Näkeekö kukaan muu enneunia? Tiedän myös, kun nainen on raskaana vaikkei tuo itse tietäisikään vielä. ov
Itse olen nähnyt pienestä pitäen enneunia ja kaikki ovat toteutuneet. Mm. ennustin isäni kuoleman; isäni syöpä uusiutui ja kaiken piti olla hyvin, hoidot tepsivät vielä silloin. Näin siis unta, että oli kevät, linnut lauloivat ja puut viheriöivät. Ja olimme hautajaisissa ja tuttu pappi teki hautaansiunaamisen. Vainajan nimeä en kuullut.
Sanoin äidilleni seuraavana aamuna (asuin vielä kotona), että ensi keväänä meillä on hautajaiset, isä tulee kuolemaan. Äitini sanoi siihen, että älä sie höpäjä. Mutta niin siinä sitten kävi, että kaikkien muiden, paitsi mun ja isäni, yllätykseksi isäni tila heikkeni jouluna ja hänen kuntonsa huononi viikko viikolta, kunnes hän sitten nukkuin pois pääsiäisenä. Ja kuten siinä unessani, hautajaispäivä oli kaunis; linnut lauloivat jne. Pappi oli sama jne.
Tuollaisen hautajaisunen olen nähnyt melkein joka kerta, kun suvusta on joku kuollut. Yleensä tuo uni tulee n. puoli vuotta ennen kuolemaa.
Näin myös enneunen ennen Estonian uppoamista, samoin kuin 911 päivää.
Ja tuosta toisesta sitten sen verta, että olen osannut sanoa ihan lapsesta saakka, kuka on raskaana ja kuka ei. Vaikka kyseinen henkilö ei vielä itse tietäisi asiasta ja raskaus olisi vasta ihan alussa. Mä en todellakaan tiedä miten tämä on mahdollista. Koskaan en ole arvannut väärin.
Näen myöskin todella vahvoja unia vainajista, esim. isästäni, nuo unet ovat niin todellisia, että luulen olevani valveilla.