Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia laihdutuslääkkeistä? Asiallista keskustelua!

Vierailija
03.08.2021 |

Alkaa olla kaikki muut keinot kokeiltu, jäljellä lääkkeet ja leikkaus.

Mitä lääkettä käytit? Toimiko? Kauanko käytit? Mitä tapahtui lopetuksen jälkeen? Mitä haittoja jouduit sietämään? Ja niin edelleen, kaikki kokemukset kiinnostaa!

Läskiydestä ja laiskuudesta öyhöttäjille en vastaa, älkää muutkaan pliis, niin saataisiin kunnollinen keskusteluketju.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEIN HYLLYVÄN LÖLLYVÄN HYTKYVÄN IHRAISTA KESKIVIIKKOA KAIKILLE KEHOPOSITIIVISILLE IHRALÖLLYKÖILLE : )

Miksi ihmeessä haluatte laihtua? Naisten kohdallahan lihavuus on itse ihanuus ja voimaantunutta kehopositiivisuutta. Hyllykää, löllykää ja hytkykää ja ahmikaa, mässäilkää ja ryypätkää niin paljon kuin sielu sietää!

Vierailija
42/52 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEIN HYLLYVÄN LÖLLYVÄN HYTKYVÄN IHRAISTA KESKIVIIKKOA KAIKILLE KEHOPOSITIIVISILLE IHRALÖLLYKÖILLE : )

Miksi ihmeessä haluatte laihtua? Naisten kohdallahan lihavuus on itse ihanuus ja voimaantunutta kehopositiivisuutta. Hyllykää, löllykää ja hytkykää ja ahmikaa, mässäilkää ja ryypätkää niin paljon kuin sielu sietää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44/52 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/52 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän tuo Ozempic auttaisi normaalipainoisella,  joka haluaisi päästä normaalipainon alarajalle?

Katso Los Angeles ym. Ozempic-poskista erotat. Joitakin on tainnut jo kuolla, jos oikein muistan.

Vierailija
46/52 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän lääke sun vaivaan auttaisi? 

Vierailija
47/52 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozempic toimii ku junan vessa. Nyt 30kg laskenut parissa vuodessa. Mahtaa olla rahaa lopuksi säästynyt, kun ei mene enää ruokaan niin paljoa. 

Vierailija
48/52 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rybelsys 2 kk, ja nyt 6 kiloa laihtunut.

Vierailija
49/52 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ozempic toimii ku junan vessa. Nyt 30kg laskenut parissa vuodessa. Mahtaa olla rahaa lopuksi säästynyt, kun ei mene enää ruokaan niin paljoa. 

Hyvä, jos toimii. Kannattaa silti hieman kuunnella itseään. Yksi merkittävä huolenaihe, joka on noussut esiin uusimmissa tutkimuksissa, on mahdollinen yhteys kilpirauhassyöpään, erityisesti medullaariseen kilpirauhassyöpään, potilailla, joilla on siihen taipumus. Tämä riski näyttää kasvavan, jos lääkettä käytetään pitkään. Lisäksi on pohdittu, että näiden lääkkeiden lopettaminen voi johtaa painon takaisin nousuun ja mahdolliseen diabeteksen hallinnan heikkenemiseen, mikä tarkoittaa, että lääkkeiden käyttöä saattaa joutua jatkamaan pitkään. FDA tutkii parhaillaan myös vakavampia mahdollisia haittavaikutuksia, kuten itsetuhoisia ajatuksia ja aspiraatiota (keuhkoihin menevä ruoka), mutta toistaiseksi näitä vaikutuksia on raportoitu vain harvoin.

Vierailija
50/52 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuvaikutuksista puhuttaessa kannattaa varmaan mainita myös viitteet niistä positiivisista: mahdollisesti hidastaa ikääntymistä, voidaan käyttää hoitoja reumaan, Alzheimeriin, syöpiin. Vähentää sydämen vajaatoiminnan oireita ja kehon tulehdustasoja silloinkin, jos käyttäjä ei laihdu. Voi olla tehokas apu riippuvuuksien hoidossa, mielenterveyden ongelmissa, sekä munuaissairauksien hoidossa. Alentaa kuoleman riskiä yleisesti. 

Vierailija
51/52 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisääkin kokemuksia saa laittaa.

Minulla on "lihavuuslääkärille" aika parin viikon päästä . Ylipainoa noin 25 kiloa ja diabetes kolkuttelee ovella.

Lääkäri puhui alustavasti, että ei kirjoittaisi Ozembicia. vaan jotain suun kautta otettavaa. Puhuttiin myös niin paljon muustakin, niin meni vähän ohi, mistä lääkkeestä puhui, mutta se selvinnee parin viikon päästä.

Käsiitin, etten tule saamaan Kela-korvausta, mutta olen valmis maksamaan lääkkeestä. Osaako kukaan sanoa, paljonko maksaa suurin piirtein kuukaudessa?

Missä asiasta voisi paremmin keskustella?

Vierailija
52/52 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up