Tupakoitsijat (kysymys)
Alkaako teitä muitakin tupakoitsijoita aina aamutupakan jälkeen heikottamaan? Siis että tulee ns pyörryttävä/väsynyt olo, ja pakko mennä hetkeksi makaamaan?
Kommentit (23)
Silloin kun vielä poltin alkoi aamutupakan jälkeen pyörryttämään ja oksettamaan.
Joskus aamun ensimmäinen tupakka voi "nousta päähän"
Alkoi. Minulla tuli aina ensimmäisen tupakan jälkeen heikko olo. Ihan mihin kellon aikaan tahansa sen poltin. Pyörrytti ja välillä saattoi oksettaakkin. Tuli jotenkin todella vetämätön olo ja piti makoilemaan. Sen takia juuri lopetinkin tupakan polton kuuden vuoden sauhuttelut jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:44"]Alkoi. Minulla tuli aina ensimmäisen tupakan jälkeen heikko olo. Ihan mihin kellon aikaan tahansa sen poltin. Pyörrytti ja välillä saattoi oksettaakkin. Tuli jotenkin todella vetämätön olo ja piti makoilemaan. Sen takia juuri lopetinkin tupakan polton kuuden vuoden sauhuttelut jälkeen.
[/quote]
Sama täällä. Tosin silti poltan...
Mulla tuli silloin kun aloin polttamaan. Kesti ehkä 2kk satunnaisesti ja sitten loppui. Eli enää ei tule mitään.
Kyllä siitä sellainen myrkytetty olo tulee, lievä päänsärky otsan taakse ja niin. Kun polttaa seuraavan niin siihen on jo tottunut. En polta enää.
Ei tuu, liian kauan ilmeisesti polttanut ettei tunnu enää missään. Krapulassa eka rööki kyllä tekee tiukkaa!
Mä en enää polta muuta ku viihteellä (eli harvoin) muta mulla teki kyllä aamutupakka tosi huonon olon, etenki jos ehdin olla pidempään hereillä ennen sen ensimmäisen tupakan polttamista. Hyi. Vielä ku pääsis eroon tostakin ettei viihteellä polttais, sillon vasta siitä ekasta taju meinaakin lähteä.
Jos tupakka saa aikaan tuollaisen olon, pitäisi hälytyskellojen soida ja miettiä millaista myrkkyä se pitkällä aikavälillä oikeasti onkaan.
Ylipäätään, jos edellisestä tupakasta oli pitkä (n. 12h) aika
Itse poltin 20 vuotta. Loppu ajasta jokaisen tupakin jälkeen oli niin väsynyt ja veltto olo että piti makoilla vartin että jaksoi tehdä jotain. Nykyään en enää polta ja olen paljon energisempi.
Juu mulla sama, elikkä aamutupakan jälkeen todella vetämätön olo ja pitää se vartti makoilla et jaksaa joitain tehäkkin. Lopettaminen vaan on niin vaikeaa!!
En voi käsittää mikä siinä lopettamisessa on niin vaikeaa. Itse poltin 20 vuoden ajan n. askin päivässä, sitten 6 vuotta sitten päätin, että nyt saa riittää, tämä olkoon viimeinen tupakka jonka poltan. Sen jälkeen en ole enää polttanut.
Ei tuu heikkoa oloa muuten paitsi jos vaimo imee nahka sikari. Sit välillä tulee oikein heikko olo ehkä siitä kun veri pakannut sen kivikovaksi! !!
En vain KÄSITÄ, miksi niin monet ihmiset tupakoivat. Tupakka tekee pahaa keuhkoille, ja voi kuollakin nuorena! Itse en polttaisi mistään hinnasta...
Anteeksi, tämä oli minun mielipiteeni!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:14"]
En vain KÄSITÄ, miksi niin monet ihmiset tupakoivat. Tupakka tekee pahaa keuhkoille, ja voi kuollakin nuorena! Itse en polttaisi mistään hinnasta...
Anteeksi, tämä oli minun mielipiteeni!
[/quote]
Minkä takia ihmiset pyytävät anteeksi mielipiteitään?! Suomi on vapaa maa. Sano vain suoraselkäisesti mitä mieltä olet. Jos joku vetää herneet nenään on se heidän ongelma.
Alkaa. Ja yleensä järkyttävä paskahätäkin iskee. Voi sitten mennä pöntölle keräilemään itseään :D
ei