Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle on tehty rasvaimu sekä vatsanahan kiristysleikkauksen, kysyttävää?

Vierailija
18.08.2014 |

Eli onko kysyttävää?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et laihduttanut perinteisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitettiinkö vatsalihaksia samassa leikkauksessa tai tehtiinkö muuta? Kuinka pitkä oli toipumisaikasi, ts. pois töistä? Tehtiinkö Suomessa ja mitä maksoi?

Vierailija
4/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pappa betalade eller make?

Vierailija
5/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa hinta.

Oletko pysynyt nyt samoissa mitoissa?

Vierailija
6/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 08:58"]

Miksi et laihduttanut perinteisesti?

[/quote]

Laihdutin ennen leikkausta normaaliin painoon. Leikkauksen avulla pääsin eroon raskausarvista sekä löysästä ylijäämänahasta

Vierailija
7/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 08:58"]Miksi et laihduttanut perinteisesti?

[/quote]

En oke ap, mutta vastaan: laihduttaneet usein tarvitsevatkin tätä nahan poistoa. Monelle jää tyhjä pussi, vaikka rasva lähtee.

Vierailija
8/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitettiinkö vatsalihaksia samassa leikkauksessa tai tehtiinkö muuta? Kuinka pitkä oli toipumisaikasi, ts. pois töistä? Tehtiinkö Suomessa ja mitä maksoi?

[/quote]

Vatsalihakset kiristettiin koska niiden välissä oli rako.toipuminen oli noin kaksi kuukautta minkä aikana käytin korsettia. tehtiin Tallinnassa ja maksoi yhteensä muistaakseni noin 10 000 euroa.

Vierailija
9/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pappa betalade eller make?

[/quote]

Mamma betalade och jo jag är svenkatalande

Vierailija
10/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoi vatsanahan kiristysleikkaus?

Itse olen miettinyt samaa nyt kolmatta lasta odottaessa, joka jää viimeiseksi. Aina olen saanut kilot karistettua hyvin pois ja kiinteytettyä salilla, mutta löysää nahkaa juuri vatsan seudulle on jäänyt ja tulee varmasti jäämään tässäkin raskaudessa. 

Sen verran voisi olla ylimääräistä rahaa että tuohon voisin satsata jos ei nyt mitään kymmeniä tuhansia maksa..

Vierailija
11/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoiko Tallinnassakin noin paljon?

Miten parantuminen tapahtui? Kestikö kauan? Oliko paljon kipuja? Oletko tyytyväinen lopputulokseen?

Vierailija
12/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 08:59"]

Minuakin kiinnostaa hinta.

Oletko pysynyt nyt samoissa mitoissa?

[/quote]

Hinta noin 10 000 euroa. Lihoin takaisin samoihin mittoihin jonkun ajan päästä, mutta nyt olen laihduttanut takaisin normaaliin painoon, joten ei se leikkaus tai rasvaimu estä millään tavalla lihoamista, tosin ei ole löysää nahkaa tullut tämän toisen laihduttamisen myötä. vatsa on kutakuinkin samanlainen kun leikkauksen jälkeen. Leikkauksesta on nyt noin 8 vuotta.

Vierailija
13/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon lihoit leikkauksen jälkeen? Vieläkin olet tyytyväinen vatsasi? Entä arvet? Häiritsevätkö ne?

Vierailija
14/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin pinnallinen

Vierailija
15/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 09:04"]

Paljonko maksoi vatsanahan kiristysleikkaus?

Itse olen miettinyt samaa nyt kolmatta lasta odottaessa, joka jää viimeiseksi. Aina olen saanut kilot karistettua hyvin pois ja kiinteytettyä salilla, mutta löysää nahkaa juuri vatsan seudulle on jäänyt ja tulee varmasti jäämään tässäkin raskaudessa. 

Sen verran voisi olla ylimääräistä rahaa että tuohon voisin satsata jos ei nyt mitään kymmeniä tuhansia maksa..

[/quote]

Näin jälkeenpäin ajatellen olisin ehkä voinut jättää tekemättä ja hyväksyä itseni sellaisena kun olin, leikkaus on aina iso riski ja toi kiristysleikkaus on iso leikkaus. Olen tyytyväinen lopputulokseen mutta hermoradat vatsassa ei ole leikkauksen jälkeen koskaan palannut ennalleen, minulla on tunnottomia kohtia ja en pidä siitä että minun vatsaa kosketellaan. Tietenkin leikkauksen jäljiltä on myös pitkä arpi joka tosin on vaalentunut ja jää bikinirajan alapuolelle. Napa on tehty leikkauksessa uusiksi joten se ei näytä ihan samalta kun ennen.

Vierailija
16/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 09:04"]

Maksoiko Tallinnassakin noin paljon?

Miten parantuminen tapahtui? Kestikö kauan? Oliko paljon kipuja? Oletko tyytyväinen lopputulokseen?

[/quote]

Tehtiin ensin rasvaimu ja sitten puolen vuoden päästä se kiristys. Ei tarkkaa tietoa kauanko leikkaus kesti. Kipulääkkeitä sai riittävästi mutta toki oli kipujakin. Olen tyytyväinen lopputulokseen ja siihen että se "heltta" ei enää hölsky alavatsalla.

Vierailija
17/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 09:07"]

Kuinka paljon lihoit leikkauksen jälkeen? Vieläkin olet tyytyväinen vatsasi? Entä arvet? Häiritsevätkö ne?

[/quote]

Lihoin 30 kiloa, mitkä olen nyt saanut pois. Olen tyytyväinen joskaan en enää tekisi kyseistä leikkausta uudestaan. Arvet ei häiritse.

Vierailija
18/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko alavatsa täysin tunnoton. Johtuu kenties sektiosta ja siitä, että mulla on raskausarpia napaan saakka. Alavatsalla tietysti eniten. Mä uskon etten pysty hyväksymään itseäni tälläisenä olen jo yrittänyt 13 vuotta.

Voitko suositella paikkaa jossa olet käynyt?

Vierailija
19/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 09:09"]

Miksi olet noin pinnallinen

[/quote]

Juuri ton takia en enää tekisi kyseistä leikkausta, ihmisen pitäisi hyväksyä itsensä sellaisena kun on ja jos painaa liikaa niin voi laihduttaa terveydellisistä syistä. Oloen kokemusta rikkaampana mutta mietin nyt että otin suuren riskin teettämällä ison leikkauksen. Rahat olisi voinut käyttää viisaamminkin.

Vierailija
20/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 09:14"]

Mulla on koko alavatsa täysin tunnoton. Johtuu kenties sektiosta ja siitä, että mulla on raskausarpia napaan saakka. Alavatsalla tietysti eniten. Mä uskon etten pysty hyväksymään itseäni tälläisenä olen jo yrittänyt 13 vuotta.

Voitko suositella paikkaa jossa olet käynyt?

[/quote]

paikan nimi oli muistaakseni Kristiines klinic tai jotain vastaavaa. Suosittelisin käymään erilaisten klinikoiden sivuilla ja tutustua ensin huolellisesti aiheeseen sekä vertailemaan suomalaisten klinikoiden hintoja. Leikkaus on aina iso riski ja saattaa olla että ei ole tyytyväinen leikkauksen jälkeenkään. Veritulppariski on aina olemassa ja kyseinen leikkaus on melko raju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän