Vaimo löysi unelmakodin ja uhkaa erolla, jos en aio muuttaa.
Vaimo löysi unelmiensa kodin täältä noin 250km päästä ja on varannut näytön kohteeseen. Vanhaan kouluun, paikkaan, jossa ei ole tukiverkkoja tai tuttuja. Palvelut ja työpaikat kaukana. Uhkailee nyt erolla, jos en ole suostuvainen hankintaan. Ahdistaa. Tuntuu, että on tosissaan.
Kommentit (15)
Vaimosi voi muuttaa unelmansa perässä yksin.
Kylläpä on taas tavallista skeidaa🤮
Itse laittaisin kertomasi faktat pöytään, ja katsoisin lähteekö kotka pesästä.
Jos lähtee, väistit luodin.
Naiset ajattelevat liikaa tunteillaan, ja siksi heidän ei pitäisi saada päättää mistään suurista linjoista.
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin kertomasi faktat pöytään, ja katsoisin lähteekö kotka pesästä.
Jos lähtee, väistit luodin.
Naiset ajattelevat liikaa tunteillaan, ja siksi heidän ei pitäisi saada päättää mistään suurista linjoista.
Kivaa yleistystä. Meillä minä olin se järkevä ja torppasin miehen idean erämökkiin muuttamisesta koska ei ole käytännöllistä
Tuollaisesta ämmästä heti ero, et enää suostu edes minkäänlaiseen keskusteluun tuon kanssa, vaan korvasta kiinni ja heität ämmän pihalle vähääkään tunteilematta.
Sen pituinen se.
Meillä oli hiukan samanlainen tilanne aiemmin. Totesin puolisolleni, että hän saa toki muuttaa, jos haluaa, mutta minä en muuta mukana. Tästä seurasi helvetinmoinen riita, mutta yhdessä asutaan edelleen vanhassa kodissamme.
Kaikkea se triojäätelön ahminen aiheuttaa. Paikka on varmaan ihana vaikka kesämökiksi. Ihana talo ja kaunis maisema kun eivät elätä.
Käytte kivan päiväreissun katsomassa sitä. Paluumatkalla kerrot rehellisesti, että remppaan menisi vähintään sata tonnia, kun pitää laittaa se ja se ja se, sieltä on 250 km töihin ja lähialueilla ei ole työpaikkoja.
Sen pituinen se.
Jos vaimolle on asunto tärkeämpi kuin sinä niin kai se on parempi erota.
Sijaitseeko paikka jossain lähellä Porvoota?
Hohh hohh hoijaa👹👹