Sopiiko kynähame pienipeppuiselle?
Niin, siinäpä se... Sopiiko teidän mielestänne kapea kynähame naiselle, jonka peppu ei ole kovin iso? Takapuolen muoto on kyllä ihan ok, pyöreä, ei mikään littana, mutta kyllähän se hame sitä hieman kasaan pakottaa. Harmittaa, kun tykkäisin kuitenkin pitää naisellista hametta, mutta ei ole sitä täytettä sinne takaosastoon mielestäni riittävästi...
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:22"]http://aijaa.com/SyR8bv
Tuossa on linkki tilanteeseen. :D
[/quote]
Hame ok mutta toivottavasti et kuvittele pitäväsi sitä tuon topin kanssa
[/quote]
En missään nimessä, tässä on nyt kyse vain tuosta hameesta ja takamuksesta. Tuo toppi on yöpaitana :)
[/quote]
Siis perse roikkuu ja muuten olet tasapaksu pökkelö. Ei edes vyötärö erotu
Unohtakaa se toppi, jookosta. Kyllä mulla on hameeseen sopivat yläosat kaapissa, olkaa huoleti.
Ihan turhaa täällä yrittää kysyä mitään, jos epäolennaisuudet saa näin paljon huomiota.. puuh.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:24"]
[/quote]
[/quote]
En missään nimessä, tässä on nyt kyse vain tuosta hameesta ja takamuksesta. Tuo toppi on yöpaitana :)
[/quote]
Yöpaitana mut silti oot laittanu (mustat!) rintsikat alle.. That aint very classy...
Ihan ookoo paketti muuten, mut toi toppi ei kyl toimi ees verkonpainona.
T: M31w
Näin on. Olen kapea, valitettavasti. Kynähameet ei siis ole mun juttuni. Tuo tulppaani mallina toiminee paremmin. Kiitokset kaikille ystävällisistä arvioista! ;)
Suosittelen edelleen sitä tulppaania. :)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Yöpaitana mut silti oot laittanu (mustat!) rintsikat alle.. That aint very classy...
[/quote]
Haluaisitko sä, että mä otan sulle kuvan ilman niitä tissiliivejä..?
Miten niin perse roikkuu ja vaikka mitä? Minusta hame ja kantaja näyttävät hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Haluaisitko sä, että mä otan sulle kuvan ilman niitä tissiliivejä..?
[/quote]
En mut kannattaa miettiä vähän mitä pukee minkäkin kanssa.
Hyvältä näyttää. Muutama läski(perse) ei tajua hameen korkeaa mallia vain. Sulla on tosi kiva kroppa, ja hame näyttää hyvältä, kääntää katseita varmasti.
Ei jeesus, taas nähdään miten täällä hyvät kropat saa eniten haukkuja :D Joo siis tottakai voisi olla vielä erottuvampi vyötärö jne, mutta hyvinhän tuo hame istuu enkä myöskään nyt saa kiinni siitä mistä kohtaa perse on säkki. Av-mammat on kyllä aina kriittisimpiä niitä kohtaan, joilla ei ole huono kroppa. Kerran avasin ketjun, jossa myös kirjoittaja kysyi mielipidettä kropastaan. Minun ensimmäinen ajatukseni oli "voi raukkaa", mutta yllätyksekseni kommentit olivatkin osastoa "upea!".
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:30"]Näin on. Olen kapea, valitettavasti. Kynähameet ei siis ole mun juttuni. Tuo tulppaani mallina toiminee paremmin. Kiitokset kaikille ystävällisistä arvioista! ;)
[/quote]
Ei sua kyl edes tulppaanit pelasta :D
Joo tuo toppi on kammottava. Hame ihan ok kunhan oikeasti osaat valita sopivan yläosan - jota kyllä vähän epäilen.
Voi luoja :D Millanen hehtaariperse se pitäisi sitten olla, jos tuo ei ole tarpeeksi hyvä?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:34"]Ei jeesus, taas nähdään miten täällä hyvät kropat saa eniten haukkuja :D Joo siis tottakai voisi olla vielä erottuvampi vyötärö jne, mutta hyvinhän tuo hame istuu enkä myöskään nyt saa kiinni siitä mistä kohtaa perse on säkki. Av-mammat on kyllä aina kriittisimpiä niitä kohtaan, joilla ei ole huono kroppa. Kerran avasin ketjun, jossa myös kirjoittaja kysyi mielipidettä kropastaan. Minun ensimmäinen ajatukseni oli "voi raukkaa", mutta yllätyksekseni kommentit olivatkin osastoa "upea!".
[/quote]
Miten niin hyvä kroppa. Peppu ei ole pysty, lättänä malli, vyötärö ei erotu ja pienet tissit? Ihan perus hoikka rimpula tasapaksulla vyötäröllä. Sitten pukeutumistaidot vielä tuota luokkaa että.. Joo
Mun mielestä hame on sinulla upea sivusta katsottuna (ja todellakaan ei roiku pylly mitenkään!), mutta edestäpäin ei näytä ihan niin hyvältä.
Tämä on aikamoinen tulikoe, jos uskaltautuu kuvansa tänne julkistamaan :)
Kiitos kauniista sanoista..
Siis tuollaisella kropallahan kynähame on täydellinen, vau mikä figuuri. Ei niitä millekään isopeppuisille ole tarkoitettu. Ihmeellisiä kommentteja, unohda tulppaanihameet sun muut ja pidä tuota vaikka joka päivä. :)
Tuo toppi... Silmiä kirveltää!