Mieheni alkoi tykkäämään nuolemisesta!
Itse nautin seksissä eniten siitä, että mies nuolee minua. Tähän asti nykyinen mieheni on suostunut nuolemaan pitkin hampain maksimissaan puolen vuoden välein. Eilen "pakotin" hänet nuolemaan kunnolla ja pitkään ja hän alkoikin tykätä siitä! Siinä sitten kokeiltiin ensimmäistä kertaa 69 asentoa, joka oli kummastakin mahtavaa. Ihanaa, että näin kävi vihdoinkin! :)
Kommentit (11)
Onneksi olkoon. Kunpa mullekin kävisi noin. ..
Ihan mielenkiinnosta: miten voit nauttia suuseksistä, jota toinen alkaa väkipakolla
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:07"]Ihan mielenkiinnosta: miten voit nauttia suuseksistä, jota toinen alkaa väkipakolla
[/quote]
Alkaa = antaa.
Kannattaisko opetella nauttimaan seksistä muillakin tavoilla.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:07"]Ihan mielenkiinnosta: miten voit nauttia suuseksistä, jota toinen alkaa väkipakolla
[/quote] en ole ap, mutta helposti. Sen verran on dominan vikaa.
[/quote]
Tarkoitin siis, että edellinen mieheni oli kova nuolemaan ja teki sitä omasta halustaan. Nykyisen kanssa en ole nauttinut siitä samalla tavalla, kun olen tiennyt ettei hän kummemmin välitä siitä... Eilen oli kyllä mahtavaa...
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:08"]Kannattaisko opetella nauttimaan seksistä muillakin tavoilla.
[/quote] en ole ap, mutta ei ole mahdollista. Mikään ei voita klitan imemistä.
Minä toivoisin mieheni pitävän peräreiän nuolemisesta, mutta toistaiseksi en ole asiaa viitsinyt ehdottaa, koska hän ei ole koskaan tehnyt minkäänlaista aloitetta. Minä tosin nuolin häntä sieltä jokin aika sitten, mutten saanut sen enempää kommenttia siitä pitikö hän vai ei.
Minä olen luullut että vaimoni pitää nuolemiseta, saa suuseksissä orgasmin helposti. Olen kuitenkin nyt vältellyt tätä, koska hän ei koskaan anna suuseksiä. Nyt hän yllättäen ilmoitti että ei pidä suuseksistä...
Naiset ovat täysiä mysteereitä. Jos luulee oppinensa hänestä jotain, niin vuoden päästä kaikki on toisin.
t. mies
Mun mies tykkää ihan kauheasti antaa suuseksiä ja nuolla peppua :) haluaa että istun hänen kasvoilleenkin
Voi kun oma miehenikin...