Mistä saada rahaa?
Pikaisia rahansaanti keinoja, tili on melkein tyhjä ja ruoka pitäis pöytään saada. Olen hoitovapaalla oleva yh. Ei mitään itsensä myymistä koska sitä en tee, enkä myöskään varasta.
onko muita vinkkejä joilla tienata ylimääräistä?
Kommentit (12)
Ilmoitus nettiin ja lähikauppaan vaikka kotiavusta tai lastenhoidosta. Ei varmasti saa heti, mutta jollain aikataululla voi tullakin asiakkaita. Kesällä marjametsään ja viet marjat torille. Ennen sitä löytyy mansikanpoimintahommia...
Mä oisin saanu pari tonnia...mutta vitsi ku en oo normaalipainoinen. ..chatissa viihty miljonääri lupas:-)
Miks pitää yhna jäädä hoitovapaalle jos ei ole varaa sihen?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 17:21"]
Kesällä marjametsään ja viet marjat torille.
[/quote]
Tämäkin on nykyisin veronalaista tuloa.
Mikä olet ammatiltasi, voisitko tehdä näitä hommia mahdollisesti kotoa käsin? Esim. käydä kodeissa parturoimassa hiuksia, hieromassa, antamassa jalkahoitoja, tukiopetustunteja omalla alallasi eri-ikäisille oppilaille, keskustelutunteja maahanmuuttajien kanssa (kysy paikallisesta kansalaisopistosta)... Näissähän voi olla vaikka se muksu mukana. Pikaisena hätäapuna voit kysyä seurakunnalta ruoka-apua.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 17:21"]
Kesällä marjametsään ja viet marjat torille.
[/quote]
Tämäkin on nykyisin veronalaista tuloa.
Mikä olet ammatiltasi, voisitko tehdä näitä hommia mahdollisesti kotoa käsin? Esim. käydä kodeissa parturoimassa hiuksia, hieromassa, antamassa jalkahoitoja, tukiopetustunteja omalla alallasi eri-ikäisille oppilaille, keskustelutunteja maahanmuuttajien kanssa (kysy paikallisesta kansalaisopistosta)... Näissähän voi olla vaikka se muksu mukana. Pikaisena hätäapuna voit kysyä seurakunnalta ruoka-apua.
[/quote]
Ei ole veronalaista tuloa. Mutta jos ostat marjat ja myyt ne torilla niin se on veronalaista tuloa.
Mä tienasin hoitovapaalla niin, että etsin kirpputoreilta mahdollisimman nättejä ja hyväkuntoisia vaatteita ja myin niitä hirveään hintaan huutiksessa. Toki se vei aikaa, mutta sitähän oli :)
Höh, mikset voi myydä itseäsi? Kertaluontoisesti? Nopeaa ja helppoa rahaa.
Tosi kinkkinen tilanne kyllä.
Eikö vanhemmat vaikka voi jeesiä jos tosi tiukka tilanne?
Ei mistään. Se täytyy ansaita, tai voittaa lotossa. Onko uutta??
Mäkin kyllä törmäsin arabian keräily lautasiin kirppiksellä. Hintaa oli 16e kpl ja tiedän et niitä myydään 50-60e kpl,ellei enemmänkin. En ostanu,koska mulla muutenkin yks odottaa varastossa et jaksaisin laittaa huutikseen. Jos tietää mitä ettii ja arvot,kannattaa koluta kirppareita.