Miksi joku haluaa näyttää wt:ltä?
Miksi haluaa itselleen sellaisen olemuksen, että näyttää wt:ltä? Miksei jokainen pyri näyttämään yhteiskuntaluokkaansa paremmalta?
Miksi: suuri määrä lävistyksiä ja tatuointeja. Miksi ylikasvanut itse huonosti värjätty tukka? Miksi liian tiukka toppi päällä tai venynyt takinretale roikkuu auki? Miksi liian kireät makkarankuorihousut jalassa? Miksi rööki suussa roikkuen? Miksi surkeat lintat sandaalit jalassa.
Kommentit (41)
Miksi kaikkien pukeutua samalla lailla?Ruvetaan kaikki käyttämään burgaa.Silloin peittyy läskit,tatskat ja huonosti laitetut hiukset.Ja ap:llä on hyvä olla.
Wt -tyyli on vaan niin siistii :)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:23"]
Miksi kaikkien pukeutua samalla lailla?Ruvetaan kaikki käyttämään burgaa.Silloin peittyy läskit,tatskat ja huonosti laitetut hiukset.Ja ap:llä on hyvä olla.
[/quote]
Ei tarvitse pukeutua samalla tavalla. Mutta käsi sydämelle: Onko aloituksessa kuvattu olemus kenenkään mielestä aidosti viehättävä? Miksi pitää oikein laittautumalla laittautua rumaksi?
Komppaan 23:sta ja lisään, että moni ei uskalla olla tyylikäs vaikka haluaisi. Eikä kaikki ole halukkaita pukeutumaan kotelomekkoihin ja laadukkaisiin neuleisiin, ei tunnu omalta.
Ilokseni huomaan, että AV:n suhtautuminen wt-haukkumisin ja luokitteluihin on parantunut. Ap:kin voi jo pikkuhiljaa lopetella.
Ainoa roska, jonka olen ikinä tavannut, yrittää kaikin tavoin näyttää normaalilta ihmisiltä, siis täysin neutraalilta pukeutumisen suhteen, ja asumisen suhteen, ja vieläpä kuvittelee olevansa sellainen, mutta minusta kukaan joka miettii tällaisia asoita, tai vielä pahempaa, kirjoittaa tai puhuu ääneen toisista pahaa, ei ole mitään muuta kuin roska.
Ne ei ole vielä tajunneet tätä juttua. Ole hiljaa ja ole tyytyväinen että näytät eliitiltä niiden rinnalla.
Mun mielestä on ihan jees näyttää wt:ltä. Henkisesti sitä olenkin, niin miksi ulkoinen habitus ei voisi olla tasapainossa sisäisen kanssa? Kuolisin, jos mun täytyisi pukeutua jakkupukuun.
Taloudellinen ja ammattiasema on kuitenkin epä-wt, ehkä sitä vielä jollain tasolla tahtoo säilyttää nuoruuden kapinan (??) enkä tahdo ikinä muuttua siistiksi tädiksi. En myöskään mitenkään tahdo ilmentää ulkonäössäni tai vaatteissani sitä, että mulla olis varaa beigen värisiin merkkirytkyihin.
ehkä tuntee olonsa hyväksi ja kotoisaksi sellaisena kuin on. jos ne "ylemmän luokan vaatteet" ym. eivät tunnu hyviltä, niin pakkoko niitä on sitten pitää. eiks oo hienoo, että ihmiset on erilaisia, ketäs te idiootit haukkuisitte jos kaikki näyttäis samalta?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:47"]
Mun mielestä on ihan jees näyttää wt:ltä. Henkisesti sitä olenkin, niin miksi ulkoinen habitus ei voisi olla tasapainossa sisäisen kanssa? Kuolisin, jos mun täytyisi pukeutua jakkupukuun.
Taloudellinen ja ammattiasema on kuitenkin epä-wt, ehkä sitä vielä jollain tasolla tahtoo säilyttää nuoruuden kapinan (??) enkä tahdo ikinä muuttua siistiksi tädiksi. En myöskään mitenkään tahdo ilmentää ulkonäössäni tai vaatteissani sitä, että mulla olis varaa beigen värisiin merkkirytkyihin.
[/quote]
Miksi beigen värisiin? Onkohan sinulla väärä käsitys muodista. Tutustu siihen, saatat yllättyä; muodinluojat ovat enemmän kapinallisia kuin mitkään rokkarit ikinä (jotka muuten toistavat samaa mantraa uskollisen konservatiivisesti vuodesta toiseen - oletan että pyrit pukeutumaan "rock-tyylisesti").
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:55"]
[/quote]
Miksi beigen värisiin? Onkohan sinulla väärä käsitys muodista. Tutustu siihen, saatat yllättyä; muodinluojat ovat enemmän kapinallisia kuin mitkään rokkarit ikinä (jotka muuten toistavat samaa mantraa uskollisen konservatiivisesti vuodesta toiseen - oletan että pyrit pukeutumaan "rock-tyylisesti").
[/quote]
No en mä tiedä puhuttiinko tässä nyt muodista. Mun lemppariohjelma on muodin huipulle. Terv. wt.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:00"]
Mä luulen, että ne jää kiinni siihen, jossa elämä on ollut parasta. Jos rockfestarit teini-iässä on ollut elämän kohokohta ja muutenkin elämä makeinta niissä vaatteissa sen tietyn porukan seurassa, sitten jatkavat sellaista pukeutumista.
[/quote]
Jaa... Ei voi selittää sitä, miks mä en sit pukeudu kuin wt?
Jokainen nainen varmaankin yrittää ainakin näyttää omasta mielestään viehättävältä. En kiistä sitä, etteikö yhteiskuntaluokkien välillä olisi ulkonäöllisiä ja tyylillisiä eroja. Mutta mitä haittaa siitä on? Kaikki ihmiset eivät voi kuulua samaan yhteiskuntaluokkaan, eikä alempaan sosiaaliluokkaan kuuluminen ole mikään häpeän aihe. Eivät nuo ihmiset varmaankaan ajattele, että pyrkivät näyttämään tietynlaiselta. Se tulee heille vain luonnostaan sen ympäristön vaikutuksesta, missä he elävät.
Minä ainakin yritän näyttää kuuluvani alempaan yhteiskuntaluokkaan. Ajattelen, että se tekee minusta jotenkin sympaattisemman ja pidettävämmän.
Miksi pitäisi pukeutua ja laittautua kuten hienostorouva, jos on tavallinen ihminen?
Nämä wt-ketjut menneet ihan yli. Kuka jaksaa päivästä toiseen aloittaa ketjuja millon mistäkin wt-aiheesta.
Voi olla vähän ot, mutta kyllä pukeutumisesta voi jotain päätellä. Asun lähellä kouluja ja vastapäätä on ammattioppilaitos ja lukio ja kyllä pukeutumisesta erottaa lukiolaiset ja ammattikoululaiset.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:55"]
[/quote]
[/quote]
No en mä tiedä puhuttiinko tässä nyt muodista. Mun lemppariohjelma on muodin huipulle. Terv. wt.
[/quote]
No miksi sitten itse puhuit beigestä jos kerran tiedät paremmin?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:00"]
Mä luulen, että ne jää kiinni siihen, jossa elämä on ollut parasta. Jos rockfestarit teini-iässä on ollut elämän kohokohta ja muutenkin elämä makeinta niissä vaatteissa sen tietyn porukan seurassa, sitten jatkavat sellaista pukeutumista.
[/quote]
[/quote]
Ehkä sen takia että sulla on kaveripiiri, joka ei pukeudu kuin wt:t?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:00"]
[/quote]
[/quote]
Ehkä sen takia että sulla on kaveripiiri, joka ei pukeudu kuin wt:t?
Mä luulen, että siihen on monta syytä. Halutaan olla jotaik mitä ei olla (liian pienet vaatteet), halutaan näyttää koviksilta, ryhmäpaine....
Tulojen kanssa tällä on hyvin vähän tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 18:16"]Mikä pakko mielle täällä on kaikilla leimata ihmisiä wt:ksi jonkin tatuoinnin tai työpaikan perusteella...
[/quote]
PAKKOMIELLE. Nyt ihan oikeasti!