mies "viettelemään" minut ja alkoi salasuhde. Se sai minut näkemään, että ehkä elämä voi olla muutakin kuin kärsimystä, ja ehkä joku voi pitää minusta vikoineni. Päätin pian erota miehestäni, ja sen tein. (Salasuhde ei jatkunut.) En siis ole ylpeä tästä pettämisestä, mutta se oli lähtölaukaus elämänmuutokselle joka oikeastaan pelasti henkeni.

Vierailija
11/16 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks noi peukut on väärin päin? Ei ylös, joo alas. Toistepäin pitäis olla, mun logiikalla.

No, anyway, peukutin alas ohjeiden (vaikkakin väärät) mukaan. Olen pettänyt ja pettäisin uudelleen, jos tilaisuus tulisi. Mä tarviin enemmän seksiä ja hellyyttä kuin mun mies. Ja hän ei kykene tulemaan vastaan, joten mä hankin hellyyden ja seksin muualta tarvittaessa. No big deal, pelkkää fyysisten tarpeiden tyydytystä, ihan kuin syöminen tai peseytyminen. Mä petän myös mun keittiötä joskus käymällä ravintolassa ja suihkua käymällä uimahallissa.

Vierailija
12/16 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 17:51"]

Miks noi peukut on väärin päin? Ei ylös, joo alas. Toistepäin pitäis olla, mun logiikalla.

No, anyway, peukutin alas ohjeiden (vaikkakin väärät) mukaan. Olen pettänyt ja pettäisin uudelleen, jos tilaisuus tulisi. Mä tarviin enemmän seksiä ja hellyyttä kuin mun mies. Ja hän ei kykene tulemaan vastaan, joten mä hankin hellyyden ja seksin muualta tarvittaessa. No big deal, pelkkää fyysisten tarpeiden tyydytystä, ihan kuin syöminen tai peseytyminen. Mä petän myös mun keittiötä joskus käymällä ravintolassa ja suihkua käymällä uimahallissa.

[/quote]

Koska valtaosan ihmisistä moraalikäsityksen mukaan kumppanille valehteleminen/pettäminen/asioiden salaaminen on negatiivinen asia, siksi siitä pidättäytyminen on UP=positiivista.

Kovinkaan monessa asiassa ei mennä vähemmistön toiveiden mukaan, ymmärrät varmaan konseptin?

Vierailija
13/16 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40% peukutuksista pettänyt tai valmis siihen, aika iso prosentti. Masentavaa.

Vierailija
14/16 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:08"]

40% peukutuksista pettänyt tai valmis siihen, aika iso prosentti. Masentavaa.

[/quote]

Ei yllättävää, sillä samansuuntainen tulos kuin tutkimusissa, joissa molemmista sukupuolista miltei puolet on pettänyt suhteen aikana.

Vierailija
15/16 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla koskaan mitään järkeviä aloituksia???

Vierailija
16/16 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:32"]

Onko sulla koskaan mitään järkeviä aloituksia???

[/quote]

Sinulla se järjen puute näyttää olevan, kun odotat AV:ltä jotain järkevää. Kaikki on ehkä kotona, mutta valot ei ole päällä...