Minkä kokoisia teidän miehenne ovat? Miehelläni joku kriisi päällä
Niin, en tajua miesten pituus-paino-suhteista juurikaan. Mieheni on nyt saanut päähänsä, että tarvitsee lisää massaa, koska on mielestään liian hontelo. Pituus 185cm ja paino 85kg. Minusta ihan sopiva. Niin kauan hyvä kun jaksaa minuakin kevyesti kannella, lihaksiakin jonkin verran eikä näytä keskitysleiriltä karanneelta. Onko tuon kokoinen muka epämiehekkään kokoinen? Minulle tosin se ja sama, vaikka tulisi kymmenen kiloa lisää, mutta olisi nyt hyvänen aika vaan iloinen noista hoikahkoista geeneistään kun tuntuu melkein kadehtivan "miehekkään kokoisia" (koskee myös mahakkaita) miehiä.
Minkä kokoisia ja mittaisia teidän miehenne ovat? Mies nimittäin myös harmitellut pituuttaan. Hei halojata halloo, eikö 185-senttinen mies muka ole ihan suht pitkä? Taitaa olla joku kumma kolmenkympin kriisi päällä.
Kommentit (92)
185/80, tikkujalat, pömppömaha. :)
Olen 175cm pitkä ja nyt 71kg painava mies. Laihdutin tänä kesänä tarkoituksella kolme kiloa pois. Eräs nainen lähipiirissä kauhisteli, kun olin aloittamassa laihdutusta, koska "olet jo nyt hoikka" ja "sinusta tulee kohta minua pienempi". Ei kaduta yhtään, koska nyt tuntuu paremmalta liikkua.
t. liikuntaa joka päivä.
168/65. Ihan normipaino, heti jos menee paino tonne 60-62 niin näyttää nälkäkurjelta. Kiva, että nyt paino jämähtänyt tohon (tosin miehellä ilmeisesti epämukava olo, kun valittaa kokoajan mahansa koosta).
180 cm ja 100 kg. Juuri sopiva <3 Lihasta löytyy, läskiäkin löytyy, aivan ihana Mies. (Itse ole 160 cm ja 49 kg, ajattelin vaan mainita, kun joku mainitsi että löskeille mammoille kuuluu ylipainoinen ukko :D)
175cm 90kg ja rasvaa tosi vähän. Tykkään kunnolla lihaksikkaasta kropasta.
Naiset sanoivat MM-kisojen aikaan, että jalkapalloilijoiden vartalot ovat täydellisiä. Näissä kyselyissä kuitenkin haluavat miehen olevan ilmeisesti kuulantyöntäjän näköinen.
Jalkapalloilijoiden kropat ovat sitä luokkaa, että pituus/paino on luokkaa 180cm/75kg. Sentti lisää pituutta vastaa yhtä lisäkiloa. Lähde: http://ask4sports.eu/2011/11/what-is-the-average-height-and-weight-of-pro-soccer-players-in-each-position/
Av palstalla noilla lukemilla ollaan kuitenkin jotain nälkäkurkia. Naisten suosikki Beckham oli muuten 183cm ja 75kg.
183/90kg (: se o sellane saliapina
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 13:15"]Naiset sanoivat MM-kisojen aikaan, että jalkapalloilijoiden vartalot ovat täydellisiä. Näissä kyselyissä kuitenkin haluavat miehen olevan ilmeisesti kuulantyöntäjän näköinen.
Jalkapalloilijoiden kropat ovat sitä luokkaa, että pituus/paino on luokkaa 180cm/75kg. Sentti lisää pituutta vastaa yhtä lisäkiloa. Lähde: http://ask4sports.eu/2011/11/what-is-the-average-height-and-weight-of-pro-soccer-players-in-each-position/
Av palstalla noilla lukemilla ollaan kuitenkin jotain nälkäkurkia. Naisten suosikki Beckham oli muuten 183cm ja 75kg.
[/quote]
Lihasta tietenkin. Tavallinen ei kovaa treenaava kun painaa sen niin ei sama.
176cm, 85kg, rasvat varmaan kympissä. Oon ihan hulluna :) oon itse vain 165 niin just sopiva.
176 cm, 70 kg. Sis. lihasta ja läskiä. Voisi olla hoikempikin.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:06"]
Oma mieheni on 18cm/110kg. Minä olen ihan hulluna mieheeni vaikka hän onkin ylipainoinen =)
[/quote]
Linkkaapa kuva, tämä on nähtävä!
Mutta, pistäpä miehesi laihdutuskuurille, laskurin mukaan hänen painoindeksinsä on on 3395,1. Sairaalloinen ylipaino.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 12:55"]168/65. Ihan normipaino, heti jos menee paino tonne 60-62 niin näyttää nälkäkurjelta. Kiva, että nyt paino jämähtänyt tohon (tosin miehellä ilmeisesti epämukava olo, kun valittaa kokoajan mahansa koosta).
[/quote]
Oma mieheni on saman pituinen ja painaa 60kg, kriiseilee lihomisestaan. Vielä 8 vuotta sitten painoi alle 55kg, siis oli luuta ja nahkaa. Mulle kelpaa nyt ja kelpasi ennenkin, itse olen lyhyt ja normaalikroppainen.
Mies 193cm ja 94 kg ja mielestään voisi olla jopa 10kg hoikempi! Ei kyllä mistään suunnasta näytä lihavalta, mutta on kyllästynyt makkaroihinsa (joita ei muut edes huomaa että mitä makkaroita ja missa).
mun mies on 183cm/75kg ja on todella laiha (en ymmärrä mistä se paino tulee). Käsissä on lihaksia ja voimaa on todella paljon, mutta hän on juuri tuolla massankasvatuskuurilla, tavoitteenaan noin 90kg (en usko että ihan heti niihin mittoihin lihoo, syö nyttenkin kuin hevonen mutta paino kasvanut yhden kilon viimeisen 6kuukauden aikana). Minulle tämmöiset hömpötykset on ihan sama, vaikka itsekin olen kilpaurheilija ja syön terveellisesti. Mieheni on minulle juuri täydellinen tuollaisenaan
181cm ja 65 kg. onhan tuo hoikka, mutta on lihaksiakin kuitenkin. en valita!
176/70 ja omasta mielestään liian laihat jalat ja ranteet mutta mahasta haluaisi hiukan pois. Mielestäni hän on normikokoinen/hoikka mutta rasva kertyy juurikin mahaan.
Mun on 195/65 ja todellakin tarttis lisää massaa, mutta paino ei vain nouse, vaikka mitä herkkuja kokkailisin. Kyllä toi sun miehes ihan normaalin kokoinen on, ehkä jopa hieman roteva.
Mun mies on hoikimmillaan 187/88 ja silloin ei todellakaan ole grammaakaan missään liikaa. Mitään kuivaa maratoonaria en edes haluaisi. Nyt paino 96 ja hiukan on mahaa erityisesti istuessa. Ei tarvi laihtua yhtään. Hyvä on nytkin.
185cm ja 73kg! Yllättävää kyllä ei edes näytä erityisen ruipelolta paitsi jaloista :D