Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkoholisti. Kysyttävää?

Vierailija
17.08.2014 |

Otsikossa asia.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat töppäilysi? 

Onko lapsesi nähnyt sinut humalassa?

oletko lyönyt lastasi?

minkä ikäinen lapsesi on?

mikset hae apua?

missä lapsen isä on?

Vierailija
22/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammumiset julkisille paikoille, putkareissut, alleni pissaaminen sammuneena, itsensä kolhimiset, itse aiheutetut aiheettomat riidat läheisten kanssa jnejne. Todella kamalia juttuja.

Lapsi ei ole nähnyt minua humalassa, on 4v. En ole lyönyt häntä.

Lapsen isä lähti lapsen ollessa 2v. Ei kestänytkään perhe-elämää, hylkäsi lapsen täysin. Eivät näe toisiaan juuri lainkaan.

Pelkään hakea apua. Pelkään että rakas lapseni otettaisiin minulta pois. Pelkään, etten ole tarpeeksi vahva onnistuakseni. Kuvittelen usein, että saan ongelmani hoidettua itsekin, jos vaan niin päätän. Mutta eipä ole todellakaan onnistunut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juot nyt?

Vierailija
24/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coca colaa. :D ap

Vierailija
25/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi riski sulla on menettää lapsesi jos et hae apua. Aloita vaikka käynnillä lääkärin luona joka sitten osaa ohjata sinut oikeaan hoitoon. Töissäni nähnyt mitä tapahtuu kun ihminen juo riittävän paljon ja riittävän usein ja voin kertoa että ei ole kaunista katseltavaa

Vierailija
26/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinusta tuli alkoholisti? Pidätkö sen mausta vai tapahtuiko elämässäsi jotain?

Vierailija
27/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hoitaa lastasi kun dokaat jos et kerta kotona juo? Onko lapsi pk:ssa? Oletko itse töissä? Kerroit ettet voi osallistua a-klinkan ohjelmiin koska lapsi on kiinni sinussa, siksi kysyn. Olen se joka kertoi a-klinikan avusta ja kuntoutuksesta ja todellakin hyödyin. Omalla kohdallani ei ole tullut mitään ls-asiakkuutta. Minulla myös mt-häiriö taustalla. Onko lääkityksesi ja hoito ajan tasalla?

Vierailija
28/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, miksi minusta tuli alkoholisti. Elämässäni on kyllä tapahtunut paljon ikäviä asioita. Olin kiltti ja tunnollinen lapsena, luokan paras oppilas. Teininä tapahtui jonkinlainen täyskäännös. Aloin juoda jatkuvasti, pidin siitä nousuhumalan tunteesta. Määrät on aina ollut kovia, viime vuosina noussut järjettömiin. Nykyään alkoholi on minulle jonkinlainen pakotie. Haluan olla ajattelematta mitään. Ja kyllä se nousuhumala on edelleenkin ihana tunne. Ap

Vierailija
29/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 vuotias isä, 3-vuotias tytär ja toinen syntyy marraskuussa. Juon päivittäin, arki-iltoina juuri sen verran että uskaltaa aamulla ajaa töihin ja viikonloppuisin aivan tolkuttomasti. Tytär ei ole nähnyt minua juovuksissa, mutta ihmettelee viikonloppuaamujen väsynyttä isää. Oon aivan täynnä koko juomista, pelkään että tuhoan omani, tyttäreni ja vaimoni elämän.

Vierailija
30/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:02"]En oikein tiedä, miksi minusta tuli alkoholisti. Elämässäni on kyllä tapahtunut paljon ikäviä asioita. Olin kiltti ja tunnollinen lapsena, luokan paras oppilas. Teininä tapahtui jonkinlainen täyskäännös. Aloin juoda jatkuvasti, pidin siitä nousuhumalan tunteesta. Määrät on aina ollut kovia, viime vuosina noussut järjettömiin. Nykyään alkoholi on minulle jonkinlainen pakotie. Haluan olla ajattelematta mitään. Ja kyllä se nousuhumala on edelleenkin ihana tunne. Ap

[/quote]

Millaisista määristä on siis kyse?

Vierailija
31/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys ja hoito ajantasalla. Lapseni on kerran viikkoon yleensä mummilassa, kummeilla tms. On kaikkien silmäterä, ja tykkää olla hoidossa. Viikolla saatan ottaa muutaman oluen lapsen nukkuessa. Joskus enemmänkin. Tiedän, se on todella väärin, tätä ei ole jatkunut kauaa. Hitaasti, mutta varmasti luisunut homma huonompaan. Elikä mitenkään päivittäin en juo, mutta himo viinaan on kova. Ongelmani ydin on se, että kun olen vapaalla, ja otan, otan aivan liikaa, käyttäydyn todella holtittomasti, ja ajaudun aina johonkin ongelmiin. En pysty lopettamaan sitä, juon niin pitkään kun sammun. Lapsi ei ole kesäloman jäljiltä palannut vielä päiväkotiin. Jäin muutama kk sitten työttömäksi.

Puhuin äsken pitkään äitini kanssa puhelimessa. Hän tarjoutui huolehtimaan lapsestani, jos vaan huomenna hakeudun a-klinikalle, ja joudun ehkä katkolle. Aion soittaa sinne aamulla. Ahdistaa jo nyt ajatus siitä, jos joudun olemaan lapsestani erossa. Mutta pakko laittaa itseni kuntoon, jotta voin olla hyvä äiti lapselleni. Ap

Vierailija
32/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vapaalla ollessani joka kerta vähintään 20 annosta illassa. Ap

Vierailija
33/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemppiä sinulle ap!! Otat oikean askeleen! Kaikkea parasta sinulle! T. se a-klinikalta ja kuntoutuksesta avun saanut (minulle sopi se avokuntoutus joka tapahtui siis päiväaikaan). Katkolla olen kerran myös ollut, mutta se oli karseaa ja olin toki senkin jälkeen raittiina useamman kuukauden, mutta ongelmajuominen palasi. Tämän avokuntoutuksen jälkeen olen saanut alkon hanskaan, vaikka toki olen lopun elämää sen kanssa nöyränä. ja minunkin juomiseni oli hyvin samanlaista kuin sinun kuvaamasi käytös. Olen iloinen päätöksestäsi hakea apua!! Tulethan kertomaan miten menee joskus!

Vierailija
34/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki vitun juopot ja narkit johonkin keskitysleiriä vastaavaan paikkaan ja lapset huostaan otettava,turha itkeä että on sairaus, VITUN KUSIPÄITÄ OLETTE,mun puolesta voisitte tappaa itsenne! ,mutta itkette täällä aaveella surkeaa elämää,sääliksi käy teidän lapsianne.

luuletteko oikeasti? ettei lapsenne ole nähneet teitä kännissä ja surkeana makaatte krapulassa tai salaa korjaatte ja turha selittää mitään paskaa vitun luuserit.

tv: alkoholistiperheen kasvatti 40v mies.

Vierailija
35/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:21"]kaikki vitun juopot ja narkit johonkin keskitysleiriä vastaavaan paikkaan ja lapset huostaan otettava,turha itkeä että on sairaus, VITUN KUSIPÄITÄ OLETTE,mun puolesta voisitte tappaa itsenne! ,mutta itkette täällä aaveella surkeaa elämää,sääliksi käy teidän lapsianne.

luuletteko oikeasti? ettei lapsenne ole nähneet teitä kännissä ja surkeana makaatte krapulassa tai salaa korjaatte ja turha selittää mitään paskaa vitun luuserit.

tv: alkoholistiperheen kasvatti 40v mies.

[/quote]

Sekopää.

Vierailija
36/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:21"]Paljon tsemppiä sinulle ap!! Otat oikean askeleen! Kaikkea parasta sinulle! T. se a-klinikalta ja kuntoutuksesta avun saanut (minulle sopi se avokuntoutus joka tapahtui siis päiväaikaan). Katkolla olen kerran myös ollut, mutta se oli karseaa ja olin toki senkin jälkeen raittiina useamman kuukauden, mutta ongelmajuominen palasi. Tämän avokuntoutuksen jälkeen olen saanut alkon hanskaan, vaikka toki olen lopun elämää sen kanssa nöyränä. ja minunkin juomiseni oli hyvin samanlaista kuin sinun kuvaamasi käytös. Olen iloinen päätöksestäsi hakea apua!! Tulethan kertomaan miten menee joskus!

[/quote]

Kiitos paljon, ihan itku tulee. Pidän mielessä, mitä sanoit. Otan huomenna puheeksi tuon avokuntoutuksen, olisi ehkä parempi vaihtoehto. Kerron joskus kuulumisia. Kaikkea hyvää elämääsi! Ap

Vierailija
37/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap!

Vierailija
38/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni perhe sai avun täältä; http://www.kalliola.fi/sosiaalityo/paihteet/lapsiperheiden-paihdekuntoutus/ Päihdeongelman kanssa ei kannata jäädä yksin. A-klinikalta kannattaa aloittaa avun pyytäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi