Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tästä täytyy taas riidellä?

Vierailija
03.08.2021 |

Ok, minun sukuni sitten on Saatanasta, kieroutuneita ilkeitä paskiaisia koko sakki. Sinun ei tarvitse enää koskaan olla heidän kanssaan tekemisissä.

Mutta tämä tarkoittaa automaattisesti sitä, ettei myöskään minun tarvitse koskaan olla missään tekemisissä sinun sukusi kanssa, vaikka kuinka olisivat maailmasta paratiisin tekeviä ihmisiä.

Miksi joillekin tuntuu olevan ihan mahdotonta hyväksyä tämä?

T: Todella turhautunut

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette suhteessa toistenne sukujen kanssa?

Vierailija
2/6 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko ketkä ovat sukulaisiasi niin osaan kiertää kauempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi joillekin tuntuu olevan ihan mahdotonta hyväksyä tämä?"

Siksi että kaksi pahaa ei ole yksi hyvä. Se kuinka puolisosi tulee toimeen sinun sukusi kanssa, ja kuinka sinä tulet toimeen hänen sukunsa kanssa, ovat kaksi eri asiaa joilla ei pitäisi olla mitään yhteyttä.

Vierailija
4/6 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaisi ettei kumpikaan meistä olisi toistensa sukujen kanssa tekemisissä, vaikka miehen suku on ihan ok niin ei mulla ole mitään mielenkiintoa viettää niiden kanssa aikaa, eikä myöskään kiinnosta jos mies ei näkisi mun sukulaisia koskaan. Siitä en kyllä tykkäisi jos mies haukkuisi mun sukulaisia.

Vierailija
5/6 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että kaksi pahaa ei ole yksi hyvä. Se kuinka puolisosi tulee toimeen sinun sukusi kanssa, ja kuinka sinä tulet toimeen hänen sukunsa kanssa, ovat kaksi eri asiaa joilla ei pitäisi olla mitään yhteyttä.

Se ei tässä ole mitenkään olennaista, miten sen toisen suvun kanssa tulee toimeen. Avainkysymys on tämä: Miksi olisi mitään velvollisuutta tavata toisen sukua, jos toinen ei tapaa omaa sukua?

Voi kyllä tavata, jos tahtoo, mutta mikä 'velvollisuus' olisi tässä tapauksessa tavata sen toisen sukua?

T: Tt

Vierailija
6/6 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei tässä ole mitenkään olennaista, miten sen toisen suvun kanssa tulee toimeen. Avainkysymys on tämä: Miksi olisi mitään velvollisuutta tavata toisen sukua, jos toinen ei tapaa omaa sukua?

Voi kyllä tavata, jos tahtoo, mutta mikä 'velvollisuus' olisi tässä tapauksessa tavata sen toisen sukua?

Eli miksi 'on pakko' osallistua sen toisen serkun häihin, äidin syntymäpäiville, isän grilli-iltaan jne., jos itse pitää vain selittää jotain oman suvun vastaavissa tapahtumissa?