Kysymys naisille ihastumisesta
Miten usein tutustuminen saa laivan kurssin kääntymään?
Olet katsellut miestä, hän on ulkonäöltään sinun tyyppiäsi, mutta jutustelun/tutustumisen seurauksena siirrät hänet nopeasti roskakoriin.
Tai toisin perin. Olet vilkaissut jotain miestä, todennut hänet mitäänsanomattoman näköiseksi, mutta tutustumisen seurauksena ihastutkin häneen.
Kuinka yleistä se on, että ulkoinen ensivaikutelma saa väistyä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Useammin on käynyt niin että ulkoisesti mies joka ei ole täysin "mun tyyppiä" onkin osoittautunut hyvin kiinnostavaksi ja jopa johatanut tapailuun.
Onko ulkoisen viehätysvoiman puute palannut myöhemmin kummittelemaan, vai eikö sillä ollut myöhemmin enää merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useammin on käynyt niin että ulkoisesti mies joka ei ole täysin "mun tyyppiä" onkin osoittautunut hyvin kiinnostavaksi ja jopa johatanut tapailuun.
Onko ulkoisen viehätysvoiman puute palannut myöhemmin kummittelemaan, vai eikö sillä ollut myöhemmin enää merkitystä?
Mulle se ei ole maailman tärkein asia. Silmä tottuu. Tärkeämpää on miltä ihminen muuten tuntuu. Se kuuluisa kemia.
Minulle käy aina niin, että vaikkei vastapuoli olisi aluksi kovin näyttävä, niin tutustuessani ja huomatessani toisen ihanaksi tyypiksi muuttuu hän silmissäni paljon komeammaksi kuin mitä aluksi oli.
Samoin tosi viehättävä ihminen muuttuu äkkiä rumannäköiseksi jos käyttäytyy rumasti. Jänskä ilmiö.
Ensinmainittua käy 8/10 tapauksista eli miehessä on jokin vika, isompi tai pienempi. Toista tapausta en muista käyneen koskaan eli jos mies ei ulkoisesti viehätä minua, hänestä tulee korkeintaan kaveri, jos hän on mukava.
Vierailija kirjoitti:
Ensinmainittua käy 8/10 tapauksista eli miehessä on jokin vika, isompi tai pienempi. Toista tapausta en muista käyneen koskaan eli jos mies ei ulkoisesti viehätä minua, hänestä tulee korkeintaan kaveri, jos hän on mukava.
Vaativa asiakas. 🙂
Ensin harrastetaan seksiä, jonka jälkeen arvioin muut "puitteet". Vaikka olisi kuinka viehättävä, niin enää en ala mitättömän seksin suhteeseen.