mihin kännykkä juoksulenkin ajaksi?
Jos menet juoksemaan ja päälläsi olisivat juoksutrikoot ja toppi niin mihin tunget kännykän?!
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:42"]
Kännykkä jää aina kotiin lenkin ajaksi. Sunnuntailenkkeilijät erottuu kyllä joukosta kännyköineen :) huvittaa suorastaan välillä nämä nykyajan ''välineurheilijat''.
[/quote]
Onkin tosi epäurheilijamaista käytöstä, jos haluaa lenkkeillessään kuunnella musiikkia ja nähdä lenkin päätteeksi, kuinka pitkän matkan on juossut.
t. sunnuntailenkkeilijä (välillä ehdin lenkille myös tiistaisin)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:42"]Kännykkä jää aina kotiin lenkin ajaksi. Sunnuntailenkkeilijät erottuu kyllä joukosta kännyköineen :) huvittaa suorastaan välillä nämä nykyajan ''välineurheilijat''.
[/quote]
Käyn n 3 kertaa viikossa juoksemista ja sports trackerin avulla pystyn vertailemaan tuloksiani ja aikojani. Ja 8 km juoksulenkki ilman musiikkia on aika helvetin puuduttavaa.
Kännykkä jää aina kotiin lenkin ajaksi. Sunnuntailenkkeilijät erottuu kyllä joukosta kännyköineen :) huvittaa suorastaan välillä nämä nykyajan ''välineurheilijat''.
[/quote]
Tää "sunnuntailenkkeilijä" juoksee vähintään kolmesti viikossa kohtuullisia lenkkejä. Musiikki on kiva, on kiva katsoa, pitkäänkö meni. Ja ennen kaikkea, koen tärkeäksi, että lapset saa äidin kiinni myös lenkkipolulta, meillä kun ei sitä isää ole olemassa. Et tämmönen sunnuntailenkkeilijä ;)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:45"]
[/quote]
Onkin tosi epäurheilijamaista käytöstä, jos haluaa lenkkeillessään kuunnella musiikkia ja nähdä lenkin päätteeksi, kuinka pitkän matkan on juossut.
[/quote]
Lenkin pituuden voi tutkia myös kotona ennen tai jälkeen lenkin. Jos haluaa kuunnella musiikkia lenkillä, niin sitten on tietty jollain tapaa ratkaistava se mihin puhelimen tai soittimen sijoittaa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:31"]Laita minigrippipussiin ja tunge pilluun . Kehittää lantionpohjalihaksia hyvin samalla
[/quote] Samsung galaxy S4 ei kyl mahdu mun pilluun:P
kotiin se kannattaa jättää.
ei voi olla niin tärkeä ihminen etteikö sitä voisi olla tunnin pari
tavoittamissa. eri jos oot riippuivainen p.a puhumiseen niinku jotku ovat
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:31"]Laita minigrippipussiin ja tunge pilluun . Kehittää lantionpohjalihaksia hyvin samalla
[/quote]
ompa pien pill sull´ <3
Kännykkä jää kotiin, en minä sillä mitään juostessa tee. Ennen oli mp3-soitin juoksutrikoiden tai verkkatakin taskussa, nykyään en ota sitäkään mukaan.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:30"]
mihin sä sitä kännyä tarvitset juostessasi?
[/quote]
itse käytän kännyä musiikkilaitteena kun lenkkeilen.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:31"]Laita minigrippipussiin ja tunge pilluun . Kehittää lantionpohjalihaksia hyvin samalla
[/quote]
Kyyllä se sinne menee, puskee puskee
Mulla mahtuu Nokian lumia ainakin hyvin trikoiden taskuun. Trikoot on stadiumin omaa merkkiä (soc) ja tasku sivulla.
Mulla juoksutrikoissa pieni takatasku, johon känny mahtuu.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:56"]kotiin se kannattaa jättää.
ei voi olla niin tärkeä ihminen etteikö sitä voisi olla tunnin pari
tavoittamissa. eri jos oot riippuivainen p.a puhumiseen niinku jotku ovat
[/quote]
Mulla on kyllä "älä häiritse" -toiminto päällä. Mutta kannan puhelinta "kaiken varalta", sport trackerin vuoksi. Joskus kuuntelen radioa tai muuta musaa. Mulla Niken litteä vyölaukku kun täytyy kuljettaa aina myös adrenaliinikynää mukana.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:45"]
[/quote]
[/quote]
Lenkin pituuden voi tutkia myös kotona ennen tai jälkeen lenkin. Jos haluaa kuunnella musiikkia lenkillä, niin sitten on tietty jollain tapaa ratkaistava se mihin puhelimen tai soittimen sijoittaa.
[/quote]
Miksi sitä puhelinta sitten ei mielestäsi saa pitää mukana em. tarkoituksiin?
En ota puhelinta mukaan ulkolenkeille. Sisällä juostessa saatan laittaa juoksumaton lokerroon. Tosin haluan sen tunnin puoltoista keskittyä juoksuun. Ketuttaa joku vartin puhelu siinä välissä. Joten parempi olla huomoimiatta koko puhelinta. Käsivarsi varmaan paran paikka puhelimelle, jos haluaa ottaa mukaan. Taskussa painais ja hölskyis liikaa.
Täällä on taas olevinaan muutama niin pätevä ja muita parempi lenkkeiliä :D!
Suurimmalla osalla noista juoksijoista tuolla näyttää olevan kuulokkeet korvilla. Sitten on toki näitä mammoja jotka sauvoja perässä raahaten juoruavat kaverin kanssa ja kävelevät sellaista 3km/tunnissa vauhtia.
Mutta juokseminen on mielestäni todella tympeää ilman musiikkia. Käyn juoksemassa n.10km lenkkejä 2-3 kertaa viikossa ja aina kuuntelen musiikkia samalla. Jos se mukana oleva puhelin tekee minusta jonkun mielestä sunnuntai juoksian niin eipä se minua hetkauta. En juokse kenenkään muun kuin itseni vuoksi.
Miten se musiikin kuuntelu heikentää sitä juoksun tasoa? Niin ja toki sen lenkin pituuden voi mitata kotonakin jotenkin, mutta onhan se nyt erittäin paljon helpompaa sporttrackerin avulla ku7n alkaa jostainmittaamaan missä sitä onkaan tullut juostia.
Tämä on näin miehellekin ongelma joidenkin housujen kanssa. Joskus pidän trikoissa mutta siitä saa puhi kosteusvaurioita aika nopeesti. Hauiskotelot tuppaa paukkaamaan irti jo kun hauis alkaa oleen 45 sentissä, kelle näitä oikein suunnitellaan?
Niin ja en vastaa puhelimeen siellä lenkillä ollessa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:39"]Trikoiden takataskuun. En tosin kanna kännykkää lenkillä mukana, vaan erillistä Mp3-soitinta, mutta kyllä sinne kännykkäkin mahtuu.
[/quote]
entisellä puhelimella tää onnistu mutta tää nukyinen s3 on sen verran suuri läpyskä että huhhuh
ap