Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku haluaa näyttää wt:ltä?

Vierailija
17.08.2014 |

Miksi haluaa itselleen sellaisen olemuksen, että näyttää wt:ltä? Miksei jokainen pyri näyttämään yhteiskuntaluokkaansa paremmalta?

Miksi: suuri määrä lävistyksiä ja tatuointeja. Miksi ylikasvanut itse huonosti värjätty tukka? Miksi liian tiukka toppi päällä tai venynyt takinretale roikkuu auki? Miksi liian kireät makkarankuorihousut jalassa? Miksi rööki suussa roikkuen?  Miksi surkeat lintat sandaalit jalassa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kai sitä, että haluaa näyttää, että kuuluu porukkaan.

Vierailija
2/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko mielle täällä on kaikilla leimata ihmisiä wt:ksi jonkin tatuoinnin tai työpaikan perusteella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Kuvailemassasi olemuksessa kaikki on sellaista, jossa toinenkin valinta olisi mahdollinen, eikä sillä ole mitään tekemistä rahan tai "yhteiskuntaluokan" kanssa. Oikeastaan päinvastoin; tatuoinnit, lävitykset ja röökihän maksavat kaikki.

Vierailija
4/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri. Ne ovat jotenkin aivan omia valintoja. On haluttu viedä ulkonäköä sellaiseen suuntaan, että sitten näyttää leimallisesti wt:ltä. En käsitä.

ap

Vierailija
5/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 18:10"]

Miksi haluaa itselleen sellaisen olemuksen, että näyttää wt:ltä? Miksei jokainen pyri näyttämään yhteiskuntaluokkaansa paremmalta?

Miksi: suuri määrä lävistyksiä ja tatuointeja. Miksi ylikasvanut itse huonosti värjätty tukka? Miksi liian tiukka toppi päällä tai venynyt takinretale roikkuu auki? Miksi liian kireät makkarankuorihousut jalassa? Miksi rööki suussa roikkuen?  Miksi surkeat lintat sandaalit jalassa.

[/quote]

Minulla ei ole tatuointeja tai lävistyksiä, ei värjättyjä hiuksia, en polta, ja rintavarustustakaan en esittele liian pienissä topeissa ainakaan tarkoituksella (ei aihetta, joillakin miehilläkin on isommat).

Mutta minusta ainoa asia, joka tekee ihmisestä aidon roskan/epäihmisen/pelkän solulimasotkun, on tällainen toisista pahan puhuminen/arvostelu/kiusaaminen. 

Vierailija
6/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jotkut ei vaan osaa ostaa itselleen sopivia vaatteita tyylin tai koon puolesta. Luullaan, että näytetään hyvältä kun ne menee kiinni. Oon yhdelle sukulaistytölle joutunut sanomaan, että just because it zips, doesn't mean it fits. Hän yritti ahtaa itseään xl kokoisiin vaatteisiin, vaikka tursui niistä yli, tärkeintä oli olla mahdollisimman pieni koko jolla keulia.

Vierailija
7/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*xs. XS!

*xs kokoisiin vaatteisiin, vaikka oikea koko lähemmäs m tai L.

Sen siitä saa kun vaihtaa ajatusta kesjen lauseen

-7

Vierailija
8/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi pyrkiä "näyttämään yhteiskuntaluokkaansa paremmalta?" Huonon itsetunnon pönkityksen takiako?

Vierailija
9/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 18:29"]

Miksi kenenkään pitäisi pyrkiä "näyttämään yhteiskuntaluokkaansa paremmalta?" Huonon itsetunnon pönkityksen takiako?

[/quote]

Minkä muunkaan syyn takia? 

Vierailija
10/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä wt-aloitukset kuuluisivat suoraan roskikseen ja aloittajalle aina kuukauden bannit.

Vierailija
11/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko syynä se, että on yrittänyt joskus pukeutua tyylikkäästi ja tuntuu, että ei vaan osaa. Taito ei riitä tyylikkääseen pukeutumiseen ja kun työkään ei sitä vaadi, niin vedetään sitten riman alta niin paljon, että näkyy, että ei ole epäonnistunut hyvinpukeutuja, vaan pukeutuu tahallaan juuri näin.

Vierailija
12/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei ole merkityksellistä oma ulkonäkö. Sanoisin, että sen arvo jopa pienenee, mitä korkeampiin tuloluokkiin tai koulutukseen mennään. 

Vierailija
13/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpi olisi kysyä itseltäsi miksi mietit muiden ulkonäköä. En tajua kun av:lla haukutaan jatkuvasti muiden pukeutumista ja kiloja. Ketä kiinnostaa? Jos kävelen kadulla ja vastaan tulee ihminen jolla on vaikka ruma tatuointi niin mietin mielessäni että onpa ruma tatuointi mutta en todella jaksais käyttää energiaani sen miettimiseen sen enempää. Käytän mukavia vaatteita koska se tuntuu mukavalta. Mulla on välillä huonokuntoiset hiukset koska en jaksa eikä ole rahaa käydä kampaajalla. Kävelen kaupungilla tupakka suussa koska se on minun tapani. Voi minua white trashia. Säälin ennemmin ihmisiä jotka miettivät 24/7 ulkonäköään.

Vierailija
14/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioikaa, että en leimaa ketään wt:ksi itsessään. Kukaan ei ole valkoista roskaväkeä. Jokainen on yhtä tärkeä.  Mietin, miksi jotkut ihmiset haluavat näyttää wt-porukkaan kuuluvalta. Siis joidenkin selkeä oma valinta on näyttää sellaiselta.

Vierailija
15/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 18:40"]

Huomioikaa, että en leimaa ketään wt:ksi itsessään. Kukaan ei ole valkoista roskaväkeä. Jokainen on yhtä tärkeä.  Mietin, miksi jotkut ihmiset haluavat näyttää wt-porukkaan kuuluvalta. Siis joidenkin selkeä oma valinta on näyttää sellaiselta.

[/quote]

Kukaan ei ole valkoista roskaväkeä, mutta osa haluaa kuulua wt-porukkaan? OK. Kuka tekee tällaisen aloituksen tänne? Mietipä sitä.  

Vierailija
16/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura tekee kaltaisekseen? Ihmisillä on tarve kuulua joukkoon, pukeutuminen ym. yleensä ilmentää sitä maailmaa missä kukakin elää.

Erilaisia tyylejä mahtuu paljon maailmaan, esim. tuo AP:n kuvaama porukka ei varmaankaan ole esim. sellaisissa töissä joissa pitäisi pukeutua tietyllä tavalla. Enkä puhu nyt mistään "todella hienoista" ammateista, vaikkapa vaatekaupan myyjän pitää yleensä olla ns. siistin näköinen --> työhaastattelussa katsotaan kyllä sitä ulkonäköäkin, ei niinkään sitä kuka on "kaunein" vaan kuka on "edustavin" ko. työhön, jossain rock henkisessä firmassa tatuoinnit voi olla plussaa jne.

Vierailija
17/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttäviä lumppuja näkyy katukuvassa, kaikenmaailman tyttöjenilloissa varsinkin. juuri sellasta oikein halvan näköstä wt-tyrkkymakkarankuorta jotka ei näytä hyvältä yhtään kenenkään päällä, hyi :S niin monella nuorella naisella ja miksei vanhemmallakin on pukeutuminen ihan jotain hepreaa selkeästi.

Vierailija
18/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoilen näin, josko selviäisi: Miksi jotkut ihmiset haluavat tietoisesti valita sellaisen olemuksen itselleen, että heidät luokitellaan ulkoisin perustein herkästi wt-porukkaan kuuluvaksi. Kun tiedossa siis on, että tietynlaista elämäntapaa ja pukeutumistyyliä noudattavat ihmiset luokitellaan noin epämiellyttävään luokkaan. En ole itse keksinyt termiä wt enkä suosi sen käyttöä yleensä. Koska sellaista kumminkin käytetään, niin miksi ihmeessä joku haluaa siihen leimallisesti kuulua. Valintahan on vapaa.

Vierailija
19/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tatuointi selässä ja käytän paljon olkaimetonta mekkoa, en olekkaan tiennyt olevani wt:))))

Vierailija
20/41 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että ne jää kiinni siihen, jossa elämä on ollut parasta. Jos rockfestarit teini-iässä on ollut elämän kohokohta ja muutenkin elämä makeinta niissä vaatteissa sen tietyn porukan seurassa, sitten jatkavat sellaista pukeutumista.