MISSÄ TAPASIT KULTASI
Eli siis kerrotaan tähän ketjuun missä olet tavannut kultasi :) Itse tapasin ammattikoulussa :)
Kommentit (37)
Rippileirillä. Monta vuotta oltiin vain ystäviä, mutta sattumusten kautta päädyttiin lopulta onnellisesti yhteen.<3
Laivalla. Vaikka ensitapaamisemme ei ollut erityisen tyylikäs, olemme silti onnellisesti yhdessä vielä näin viiden vuoden jälkeenkin.
Haha, noloa mutta ii2 :D
Reilu 8-vuotta jo yhteistä taivalta takana ja lapsikin meille siunautunut <3
Maailman noloimmassa ja epätodennäköisimmässä paikassa kumppanin etsintää ajatellen: Iskurissa :D
Armeijassa, olin epäammattimainen ja aloitin suhteen alaiseni kanssa. Nyt naimisissa ja esikoisen laskettu aika alkuvuodesta.
Tiesin ko hlön jo yläasteella mutta vasta samassa työpaikassa tutustuin häneen n 10 vuotta myöhemmin.
Ulkomailla, nyt ollaan naimisissa ja meillä on pieni poika.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:21"]
Armeijassa, olin epäammattimainen ja aloitin suhteen alaiseni kanssa. Nyt naimisissa ja esikoisen laskettu aika alkuvuodesta.
[/quote]
Satua tämä. Suomessa homot eivät saa mennä naimisiin tai hankkia lapsia.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:21"]
[/quote]
Satua tämä. Suomessa homot eivät saa mennä naimisiin tai hankkia lapsia.
[/quote]
Mutta naiset saavat mennä armeijaan ja osa tekee siitä ihan työpaikan itselleen.
Kultani oli serkkuni kulta :) sitä kautta tutustuttiin ja kuukaus heidän eron jälkee alettiin olla yhteydessä :))
Netissä. <3