Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronpalautukset ei ole tulleet tilille

Vierailija
03.08.2021 |

Muita joille on käynyt samoin?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös Op, eikä palautuksia vielä näy.

Vierailija
22/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sulla menny ulosottoon ne?

ei

Ootko varma? Moni mamma täällä on ulosotossa

Mistä tulkitset ap:n mammaksi? Tälle 44v miehelle ei ole tullut veronpalautukset vielä myöskään.

Ap.lle kiitos kun muistutit asiasta. Olin kerennyt jo unohtamaan, että veronpalautukset oli tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun perusteella sekä OP että S-pankki viivyttelevät maksuja.

Vierailija
24/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sulla menny ulosottoon ne?

ei

Ootko varma? Moni mamma täällä on ulosotossa

Eiköhän ap sen tietäisi jos veronpalautukset menisi ulosottoon! Äly hoi älä jätä.

Vierailija
25/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli et ole antanut tilinumeroa, voit hakea palautuksesi pankista.

Vierailija
26/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle veronpalautukset tulevat vasta 3.9.

Vierailija
27/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullekaan tullut vielä. Op mullakin. Ei ollut puolisollekaan tullut ja hänellä myös Op.

Vierailija
28/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronpaluut maksettiin sen takia joulukuussa että vanhemmat sai rahaa ostaa lapsilleen tai toisilleen joululahjat ja ruokaa. Nythän ne tuhlaa ne ennen joulua. Oli ajateltu köyhiä .

Vierailija
29/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Säästöpankki, ei näy vielä. Onneksi vilkaisin uutisia, muuten olisi iskenyt paniikki.

Vierailija
30/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktia, näkyi hetki sitten. Aamulla seitsemältä ei vielä näkynyt.

Vierailija
31/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla OP, ei näy. Osa veronpalautuksestani ulosmitataan ja jäljelle jäävä erotus tulee tililleni, katsoin vielä Omaverosta äsken että erotus tulossa tänään. Sitten on kaikki uo-velat maksettu ja normaali palkka alkaa juosta :) Tämä on suuri helpotus, tämä stressi päättyy :)

Vierailija
32/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Handelsbanken, eikä ole vielä tullut. Mutta tiesinkin jo, ettei välttämättä tule heti aamusta, tämän päivän aikana pitäisi kuitenkin tulla.

Vierailija
33/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös op eikä rahoja näkynyt. Toivottavasti myöhemmin päivällä.

Vierailija
34/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, nyt tulivat Osuuspankin tilille, t. 21. :)

Vierailija
35/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔺HUOM!🔺

"Asiakkaiden ei kannata huolestua, jos veronpalautukset eivät näy tilillä heti aamusta, Verohallinto tiedottaa. Palautukset maksetaan tileille tiistaina päivän aikana, eli asiakkailta vaaditaan hieman malttia tänä vuonna.

"Jos veronpalautuksia ei näy tilillä vielä aamulla, kannattaa odottaa ja tarkistaa tilanne illalla uudestaan. Jos veronpalautukset eivät sittenkään ole tilillä, maksupäivä on voinut siirtyä. Oman tilanteen voi aina tarkistaa OmaVerosta”, ylitarkastaja Juha Villman

https://www.talouselama.fi/uutiset/ala-turhaan-hermostu-jos-veronpalaut…

🔺HUOM!🔺

Vierailija
36/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op ja ei mitään! 1600e tulossa

Vierailija
37/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔺HUOM!🔺

"Asiakkaiden ei kannata huolestua, jos veronpalautukset eivät näy tilillä heti aamusta, Verohallinto tiedottaa. Palautukset maksetaan tileille tiistaina päivän aikana, eli asiakkailta vaaditaan hieman malttia tänä vuonna.

"Jos veronpalautuksia ei näy tilillä vielä aamulla, kannattaa odottaa ja tarkistaa tilanne illalla uudestaan. Jos veronpalautukset eivät sittenkään ole tilillä, maksupäivä on voinut siirtyä. Oman tilanteen voi aina tarkistaa OmaVerosta”, ylitarkastaja Juha Villman

https://www.talouselama.fi/uutiset/ala-turhaan-hermostu-jos-veronpalaut…

🔺HUOM!🔺

Vierailija
38/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun perusteella sekä OP että S-pankki viivyttelevät maksuja.

Ne saa päivän korot kun pistävät vasta illalla maksuun :7

Eittämättä monet haluaa ostaa jotain kivaa itsellensä.

Vierailija
39/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla OP, ei näy. Osa veronpalautuksestani ulosmitataan ja jäljelle jäävä erotus tulee tililleni, katsoin vielä Omaverosta äsken että erotus tulossa tänään. Sitten on kaikki uo-velat maksettu ja normaali palkka alkaa juosta :) Tämä on suuri helpotus, tämä stressi päättyy :)

Onnea! :)

Vierailija
40/87 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kaikki huonontaa? kirjoitti:

Veronpaluut maksettiin sen takia joulukuussa että vanhemmat sai rahaa ostaa lapsilleen tai toisilleen joululahjat ja ruokaa. Nythän ne tuhlaa ne ennen joulua. Oli ajateltu köyhiä .

No voi hyvä luoja nyt sentään taas. Ei kai se nyt ole verohallinnon asia huolehtia siitä, että elämänhallintakyvyttömät saa jouluksi ruokaa ja lahoja?! 

Verotus uudistui, kun tuloverorekisteri otettiin käyttöön. Miten avuttomia ihmiset oikein on, jos ei osaa itse säästää, vaan viranomaisen pitää tehdä sekin sun puolesta? Ja samat tyypit uhoaa vaippanaamoista ja siitä kuinka koronalla ja rokotteilla kontrolloidaan lampaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi