Onkohan minulla burnout out
Muutaman viime vuoden olen tehnyt ihan todella paljon töitä, kahta eri työtä taloudellisista syistä. Nyt on viimeiset pari-kolme viikkoa tuntunut todella todella haastavalta alkaa työpäivän jälkeen tekemään vielä toisen työn tehtäviä, olen tehnytkin vain ihan välttämättömät ja se ei tahdo oikein riittää. Tänään olisi pakko, siis ihan pakko tehdä yksi työhomma joka olisi oikeastaan pitänyt olla valmis jo viikko sitten. Enkä vaan saa aloitettua! Vetkutan ja vetkutan, pala tuntuu kurkussa kun vaan ajattelenkin että nyt oikeasti pitäisi aloittaa mutta en vaan saa aloitettua. Voi kunpa riittäisi se 8 tunnin työpäivä ja illat saisi vaan harrastaa ja pitää kodista huolta. Jos en tee iltaisin töitä niin ainakin ne on mielessä koko ajan.
Miten saan aloitettua?
Kommentit (4)
Voi ehkä yrittää "huijata" itseään, että tekee ensin 10 - 15 min ja sitten vähän jotain muuta "kivaa", kuuntelee musiikkia tai laulaa tms. Sitten tekee näitä rupeamia, kunnes pääsee alkuun.
On helpompi aloittaa pienesti, kuin ajatella koko isoa möykkyä, joka tuntuu ylitsepääsemättömältä.
Muuta halvempaan kämppään? Kukaan ei tee kahta työtä oikeesti. Siinä menee järki ja kyllä sulla on burn out
Mulla nytkin kolme eri työtä alottamista vaille valmiina. Muutama keskeneräinen. Eläkeläisen on pakko painaa.
Aloita ja tee välttämättömin. Jatka myöhemmin loppuun.
Mieti, miten pääsisit kakkosduunista eroon. Kukaan ei jaksa loputtomasti.