Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholi&kesä

Vierailija
05.04.2014 |

Olenko ainoa, jota häiritsee juopottelu kesäisin? Ulkona vaikea kulkea törmäämättä päihtyneisiin, ahdistaa. Muuten kyllä tykkään kesästä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minua ainakaan häiritse, ei se nyt niin yleistä ole. Olen aina sanonut, että minua ei haittaa tupakoitsijat eikä juopot jos niitä ei ole samassa kodissa kun minä.

Vierailija
2/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon siitä missä asuu. Kaupungissa voi olla enemmänkin. Voihan se häiritä, jos ei itse juopottele. Pelkäätkö humalaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakuin ällöttävää, jos kuseskellaan porttikongeihin, sönkötetään, hoiperrellaan.

Vierailija
4/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 07:10"]

Minustakuin ällöttävää, jos kuseskellaan porttikongeihin, sönkötetään, hoiperrellaan.

[/quote]

En minä juurikaan tälläiseen ole törmännyt, mutta en liiku iltaisin kaupungilla ollenkaan. Tai jos olen illlalla liikenteessä olen itsekin humalassa jolloin se ei häiritse.

Vierailija
5/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen hienompaa kun lähteä kauniina päivänä heti aamupäivästä terassikierrokselle hyvällä remmillä aiheuttamaan näköjään paheksuntaa...

Vierailija
6/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 08:11"]

Mikäs sen hienompaa kun lähteä kauniina päivänä heti aamupäivästä terassikierrokselle hyvällä remmillä aiheuttamaan näköjään paheksuntaa...

[/quote]

Joo mut se pitää vetää örvellyskunto, ei se terasilla istuminen tuopin kanssa herrätä tunteita. HUUTAMISTA, kuseskelua, tappelua, oksentamista, niistä on suomalainen känni tehty ja se saa kukkahatut vapisemaan.

Vierailija
7/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaisia on minusta ainakin mukava seurata ja niille naureskella. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
9/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 07:00"]

Olenko ainoa, jota häiritsee juopottelu kesäisin? Ulkona vaikea kulkea törmäämättä päihtyneisiin, ahdistaa. Muuten kyllä tykkään kesästä.

[/quote]

Yritän kyllä kovasti olla törmäilemättä ihmisiin, mutta ruuhkassa saattaa joskus olla vaikeaa, olen pahoillani etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi