Minkä kokoisia teidän miehenne ovat? Miehelläni joku kriisi päällä
Niin, en tajua miesten pituus-paino-suhteista juurikaan. Mieheni on nyt saanut päähänsä, että tarvitsee lisää massaa, koska on mielestään liian hontelo. Pituus 185cm ja paino 85kg. Minusta ihan sopiva. Niin kauan hyvä kun jaksaa minuakin kevyesti kannella, lihaksiakin jonkin verran eikä näytä keskitysleiriltä karanneelta. Onko tuon kokoinen muka epämiehekkään kokoinen? Minulle tosin se ja sama, vaikka tulisi kymmenen kiloa lisää, mutta olisi nyt hyvänen aika vaan iloinen noista hoikahkoista geeneistään kun tuntuu melkein kadehtivan "miehekkään kokoisia" (koskee myös mahakkaita) miehiä.
Minkä kokoisia ja mittaisia teidän miehenne ovat? Mies nimittäin myös harmitellut pituuttaan. Hei halojata halloo, eikö 185-senttinen mies muka ole ihan suht pitkä? Taitaa olla joku kumma kolmenkympin kriisi päällä.
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 13:50"]
Miltä nuo 175cm / 85-90kg tyypit oikein siis näyttää, onko missään hyvää kuvaa? BMIksi tulee aikamoinen ylipaino nimittäin!
[/quote]
Jos miehellä on paljon lihasta, niin helposti paino on tuon verran.
Mun mies on 176cm ja 58kg :D Itse olen 170cm ja 70kg, tosin silloin kun alettiin seurustelemaan lähes 10v sitten, minä olin 50kg ja mies 70kg. Mun pitäis saada 7kg pois ja miehen se määrä lisää. Nykyisessä kuosissa liian laiha, mutta minkäs teet kun harrastaa kestävyysjuoksua.
Könsikäs nyt 180cm/92kg, yläkropaltaan lihaksikas ja just kiva timmi takamus ja kintut (miten miehillä yleensä onkin takamus ja hoikat koivet, vaikka olis vähän kessiäkin, epistä). Mitään sikspäkkiä ei päällepäin näy, mut ei ole mitään "kaljareppuakaan". 20v. sitten kun alettiin deittailemaan, oli 80-kiloinen ja oli aika kuikelo minun makuun. Tykkään sellasista "nallekarhumiehistä", että mahtuu kainaloon ;) Mies on saanut mittansa pidettyä samoissa varmaan jo kymmenkunta vuotta. Minä tässä enemmän "turpaani" olen ottanut ylikiloineni ;)
185 ja 129, mun mies taas on omasta mielestään liian lihava. Mä kyllä rakastan sitä just omana itsenään
190cm, 100kg. Erinomainen, ei haittaa vaikka kasvaisikin :)
178 cm ja 98 kg, vatsalihakset näkyy ja hartioitakin on. Tosin ahkera treenaajaa, kisalavat häämöttää :)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:28"]198cm. 140kg. Leppoisa mies ja hyvä isä lapsille.
[/quote]
Kulkeeko nuo käsi kädessä, ylipainoisuus ja kuinka hyvä isä lapsilleen on
[/quote]
Läski-hullu:D
178 cm ja 70 kg, hoikka, mutta sopivasti lihaksia, kuten hauikset ja six pack löytyy.
Mun mies on 178cm ja paino vaihdellut 65-78kg. Aina näyttänyt normaalilta/hoikalta. Mun silmää on aina miellyttänyt, vaikka ehkä 70-kiloisena näyttänyt parhaimmalta :)
Emmä vaan tiedä mitä mun mies painaa enkä muista miten pitkä on. Miten teillä muilla on noin tarkkoja lukuja muistissanne?
Mun mies on pitkä ja hoikahko. Välillä pelkää lihovansa ja laihduttaa. Silloin on melkoinen rimpula, mutta kyllä se muutama kilo palaa taas pian takaisin ahkeralla jäätelön syönnillä ;-)
Miltä nuo 175cm / 85-90kg tyypit oikein siis näyttää, onko missään hyvää kuvaa? BMIksi tulee aikamoinen ylipaino nimittäin!