Oman selän hieronta kaalilla.
Jos haluat itse hieroa omaa yläselkää, hartioita, niskaa ja jos mitään muuta parempaa välinettä ei ole, niin osta kaupasta pieni(tai itselle sopivan kokoinen), kova pyöreä kaali ja rullaile sen päällä. Voi rullailla kaalin päällä selällään lattialla, seinää vasten rullailla tai tuolin selkänojaa vasten.
Laita kaali esim pieneen muovipussiin.
Selkä voi seuraavana päivänä olla kipeä, mutta hyvällä tavalla kipeä eli lukkoja, kipupisteitä yms saatu auki. Mut ole varovainen.
Kommentit (10)
Ehkä sieltä kaupasta kannattaa mielummin ostaa esim tällainen.
Mä käytän niitä kuivausrumpupalloja. Näyttää piikikkäiltä pieniltä jumppapalloilta, mutta paljon halvempia.
Yksi asia mitä ihmettelen.
En saa käsiä maahan kun seison jalat suorina. Hetken pyöriteltyä palloa jalkapohjieni alla, saan kädet maahan jalat suorana.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sieltä kaupasta kannattaa mielummin ostaa esim tällainen.
Pallon hinta 1,99 € ja on tarkoitukseen suuniteltu sekä kestää käytössä vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän niitä kuivausrumpupalloja. Näyttää piikikkäiltä pieniltä jumppapalloilta, mutta paljon halvempia.
En saa käsiä maahan kun seison jalat suorina. Hetken pyöriteltyä palloa jalkapohjieni alla, saan kädet maahan jalat suorana.
Eivät ole. Hierontapalloja saa hintaan 1,99 €.
Kaalimato.comissa on hierontakyssäkaali 9,99!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa käsiä maahan kun seison jalat suorina. Hetken pyöriteltyä palloa jalkapohjieni alla, saan kädet maahan jalat suorana.Eivät ole. Hierontapalloja saa hintaan 1,99 €.
Mä ostin niitä 5kpl/4,99. Osa rummussa ja yksi hierontapalloina ja yksi taitaa olla lapsen sählypallona.
Oman kaalin hieronta selällä se vasta notkeutta lisääkin.
tennis- tai pesäpallo on kätevämpi ja siistimpi.