Olen se kuluisa toinen nainen, saa haukkua, olkaa hyvä!
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 17:41"]
Aloittajan kannattaisi miettiä uudemman kerran, kannattaako varattua tapailla. Yksikään varattu mies ei ansaitse vapaan naisen seuraa.
Tietty aloittaja ei kerro itsestään mitään ja näin ollen hän itsekin saattaa olla varattu.
Joka tapauksessa kenenkään ei kannattaisi aloittaa tapailua varatun kanssa. Elämä menee aivan hukkaan siten.
Monet naisparat erehtyvät kakkosiksi ja menevät niin sekaisin varatusta miehestä, että ovat valmiita toimimaan miehen hyväksi esim. siten, etteivät käräytä miestä tämän vaimolle. Harmillista. Ja siinäkin mielessä niin surullista, että maailma on täynnänsä vapaita miehiä, joilta saisi rakkautta, sitoutumista jne.
[/quote]
olen ollut varatun miehen kakkosnainen nyt puoli vuotta. En olisi tällaiseen uskonut koskaan ryhtyväni, kyse oli lähinnä sattumista. Pitkä liitto pihtaavan miehen kanssa päättyi ja oltiin puolin ja toisin viihdytty toistemme seurassa jo aikaisemmin. Yks asia johti toiseen jne. Mies on 10v vanhempi ja vaimo kuulemma masentunut eikä tee kotitöitä, seksiä ei ole ollut suunnilleen sen jälkeen kun lapset syntyivät. Voi olla totta, voi olla että mies liioittelee. Pihtaavat miehen jälkeen säännöllinen seksi kuulosti liian houkuttelevalta.
tuo että vapaita miehiä olisi pilvin pimein. Eipä ole näkynyt! Muutamilla treffeillä olen käynyt ja mm netissä kirjoittanut miesten kanssa mutta mitään potentiaalista ei ole vielä löytynyt. Treffeistä en kerro varatulle vaikka tuskinpa ne häntä haittasivat, kyselee kyllä välillä että olenko pannut muita. No en ole. Kahta en yhtä aikaa itse haluaisi panna ja toivon ettei mieskään niin tee. Lopulta en voi tietää kuitenkaan. Tottakai koko ajan yritän löytää vakimiehen.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 11:48"]....antaa tulla...
[/quote]
Hohoijaa luulet olevasi jotain erikoista ja hienoa. Huoria mahtuu 200 tusinaan.
Minä olen varattu, rakastajani on varattu. Kumpikaan ei saa kotona läheisyyttä ja hellyyttä, eikä seksiä. Sitä me toisiltamme tankkaamme ja pidämme toisistamme todella paljon. Luotamme toisiimme täysin ja seksi on todella jumalaista.
Minä en halua rikkoa omaa perhettäni, enkä halua olla se henkilö, joka rikkoo hänen perheensä, jota hänen teini-ikäiset lapsensa syyttävät perheen rikkomisesta. Minä en ole ensimmäinen, tuskin viimeinenkään. Yhden naisen mies oli soittanut rakastajani vaimolle, kuvitelkaa, että tämä ei koskaan ottanut asiaa puheeksi. Rakastajani on todella seksuaalinen mies, joten vaimo varmasti tietää, että miehellä on säätöjä.Hänen kaltaisensa mies, ei ole 10 vuotta ilman.
Minä sanoisin, että hoitakaa haluttomuutenne. Minulle seksi on niin tärkeää, etten kykene olemaan ilman ja harva mieskään on kymmentä vuotta ilman tai edes kahta vuotta.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:48"]Ap en viitsi haukkua mutta lähinnä mua säälittää kaikki te toiset naiset. Ettekö arvosta itseänne? Sitä paitsi jos haette pelkkää seksiä voi sitä seksiä harrastaa myös vapaan kanssa. Eli sellanen ystävyys-seksi suhde. Siinä saa muutakin kuin pelkkänä reikänä olemista.
Itse olen ajatellut hakea tälläistä suhdetta koska en pysty nyt välttämättä sitoutumaan enkä pysty myöskään yhdenillan juttuihin.
Mies24
[/quote]
Niin kerrotko vielä, miksi ystävyys on poissuljettua varatun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 15:16"]
Vähän aiheen vierestä, mutta mua vähän naurattaa kun tuttavapiirissä muuan kodinrikkoja, joka alkoi sittemmin odottaa lasta tälle vamppaamalleen naimisissa olevalle miehelle, joutui juuri raskausmyrkytyksen takia sairaalaan viikolla 30, ja joutuu kuulemma olemaan siellä raskauden loppuun asti. ~karma~
[/quote]
Vaikutat sellaiselta pahansuovalta, pahantahtoiselta noidalta, joka myös ansaitsisi vähän karmaa kohdalleen. Raskausmyrkytyskö oikeudenmukainen kohtalo? Eikö ennemminkin mies ansaitsisi jotain seuraamuksia tästä kuviosta, jos joku "karmaa" ansaitsisi?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 13:25"]
Mistä sä oot kuuluisa? Ootko sä joku oikeasti joku julkkis?! Jos se tarkoitus on toinen niin ei honey, se tekee susta halvan huoran.. Ei siitä kannattais mainostaa..
[/quote]
Eihän tuo kuuluisa väittänyt olevansa. Miehelle ilmeisesti aiheuttaa mittavasti kuluja. Kallis maku?
Aloittajan kannattaisi miettiä uudemman kerran, kannattaako varattua tapailla. Yksikään varattu mies ei ansaitse vapaan naisen seuraa.
Tietty aloittaja ei kerro itsestään mitään ja näin ollen hän itsekin saattaa olla varattu.
Joka tapauksessa kenenkään ei kannattaisi aloittaa tapailua varatun kanssa. Elämä menee aivan hukkaan siten.
Monet naisparat erehtyvät kakkosiksi ja menevät niin sekaisin varatusta miehestä, että ovat valmiita toimimaan miehen hyväksi esim. siten, etteivät käräytä miestä tämän vaimolle. Harmillista. Ja siinäkin mielessä niin surullista, että maailma on täynnänsä vapaita miehiä, joilta saisi rakkautta, sitoutumista jne.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:12"]
En hauku. Omasta toisesta naisestani tuli myöhemmin vaimoni, joten automaattisesti toisena naisena oleminen ei välttämättä ole paha ja moraaliton teko. Joskus suhteet vain ajautuvat siihen pisteeseen, jota ei ollut tarkoittanut.
[/quote]
Joo, mutta sinun teko oli kyllä moraaliton. Mikä tekee miehen liitosta niin kummallisen, että ensin pitää pettää vaimoaan ennenkuin eroaa?
Kukaan ei ajaudu toiseksi naiseksi vaan kyseessä on ihan oma valinta. Jotkut ihmiset eivät vain vaivaudu tutustumaan itseensä tajutakseen koskaan, milloin se valinnanhetki on taas käsissä, ja niinpä kuvitellaan, että kaikenlaista vain sattuu ja tapahtuu ilman omaa tietoista päätöstä. Se on säälittävää.
En oikein käsitä toisen naisen ajatusmaailmaa. Toinen nainen on siis nainen, joka harrastaa seksiä suhteessa olevan miehen kanssa ja tekee tätä siis säännöllisesti. Hänestä on täysin hyväksyttävää, että kumppani valehtelee, huijaa ja pettää puolisoaan, ystäviään ja sukulaisiaan, kunhan vain omat tarpeet tyydytetään. Häntä ei haittaa, vaikka se ihana mies ei kykenen rehelliseen eikä reiluun toimintaan eikä halua tehdä valintaa kahden naisen välillä vaan haluaa pitää molemmat. Toista naista ei haittaa lainkaan se, että tarinalla on monta puolta ja se hänen kuulemansa tuskin on monen muun osapuolen tarinan kaltainen.
Miksi? Minkälainen nainen haluaa omakseen valehtelijan ja raukan, joka ei uskalla tai kykene olemaan rehellinen eikä tekemään valintaa? Mitä upeaa ja hienoa voi olla miehessä, jonka mielestä on ihan ok satuttaa toimillaan läheisiään? Miksi kukaan arvostaisi ja ihailisi saatikka rakastaisi tuollaista miestä?
Tämä on se ongelma, jota en ymmärrä toisissa naisissa. Tiedetään, että miehellä ei ole moraalia eikä rohkeutta eikä selkärankaa mutta silti vaan jaksetaan roikkua mukana ja odottaa, että se paha lahna vaimo ottaisi eron ja päästäisi miehen vapaaksi. Miten hyväuskoinen, typerä ja naiivi voi ihminen olla?
Toisaalta tarinat, joissa se toinen nainen on lopulta saanut sen munattoman miehen, on minusta ihania, koska siinähän tosiaan toinen nainen saa sen kultakimpaleen itselleen ja pääsee käytännössä elämään sen nahjuksen kanssa, joka ei kykene rehellisyyteen, suoraselkäisyyteen eikä tosirakkauteenkaan, kun pitää tunteita arpoa edestakaisin ikuisuuden. Sopivat sitten toisilleen upeasti!
Mietin usein, mitä tällaisen pariskunnan sukulaiset ja ystävät ajattelevat ja miten ikinä oikein kehtaa myöntää esim. uusille tuttaville, että suhde on alkanut pettämisellä ja sitä ollaan jahkattu vuosiakin ennen kuin mies on saanut päätöksen tehtyä. Entä omille lapsille? Mitähän kaunisteltua ja huijattua tarinaa kerrotaan heille? Eihän nyt tietenkään kovin rehellisiä ja suoraselkäisiä vanhempia voi kumpikaan olla, mutta eikö edes vähän hävetä valehdella omille lapsilleen?
Itselläni on nyt ystäväpiirin ensimmäinen pettämistapaus, ja aika kiusallista on tätä pettäjää katsella. Kiusalliselta se vaikuttaa pettäjästäkin, kovasti on selittelyä ja kaunistelua ja vakuuttelua siitä, miten kaikille on tämä ollut parhaaksi ja miten ihanasti lapset voivat, kun saavat nähdä vanhempansa uutta rakkautta. Kaiken selittelyn ja kaunistelun takana on varmaan monella sama fiilis kuin minulla, että voiko kuvottavampaa ihmistä olla, kun on pitänyt kahta miestä vuosikausia samaan aikaan ja esitellyt lapsillekin, kun lasten isä on ollut työmatkalla.
Ei riitä ymmärrys ihmisille, joille oma napa on koko ajan se tärkein.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 18:27"]
Kukaan ei ajaudu toiseksi naiseksi vaan kyseessä on ihan oma valinta. Jotkut ihmiset eivät vain vaivaudu tutustumaan itseensä tajutakseen koskaan, milloin se valinnanhetki on taas käsissä, ja niinpä kuvitellaan, että kaikenlaista vain sattuu ja tapahtuu ilman omaa tietoista päätöstä. Se on säälittävää.
En oikein käsitä toisen naisen ajatusmaailmaa. Toinen nainen on siis nainen, joka harrastaa seksiä suhteessa olevan miehen kanssa ja tekee tätä siis säännöllisesti. Hänestä on täysin hyväksyttävää, että kumppani valehtelee, huijaa ja pettää puolisoaan, ystäviään ja sukulaisiaan, kunhan vain omat tarpeet tyydytetään. Häntä ei haittaa, vaikka se ihana mies ei kykenen rehelliseen eikä reiluun toimintaan eikä halua tehdä valintaa kahden naisen välillä vaan haluaa pitää molemmat. Toista naista ei haittaa lainkaan se, että tarinalla on monta puolta ja se hänen kuulemansa tuskin on monen muun osapuolen tarinan kaltainen.
Miksi? Minkälainen nainen haluaa omakseen valehtelijan ja raukan, joka ei uskalla tai kykene olemaan rehellinen eikä tekemään valintaa? Mitä upeaa ja hienoa voi olla miehessä, jonka mielestä on ihan ok satuttaa toimillaan läheisiään? Miksi kukaan arvostaisi ja ihailisi saatikka rakastaisi tuollaista miestä?
Tämä on se ongelma, jota en ymmärrä toisissa naisissa. Tiedetään, että miehellä ei ole moraalia eikä rohkeutta eikä selkärankaa mutta silti vaan jaksetaan roikkua mukana ja odottaa, että se paha lahna vaimo ottaisi eron ja päästäisi miehen vapaaksi. Miten hyväuskoinen, typerä ja naiivi voi ihminen olla?
Toisaalta tarinat, joissa se toinen nainen on lopulta saanut sen munattoman miehen, on minusta ihania, koska siinähän tosiaan toinen nainen saa sen kultakimpaleen itselleen ja pääsee käytännössä elämään sen nahjuksen kanssa, joka ei kykene rehellisyyteen, suoraselkäisyyteen eikä tosirakkauteenkaan, kun pitää tunteita arpoa edestakaisin ikuisuuden. Sopivat sitten toisilleen upeasti!
Mietin usein, mitä tällaisen pariskunnan sukulaiset ja ystävät ajattelevat ja miten ikinä oikein kehtaa myöntää esim. uusille tuttaville, että suhde on alkanut pettämisellä ja sitä ollaan jahkattu vuosiakin ennen kuin mies on saanut päätöksen tehtyä. Entä omille lapsille? Mitähän kaunisteltua ja huijattua tarinaa kerrotaan heille? Eihän nyt tietenkään kovin rehellisiä ja suoraselkäisiä vanhempia voi kumpikaan olla, mutta eikö edes vähän hävetä valehdella omille lapsilleen?
Itselläni on nyt ystäväpiirin ensimmäinen pettämistapaus, ja aika kiusallista on tätä pettäjää katsella. Kiusalliselta se vaikuttaa pettäjästäkin, kovasti on selittelyä ja kaunistelua ja vakuuttelua siitä, miten kaikille on tämä ollut parhaaksi ja miten ihanasti lapset voivat, kun saavat nähdä vanhempansa uutta rakkautta. Kaiken selittelyn ja kaunistelun takana on varmaan monella sama fiilis kuin minulla, että voiko kuvottavampaa ihmistä olla, kun on pitänyt kahta miestä vuosikausia samaan aikaan ja esitellyt lapsillekin, kun lasten isä on ollut työmatkalla.
Ei riitä ymmärrys ihmisille, joille oma napa on koko ajan se tärkein.
[/quote]
Hieno kirjoitus! Monissa tapauksissa varmaan seksi vie. Huomista ei ajatella. Toimitaan ikäänkuin kuplassa.
Et sä varmaan mitään haukkuja saa. Tää palsta toimii aina toisin kuin odottaa; jos haluat haukkuja nää naidut mammat saakin jonkun ylemmyyskohtauksen ja alkavatkin säälimään sinua, kun huolit jonkun toisen jämät. ;)
- ja mikään selitys ei ole riittävän hyvä, koska syy on joka tapauksessa sinun vaikka se mieshän siinä on se, joka pettää ja väärin tekee. Mutta mamma ei miestään syytä, saati itseään ja omaa toimintaansa katselisi vähän kriittisemmin, vaan syy on aina jossain muualla.
Mut mä sanon, että jos seksi on hyvää ja saat sitä tarpeeksi, niin YOU GO GIRL!
Miksi olet toinen nainen? Jäitkö mieheen jumiin vai haluatko vaan seksiä?
En hauku ollenkaan. En tiedä, mikä on tilanteesi, oletko itsekin varattu. Mutta toisena naisena oleminen saattaa satuttaa sinua pitkällä aikavälillä. Jos olet nyt rakastunut tuohon varattuun mieheen, niin et pysty arvioimaan mitä suhde saa aikaan sinussa. Sitten kun et enää ole rakastunut, voi olla, että inhoat ajatustakin tuosta miehestä.
Etköhän sä niitä haukkuja ja halveksuntaa saa jo irl ihan tarpeeksi eli en viitsi...
En koskaan haukkuisi ihmistä, joka ei arvosta itseään. Sellaisissa on jotakin sääliä herättävää. Tarjoan kyllä empaattista olkapäätä, jos halua tukea.
HAU HAU HAU HAU HAU HAU GRRRRRR! VUHHH!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:00"]
HAU HAU HAU HAU HAU HAU GRRRRRR! VUHHH!
[/quote]
RÄYH! väyväyväyväyväyväyväyväyväyväyväyväyväyväy!
(toi oli sellainen ärsyttävästi räksyttävä pikkukoira)
Oletko ylpeä itsestäsi?Pidätkö siitä mitä näet kun katsot peilistä?Onko mies luvannut jättää vaimonsa?
Lähinnä säälin "toisia naisia". Miksi olla varsinkaan salarakas, eikö asia pitäisi tuoda julki, jolloin kaikki osapuolet voisivat tehdä ratkaisunsa tietoisina tosiasioista.
Sitä en kuitenkaan voi hyväksyä, että toinen nainen on pienten lasten isän "toinen nainen". Te ette voi puolustaa itseänne tai syyttää tapahtuneesta sitä pettävää isää, vielä vähemmän tämän puolisoa tai perhe-elämää. Muistakaa, että te olette itse 100 pros. vastuussa tekemisistänne, jos suhteenne aiheuttaa lapsille ongelmia! Ja yleensähän ne viattomat pienet lapset joutuvat kärsimään teidän moraalittomuudestanne.
Siis naisena säälin ja häpeän tällaisia naisia.