Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla on parisuhde "lopahtanut"..

Vierailija
17.08.2014 |

Miten olette saaneet sen heräämään uudestaan "henkiin"? Meillä siis tosiaan tuntuu, että läheisyyttä ei ole enään ollenkaan ja jos sitä sattuu olemaan ja see pienelle pusuttelun tasolle. 2 lasta, iät 1,5 ja 3,5 sekä työt pitävät kiireisinä. Kotiin tullessa olis kiva käpertyä toisen kainaloon, mutta yleensä se menee siihen, että lapset nukutetaan, molemmat painuvat sohvalle. Itse katson telkkaria, mies on tietokoneella. Ei paljoa puhella. Näen jo mielessäni lähiaikoina tulevan eron. Alan olemaan turhautunut tähän tilanteeseen. Mies sanoo rakastavansa, välittävänsä, mutta se läheisyys puuttuu kokonaan. Harmittaa suoraan sanottuna niin älyttömästi esim. Kuunnella kavereiden juttuja riehakkaista baari illoista, kun on ollut mies seuraa tarjolla. 

Seksiä ei ole ollut pitkään aikaan ja viimeinenkin kerta taisi olla pelkkää suorittamista, ei siin intohimoa paljoa ollut. Meni muutenkin maksu koko touhusya, kun alkoi tuntumaan, että miehen piti hoitaa vain homma nopeasti pois alta. Itse en ede saanut orgasmia, joten jäi vain vitutuksen jälkimaku suuhun. 

Ja ennen kuin joku tulee selittämään, että mieheni petttää minua niin ei petä. Hän ei ole sitä tyyyppiä ja vaikka olisikin, niin ei ole väliä missä hän kerkeisi sen tehdä. Päivät pitkät on töissä kirjaimellisesti ja töistä tulee suoraan kotiin. Olen sanonut hänelle monesti, että voisi lähteä vaikka urheilemaan tai iltaa viettämään kavereiden kanssa, jotta saisi omaa aikaa. Ei ole kuulemma jaksanut, joten en ole mikään pirttihirmukaan mikä pitää miehen kotona eikä päästä mihinkään.

En ymmärrä mikä mättää, olen sanonut miehelle suoraan, että ei meillä enää pahemmin läheisyyttä ole. Mies on sanonuy, että ei oo joo. Kysyinkin, että mitä meidän pitäisi asialle tehdä. Hän ei kuulemma tiedä.. On siis erittäin hankalaa keskustella asiasta miehen kanssa, kun saan vastaukseksi joko muminaa tai en tiedä.

Nyt kaipaankin tosiaan vinkejä, miten saan herätettyä eloon parisuhteemme. Olen yrittänyt hieroskella miestä, mutta ei mikään ope kelvannut. Alan itsekin kyllästyä tähän tomuhuun, joten olen lopettanut sen yrittämisen.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mihesi tekee tietokoneella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla