Seurasin Jodelissa keskustelua Karsten Warholmista ja yllätyin kun moni nainen pitää häntä komeana
Ei ole mielestäni kummoisen näköinen. Suomessa kadulla tulee komeampaa tai saman tasoista vastaan lähes kokoajan.
Mies
Kommentit (24)
Kyllä tuo on huomattavasti keskitasoa paremman näköinen. Heteromiehet eivät osaa arvioida miesten puoleensavetävyyttä naisten silmissä.
https://www.puma-catchup.com/congrats-to-our-world-champion-over-400m-h…
Keskivertoa paremman näköinen hän on. Ei kuitenkaan vastaa omaa miesmakuani, vähän liian poikamainen kasvoiltaan. Ymmärrän kyllä, miksi vetoaa moniin.
Säännölliset piirteet. Kyllä minun mielestäni perustyyppiä komeampi on.
Mun tyyppiä on Evan Peters. Äärettömän kuuma..
N21
Poikahan tuo on, nätti. Miehet on erikseen.
Tulipa komeampia kadulla vastaan jatkuvasti, mutta ei kyllä tule. Oli pakko googlata millainen tursake on mutta toihan on tosi söpö. Silmälasit, ap!
Onhan se hyvännäköinen. Aloittaja taitaa olla vain kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat huonoja arvioimaan miesten ulkonäköä. Warholm on miljonääri joten pisteet nousevat sitä mukaa.
Kaikki norskit on miljonäärejä.
Norjalaiset miehet ovat kieltämättä aika vaatimattoman näköisiä Suomalaisiin Miehiin verrattuna.
Timo
Kun rahaa tai kuuluisuutta niin mies komistuu naisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Kun rahaa tai kuuluisuutta niin mies komistuu naisten silmissä.
En minä tuosta tyypistä tietäisi mitään ellen olisi nähnyt telkkarista. Siitä huolimatta hän on hyvän näköinen vaikka te miten kiukuttelette vastaan.
Minusta on kyllä tosi hyvännäköinen, aika moni norjalainen itse asiassa on. Itselläni ikää 21v joten ei ole myöskään liian nuori omaan makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat huonoja arvioimaan miesten ulkonäköä.
Millä perusteella? Koska valinta ei kohdistu sinuun? Eiköhän jokainen nainen osaa ihan itse päättää, mistä tykkää.
Äärimmäisen komea! Kuten on Elmo Lakkakin! Tuollaiset nuoret, komeat, lihaksikkaat miehet, wow😍
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen komea! Kuten on Elmo Lakkakin! Tuollaiset nuoret, komeat, lihaksikkaat miehet, wow😍
Kuulostat namutädiltä- Katsele oman ikäisiäsi miehiä.
M46
En ymmärrä miten kukaan huippu-urheilija voisi olla keskitasoa. Minä pienellä iskävatsalla ja vinkuvilla hauiksilla olen keskitasoa ja kadulla tulee nimenomaan meikäläisen näköisiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat namutädiltä- Katsele oman ikäisiäsi miehiä.
M46
On se kumma, kun ei 32 vuotias nainen saa ihailla 25 vuotiasta yleisurheilijaa:D No ei sen puoleen, siirrän ihailuni ehdottomaan suosikkiini, Johannes Vetteriin😍 Siis siinä miehessä on kaikki mitä mieheltä toivoisin, noin ulkonäön puolesta:D
Nuori, komea aitajuoksija.
Teininä olin hirveän rakastunut luokkakaveriini, joka oli huippu-urheilija, kävi nuorten olympialaisissakin ja kaikkea ja sen lisäksi oli tärisyttävän komea ja vielä mukavakin. 30 vuotta myöhemmin hänet tapasin uudestaan ja nyt hän olikin ryppyinen, ohentuvahiuksinen mies. Pitkä ja sutjakka toki edelleen, mutta... joo, rypyt kyllä vanhensi hänet ennen aikojaan.
Naiset ovat huonoja arvioimaan miesten ulkonäköä. Warholm on miljonääri joten pisteet nousevat sitä mukaa.