Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini (mies) sanoi etten ole vaimomateriaalia

Vierailija
17.08.2014 |

Miyä hän tällä tarkoitti? Hän oli näin sanoessaan kännissä eikä suostunut selittelemään..?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua olla vaan kotona palvelemassa miestä?

Vierailija
2/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vittuili kännissä. Halusi loukata sinua.

Naurettavaa sovinismia muutenkin puhua "vaimomateriaalista". Olisit vastannut, että sinä se et myöskään kelpaa aviomieheksi kuin tyhmälle eukolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuossa ole seliteltävää. olet siis halpa ja helppo. ei voi kuvitella sinua puolisoksi eikä lastensa vanhemmaksi ikinä. ja niin edelleen. jos näin kertoi, niin aika moni mies on samaa mieltä hänen kanssaan.

sorry.

Vierailija
4/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:10"]eipä tuossa ole seliteltävää. olet siis halpa ja helppo. ei voi kuvitella sinua puolisoksi eikä lastensa vanhemmaksi ikinä. ja niin edelleen. jos näin kertoi, niin aika moni mies on samaa mieltä hänen kanssaan.

sorry.

[/quote]

Ääliö.

Vierailija
5/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi tarkoittaa tietysti mitä vaan riippuen siitä millainen hänen mielestään on "hyvä" vaimo. Ekaksi tulee tietysti mieleen että hänen silmissään et ole "pullantuoksuinen kodinhengetär". Jonkun mielestä toi "kodinhengetär" on paras vaihtoehto, jos mies haluaa ensisijaisesti kodinhoitajan eikä niinkään kumppania.

Vierailija
6/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi olla jotain vaimomatskua? Tyypillä on viiskytlukulainen maailmankuva tai sitten se on vaan muuten sääliö. 

En usko avioliittoon instituutiona. Annetaan se homoille, ne kun sitä haluavat. 

Vierailija
7/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian älykäs ja määrätietoinen ollaksesi kodinhengetär? Älä huoli olet varmasti vaimomateriaalia jollekin toiselle. 

Vierailija
8/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt ihan itse pohtia, oletko kypsä ja hyväluonteinen nainen? Se kertoo paljon siitä, kannattaako tuo kommentti ottaa vittuiluna vai julmana totuutena.

Vierailija
9/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nämä viestit pitävät paikkansa, niin olen todella onnellinen etten ole vaimomatskua :D

-ap

Vierailija
10/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:10"]eipä tuossa ole seliteltävää. olet siis halpa ja helppo. ei voi kuvitella sinua puolisoksi eikä lastensa vanhemmaksi ikinä. ja niin edelleen. jos näin kertoi, niin aika moni mies on samaa mieltä hänen kanssaan.

sorry.

[/quote]

jaa. av-mamma siis tuntee paremmin miehen ajatusmaailman kuin mies itse?

näin sen on oltava, jos Pyhä Vulva näin sanoo. eikö?

Ääliö.

[/quote]

Vierailija
11/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:11"]

sorry.

[/quote]

jaa. av-mamma siis tuntee paremmin miehen ajatusmaailman kuin mies itse?

näin sen on oltava, jos Pyhä Vulva näin sanoo. eikö?

Ääliö.

[/quote]

[/quote]

Tyyppi on niin tyhmä ettei osaa edes lainata oikein... : D

Vierailija
12/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:13"]Olet liian älykäs ja määrätietoinen ollaksesi kodinhengetär? Älä huoli olet varmasti vaimomateriaalia jollekin toiselle. 

[/quote]

Minusta vaimomateriaalia on nimenomaan älykäs nainen. Tyhmä, kotia puunaava, pinnallinen tyhjäpää ei ole.

Vierailija
13/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukka ketjussa.

Vierailija
14/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:17"]Lassukka ketjussa.

[/quote]

Niinpä. Ei muuten ole aviomiesmateriaalia.

Vierailija
15/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. tämäkin saadaan miesten syyksi, jos nainen on epäkelpo.

Lutka on lutka. Av-palstalla mustakin saadaan valkoiseksi miesvihan voimalla.

Vierailija
16/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes jäit miettimään tuollaista typerää kommenttia :D Itse olisin vain naurahtanut ja antanut ukon olla omassa ylhäisyydessään :D

Vierailija
17/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti vähän miehestä, mitä tarkoittaa... Voi tarkoittaa, että olet liian kova, menestyvä ja älykäs. Tarkoittaa vaimomateriaalilla sitä, että naisen pitää pitkässä suhteessa olla kotikeskeisempi, harrastaa "naisellisia harrastuksia" ja olla hoivaviettinen. Toisaalta jotkut miehet taas vaatii vaimolta älykkyyttä, sivistystä, kohtuullisia "äititaitoja" jne. Ja se ei-vaimomateriaali on bilettävä blondi.

Eli päättele itse, kumpaan luokkaan sut laittoi: menestyvä, älykäs, harrastaa extremeä, hyvä jätkä jne. vai bilettävä blondi. Kyllä varmaan itsekin osaat sanoa, kumpaa lajia olet enemmän.

Vierailija
18/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vituttaa kun se ei saa sinua. Haluaisi olla muuta kuin kaveri ja siksi loukkasi sua.

Vierailija
19/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ja käsitellyt tätä aihetta usein, miesten kanssa ja netissä yleisesti. Vaimoksi ei tunnu kelpaavan kevytkenkäinen, tyhmä, manipuloiva tai dramaattinen nainen.

Vierailija
20/58 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:17"]Lassukka ketjussa.

[/quote]

Olen lassukka, koska haluan fiksun naisen?