Minkä kokoisia teidän miehenne ovat? Miehelläni joku kriisi päällä
Niin, en tajua miesten pituus-paino-suhteista juurikaan. Mieheni on nyt saanut päähänsä, että tarvitsee lisää massaa, koska on mielestään liian hontelo. Pituus 185cm ja paino 85kg. Minusta ihan sopiva. Niin kauan hyvä kun jaksaa minuakin kevyesti kannella, lihaksiakin jonkin verran eikä näytä keskitysleiriltä karanneelta. Onko tuon kokoinen muka epämiehekkään kokoinen? Minulle tosin se ja sama, vaikka tulisi kymmenen kiloa lisää, mutta olisi nyt hyvänen aika vaan iloinen noista hoikahkoista geeneistään kun tuntuu melkein kadehtivan "miehekkään kokoisia" (koskee myös mahakkaita) miehiä.
Minkä kokoisia ja mittaisia teidän miehenne ovat? Mies nimittäin myös harmitellut pituuttaan. Hei halojata halloo, eikö 185-senttinen mies muka ole ihan suht pitkä? Taitaa olla joku kumma kolmenkympin kriisi päällä.
Kommentit (92)
180cm/80kg. Lihaksikas ja hyväkroppainen. Tykkään. :P
175cm. Silloin kun painoi yli 100kg oli aivan rehellisesti lihava. Sai laihdutettua ja keveimmillään painoi 76kg kuten nuorena ja oli kyllä silloin jo oikeasti laiha. Nyt painaa 90kg ja vähän on vatsaa, mutta ei näytä vaatteet päällä lihavalta. Luulisin että tuolle sopiva paino tässä iässä (yli 40v) olisi siinä 80kg paikkeilla, ehkä mielummin just alle kuin yli.
Mun mies 191 cm / 97 kg. Just hyvä!
Mun mies kans 185/82 ja lihaksikas, mutta pitää itseään ihan rimpulana. Johtuu varmaan siitä, että on joskus muinoin painanut 90kg, kun treenasi enemmän. Musta mies on nyt just hyvä! Kivat rintalihakset, sixpack ja kaikki löytyy!
185 cm/ 95 kg. Enemmän tuossa on vatsaa kuin lihasta, vaikka jalat ovat edelleen voimakkaat - mies on heittäjätyyppiä. Mies haluaisi laihtua 85 kiloon, jonka painoi kymmenen vuotta sitten.
Mulla on pienikokoinen mies, 163cm ja 66kg. Tosi suloinen ja komea ja miehekäs mies,ihana ja seksikäs. Mulla ollu isokokoisiakin miehiä, mut nykyinen on kaikella tapaa paras :)! Ei miehisyys oo koosta kii, voi kun ap:n mies tajuis sen.
178/76
Hoikka ja suht lihaksikas.
173cm/69kg. Ei nyt tietty mikään lihaskimppu, mutta sopusuhtainen, jäntevä ja urheilullinen vartalo. Omasta mielestään massaa pitäis olla enemmän, mutta mun mielestä täydellinen just näin!
170cm/80kg täydellinen mies minulle ♥
187 cm/n.83 kg. Omanikin alko reenaa enemmän, kun näyttää kuulemma anorektikolta :D onhan se aika laiha juu, mut on sillä lihasta jo nytkin. Parhaina aikoina painanu lähes 100 kg, ite en ikävä kyllä sitä vielä sillon tuntenu/ollu nähny :D
181/85 vähän on jo pelastusrengasta kertynyt, tosin en ole myöskään mikään marjanpoimija.
Tv.mies40v
Mun mies on vissiin 184cm/82kg, eikä ole mikään kukkakeppi jossei mikään lihaskimppukaan. Sellainen sopiva.
Ex oli 177cm/60kg hoikimmillaan, siinä oli hieman valas olo itsellä välillä kun painoin enemmän vaikken lihava olekaan, mutta eipä sekään juuri haitannut. Hänelle sopi sellainen hoikkuus.
180cm ja 80kg.. ollut kaikki nää 25v kun on tunnettu. Joo, toi on kolmenkympin kriisi, mun miehellä oli sama ongelma tuolloin, nyt 15v myöhemmin kun kaikki ikätoverit ja (suurin osa nuorempiakin) muistuttaa enemmän rantapalloa kuin rantavahtia olemukseltaan, mieskin on rauhoittunut. Suostuu jopa pukemaan päälleen kauluspaidan jossa on slim fit -leikkaus. Ei olisi onnistunut 10v sitten...
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:12"]175 ja 70
Tosi laiha kaveri, haluisin vähä massaa!
[/quote]
Meilläkin on siinä noin 175 ja painoa se 70kg. Minäkin kaipaisin hänellä vähän enemmän massaa. Näyttää niin tikulta.
170cm ja 65kg. Hoikka mutta hiukan lihaksia. Täydellinen minulle. Itse olenkin 166cm ja 74kg tantta :)
190 cm ja n. 87 kiloa. Hoikahko ja juuri hyvä vaikkei mikään lihaskimppu olekaan. :)
Liian laiha mies ei ole hyvä. Ap tuntuu ihan ok mieheltä ( rohkeasti vaan omalla sukupuolella kysy). Itse tykkään lihaksikkaista, mutta moni nainen tykkää vain pienestä lihaksikkuudesta.
175 cm, 74 kg. Sopivasti lihaksikas, urheilullinen mies<3 Ei roiku eikä pullota:)
179/75/18 lihaksikas on