Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihin kännykkä juoksulenkin ajaksi?

Vierailija
17.08.2014 |

Jos menet juoksemaan ja päälläsi olisivat juoksutrikoot ja toppi niin mihin tunget kännykän?!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lyön puhelimen lenkkien ajaksi offline-tilaan vielä varmuuden vuoksi.

Vierailija
42/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:42"]

Kännykkä jää aina kotiin lenkin ajaksi. Sunnuntailenkkeilijät erottuu kyllä joukosta kännyköineen :) huvittaa suorastaan välillä nämä nykyajan ''välineurheilijat''.

[/quote]

Onkin tosi epäurheilijamaista käytöstä, jos haluaa lenkkeillessään kuunnella musiikkia ja nähdä lenkin päätteeksi, kuinka pitkän matkan on juossut. 

t. sunnuntailenkkeilijä (välillä ehdin lenkille myös tiistaisin)

[/quote]

Lenkin pituuden voi tutkia myös kotona ennen tai jälkeen lenkin. Jos haluaa kuunnella musiikkia lenkillä, niin sitten on tietty jollain tapaa ratkaistava se mihin puhelimen tai soittimen sijoittaa.

[/quote]

Miksi sitä puhelinta sitten ei mielestäsi saa pitää mukana em. tarkoituksiin?

[/quote]

joka päivä pariin otteeseen lenkkeillessäni mulla on kännykässä kiinni olevat napit korvilla, myös sunnuntaisin :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, kun ei pystytä edes juoksemaan ilman puhelinta.

Vierailija
44/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte kuulokkeet pysymään korvissa juostessa ?

Vierailija
45/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:35"]

Miten saatte kuulokkeet pysymään korvissa juostessa ?

[/quote]

En käytä kuulokkeita vaan keskityn mieluummin hetkeen.

Vierailija
46/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:42"]

Kännykkä jää aina kotiin lenkin ajaksi. Sunnuntailenkkeilijät erottuu kyllä joukosta kännyköineen :) huvittaa suorastaan välillä nämä nykyajan ''välineurheilijat''.

[/quote]

Itse useimmiten pidän kännykkää mukana vähän niin kuin varmuuden vuoksi: mitä jos sattuu jotain, eikä ketään ole lähettyvillä, eikä kukaan edes tiedä mun lenkillelähdöstä. Puhelinta ja avainta pidän kädessä, ellei satu olemaan takki jossa on taskut. Musiikkia en lenkillä kuuntele. Niin ja vaatteet ei oo kyllä tämän hetken urheilutrendiä nähneetkään, ja sunnuntaisin harvoin ehdin lenkille.

Että tällainen sunnuntailenkkeilijä & välineurheilija, minä 21-vuotias opiskelija

Vierailija
47/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan pakaroiden väliin, kiilloittuu näyttö samalla.

Vierailija
48/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:35"]Miten saatte kuulokkeet pysymään korvissa juostessa ?

[/quote]

käytän sellasia kuulokkeita jotka on vähän niikuin korvatulpat :D siis sellaisia jotka tungetaan tiukasti korvakäytävään. Ei semmosia muovisia halppispaskoja jotka on vielä epämukavat ja kovat.

Vierailija
49/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tungen tissien väliin, kun ei ole muuta paikkaa pistää. Ongelmaksi mulla on aina muodostuneet avaimet, että mihin ne tunkisin. Joskus olen sitonut pelkän kotiavaimen kengännauhoihin kiinni. Viime aikoina en ole jaksanut tuota ja olen jättänyt takaoven lenkin ajaksi auki. En tiedä onko niin viisasta kuitenkaan sekään. Eli mihin te muut ne avaimet tungette? Onko teillä kaikilla joku hauispussi tms. käytössä, tai vaihtoehtosesti vaatteissa taskut?

Vierailija
50/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin ebaysta feikki-spibeltin mihin tungen avaimet, rahat jos käy lenkin päätteeksi kaupasta ostamassa juotavaa tms, ja käsivarsikotelossa minkä tilasin myös ebaysta pidän puhelinta. Kuuntelen lenkin aikana musiikkia ja käytän sport trackeria, motivaatio pysyy kunnossa kun aina voi vertailla lenkkejään ja aikojaan. :)

Vierailija
51/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen puhelimen lenkille, koska lapset ovat keskenään kotona sen aikaa ja heidän todellakin täytyy saada minut kiinni jos joku hätä tulee.

Itse olen käyttänyt rintsikkametodia, mutta nyt lähtee kyllä tuollainen vyö tilaukseen :)

Vierailija
52/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun lenkkeilin, niin käsivarsikoteloon. Kotiavaimet juoksuvyön tai trikoiden taskuun(yleensä kaikissa juoksutrikoissa on jossain kohtaa pikkuriikkinen "piilotasku" tai vetskaritasku)

Vierailija
53/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:13"]

Täällä on taas olevinaan muutama niin pätevä ja muita parempi lenkkeiliä :D!

Suurimmalla osalla noista juoksijoista tuolla näyttää olevan kuulokkeet korvilla. Sitten on toki näitä mammoja jotka sauvoja perässä raahaten juoruavat kaverin kanssa ja kävelevät sellaista 3km/tunnissa vauhtia.

Mutta juokseminen on mielestäni todella tympeää ilman musiikkia.

[/quote]

Minusta sinun asenteesi on tympeä. Taidat muutenkin olla vähän yksinkertainen, jos et keksi muuta kuin ääripäät esimerkeiksi. Luulisi sitäpaitsi olevan hyvä asia, jos joku haluaa käydä kävelylenkillä, vaikka se olisi kuinka hidasta. Miksi halveksit muiden liikkumista? Kuulostaa lähinnä siltä, että itse kuvittelet olevasi muita parempi.

Vierailija
54/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä kommentoida siihen miksi kännykkä mukana. Jos lapset ovat yksin kotona niin koen velvollisuudeksi olla tavoitettavissa. Ja asumme maalla ja jos sattuu esim. nilkan nyrjähdys niin ei taatusti ole ihmisiä lähimaillakaan auttamassa. Eli turvaväline. En mä sillä yleensä puhu tai tekstaile lenkin aikana!

Vierailija
55/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:33"]Pakko vielä kommentoida siihen miksi kännykkä mukana. Jos lapset ovat yksin kotona niin koen velvollisuudeksi olla tavoitettavissa. Ja asumme maalla ja jos sattuu esim. nilkan nyrjähdys niin ei taatusti ole ihmisiä lähimaillakaan auttamassa. Eli turvaväline. En mä sillä yleensä puhu tai tekstaile lenkin aikana!

[/quote]

tämä ja ihan yleisen turvaallisuuden takia. Jos vaikka metsässä juostessaan rikkoo jalkansa niin saa apua.

Vierailija
56/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin hupaisan näköistä, kun verkkaisesti hölkkäävä av-mamma, joka puhuu tai tekstaa (!?) luuriin siinä samalla.

Vierailija
57/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sairaus, jonka vuoksi pitää kännykkää raahata joka paikkaan jos tuleekin avuntarve, plus rakastan kuunnella samalla musiikkia. En todellakaan aio jättää juoksematta/uimatta/pyöräilemättä vain siksi, että satuin sairastumaan ja turvallisuuden vuoks pitää kännykkä ottaa mukaan :D Ihme pätisijöitä joka paikassa.

Vierailija
58/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan pystyisi lenkille laittamaan puhelinta rintsikoihin, kun hikoilen sen verran, että olisi lenkin jälkeen entinen puhelin...

Vierailija
59/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 17:41"]

Mä en ainakaan pystyisi lenkille laittamaan puhelinta rintsikoihin, kun hikoilen sen verran, että olisi lenkin jälkeen entinen puhelin...

[/quote]

Mä en kans tajua miten puhelimen voi ottaa edes takataskuun lenkille (saati sit liiveihin), kun se tosiaan kastuisi hiestä ja menisi pilalle. Kyllä juostessa yleensä hiki tulee. Eli jätän puhelimen aina kotiin.

Vierailija
60/61 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:53"]Mikään ei ole niin hupaisan näköistä, kun verkkaisesti hölkkäävä av-mamma, joka puhuu tai tekstaa (!?) luuriin siinä samalla.

[/quote]

oon 20 vee lapseton ja tykkään kuunnella musiikkia kun juoksen :D rauhotu

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi