Veronpalautukset ei ole tulleet tilille
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Odotin että ne rahat olisivat olleet aamulla Op:n tililläni mutta ei näy. Ja oon ihan pa. Olisi ollut tarve ruokaan. Mun tuurilla ne tulee vasta illalla :/
Itsellä siirtyy nyt vuokran maksu
Op täälläkin, ei näy vielä. Varmistin vielä ja soitin että maksetaanhan ne varmasti 3.8 kun perintöveron maksupäivä oli 2.8, että vähentääkö he siellä palautuksen suoraan perintöverosta kun maksu- ja palautuspäivä noin lähekkäin. Maksoin 1.8. perintöveron kokonaisuudessaan kun kerta sanoivat että perintövero maksetaan normaalisti ja palautus tulee normaalisti kokonaisuudessaan. Saa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Op ja ei mitään! 1600e tulossa
Kai sää tajuat että mitä isommat palautukset niin sen huonommin olet itse säätänyt veronmaksus?
Lähempänä nollaa on se ihanteellinen tilanne, ei mätkyi, ei palautuksii, tai korkeintaan muutama kymppi.
Media on tästäkin vääristänyt jonkun extra kulutusjuhlan.
Noi rahat olis pitäny olla sulla jo käytössä viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Mulla Handelsbanken, eikä ole vielä tullut. Mutta tiesinkin jo, ettei välttämättä tule heti aamusta, tämän päivän aikana pitäisi kuitenkin tulla.
Tarkistin taas ja nyt olikin jo tullut tilille!
Vierailija kirjoitti:
Odotin että ne rahat olisivat olleet aamulla Op:n tililläni mutta ei näy. Ja oon ihan pa. Olisi ollut tarve ruokaan. Mun tuurilla ne tulee vasta illalla :/
Kelan rahoilla minäkin olen nyt elänyt.
Pitää mennä tekee jotain kirppari/tori löytöjä mitä voinee pistää uudellee myyntii.
Yleensä omistaa aina jotain irtaimistoo mitä ei enää tarvitse, vai onko sulla vaan patja jä kännykkä kämpälläs?
En ihmettelis vaikka venyttäis päiviä näitä maksuja ihan vaan kiusallaan.
Uutisissa sanottu, että kaikilla ei näy aamulla
Mulla Säästöpankki ja palautukset tuli tilille 30min sitten. :)
Ilmeisesti noita maksetaan nykyään jotenkin pitkin päivää? Minulla ei näkynyt aamulla, mutta nyt näkyy. Pankki on osuuspankki.
Mullakin on OP, eikä ole näkynyt palautuksia vielä.
Se nyt on ilmoitettu että kuluvan päivän aikana. Joillekin aamulla joillekin illalla. Etkö seuraa uutisia tai lue lehtiä.
Ai niin, mä sain veron tasauslaskun...
Mazzi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelan rahoilla minäkin olen nyt elänyt.
Pitää mennä tekee jotain kirppari/tori löytöjä mitä voinee pistää uudellee myyntii.
Yleensä omistaa aina jotain irtaimistoo mitä ei enää tarvitse, vai onko sulla vaan patja jä kännykkä kämpälläs?
En ihmettelis vaikka venyttäis päiviä näitä maksuja ihan vaan kiusallaan.
Mä en elä Kelan rahoilla vaan palkallani. Mutta olen pee aa ja odotin tosiaan, että heti aamulla olisi veronpalautukset olleet tilillä.
Yllättäen selvisi tasauslasku, kun kävin Omaverossa.
Mazzi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sää tajuat että mitä isommat palautukset niin sen huonommin olet itse säätänyt veronmaksus?
Lähempänä nollaa on se ihanteellinen tilanne, ei mätkyi, ei palautuksii, tai korkeintaan muutama kymppi.
Ohis, mutta itsellenikin on lähes 1000e tulossa takaisin vain siksi, että korona sotki työt ja teki tulojen arvioimisesta vaikeaa.
Olen säätänyt vero%:ni minimaaliseksi, koska ei kiinnosta "lainata" rahaa.
Mihin mennessä tasauslasku maksettava?
Kannattaa varmistaa vero.fi, että tämä on se päivä, jolloin sinulle maksetaan. Oletko ilmoittanut sinne tilinumerosi? Lisäksi, jos on maksettavia veroja, niin ne vähennetään tuosta veronpalautussummasta.
Mazzi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin ihan tarkoituksellisesti nostan helmikuussa, uuden verokauden alkaessa, minulle lasketun veroprosentin muutaman prosenttiyksikön ylemmäs, niin saa palautusta. Ja joulukuun muutosverokorttiin saan jopa 0 % veroprosentiksi ja sittenkin saan vielä palautusta useita satasia. Nämä on omia valintoja miten tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti noita maksetaan nykyään jotenkin pitkin päivää? Minulla ei näkynyt aamulla, mutta nyt näkyy. Pankki on osuuspankki.
OP on aina hidas.