Mikä tytölle nimeksi? :)
Anri, Edith, Edla, Fredrika, Helmi, Irene, Karelia, Katinka, Laurea, Lotta, Maria, Naima, Serafia, Saimi, Sigrid, Sylvi, Viena.
Mielestäni kauneimmat nimet oli tässä, ja ehdottomasti tahdon tytölleni nimen näistä. Ehdotuksia?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:43"]mun valinta näistä Anri Edith Irene
[/quote]
ihan ok..
Miks ihmeessä kaikki kyselee näitä lastensa nimivaihtoehtoja täällä? Mieti sitä tilannetta kun lapsesi on vanhempi ja kysyy että "äiti, mistä keksitte antaa mulle nimeni?" ja vastauksena lapsi saa "no mä tuolla netin keskustelupalstalla kysyin mielipidettä ja ne siellä ehdotti sulle tätä nimeksi!". Vanhemmat voisi ehkä kuitenkin sen verran nähdä vaivaa, että miettivät ihan keskenään sen nimen omalle lapselleen.
Vai onks tää nyt sitä nykypäivää?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:35"]Miks ihmeessä kaikki kyselee näitä lastensa nimivaihtoehtoja täällä? Mieti sitä tilannetta kun lapsesi on vanhempi ja kysyy että "äiti, mistä keksitte antaa mulle nimeni?" ja vastauksena lapsi saa "no mä tuolla netin keskustelupalstalla kysyin mielipidettä ja ne siellä ehdotti sulle tätä nimeksi!". Vanhemmat voisi ehkä kuitenkin sen verran nähdä vaivaa, että miettivät ihan keskenään sen nimen omalle lapselleen.
Vai onks tää nyt sitä nykypäivää?
[/quote]
En tiedä, itse aion ainakin ihan itse päättää omalle lapselleni nimen T: ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:37"]Saimi Karelia
[/quote]
ihana<3
-ap
Viena Edla Maria
Irene Saimi Fredrika
Lotta Viena Karelia
Edith Silva Laurea
Sylvi Serafia
Anri Irene
Anri, Edith, Edla, Fredrika, Helmi, Irene, Karelia, Katinka, Laurea, Lotta, Maria, Naima, Serafia, Saimi, Sigrid, Sylvi, Viena.
Edla Lotta Maria
Sylvi Helmi Irene
Viena Edla Sigrid
Irene Saimi Serafia
Edith Viena Laurea
Helmi Lotta Fredrika <3
Viena Karelia: tulee mieleen Tie Karjalan läpi
Mun mielestä Irene ja Saimi on kauneimmat, mutta ne ei parhaalla tavalla soinnu yhteen. Tai ehkä Irene Saimi Serafia vois olla kiva. Jonkun ehdottama Saimi Karelia on tosi kaunis! Tykkäsin muutenkin sun nimilistasta vaikkei kaikki noi nimet olekaan mun mieleen. Mukavan erikoisia mutta silti perinteisiä nimiä.
Älä mun ammattikorkeakoulun mukaan nimee ainakaan.... :D
Serafina on tosi kaunis nimi=) myös aurora.senni.matilda.peppiina.jne =)
mun valinta näistä Anri Edith Irene