Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte äitienpv lahjaksi :)?

Vierailija
11.05.2014 |

Ite sain nukkua, Sitte kahvia,tuulihattuja ja suklaata sänkyyn<3 kortteja... Mies oli lisäksi ostanu vauva lehden :) harmi,että mulla Se jo on :/ ja lukenukki jo sen... en kehannu sanoa...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ainakaan vielä. En edes onnittelua teiniltä, joka on kotona, toinen ei ole edes kotona, tuskin vielä hereilläkään.

Jep, ei naurata.

Vierailija
2/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Enkä tule saamaankaan. Lapsi vielä pieni, eikä isää kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä Vauva-lehden lahjaksi. Et oo tosissas. Tuo pahempi lahja kuin kattila!

Vierailija
4/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään! Mies on töissä. On sovittu että hoitaa illalla vauvaa niin pääsen pilatekseen. Mitään muuta en toivo :)

Vierailija
5/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh,ei minusta oo paha lahja... Oikeastaan hyvä kun vauva kohta syntyy,tietää et tykkään lukea niitä. Mut harmi ku kerkesin ite ostaa jo sen...

Vierailija
6/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin Intersportiin, äiti mukin, lasten maalaaman taulun ja muita askarteluja <3 Suklaata, ihanan puurasian täynnä myös suklaata, aamupalan sänkyyn, haleja ja pusuja <3 Ja mun äidiltä kukkia, arpoja ja karkkia :) Sain siis myös omalta äidiltä lahjan :)

Vierailija
7/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskari oli tehnyt kortin ja hakivat isän kanssa pihalta pienen kimpun. Isä otti istutettuja orvokkeja ja tyttö huusi vieressä ettei niitä saa poimia kun ne on ostettuja, kuulin huudon sisälle asti :)

Joo...oon yrittänyt jotain istutuksia suojella poimimisintoiselta pikkutytöltä...oppi on mennyt perille.

Aamukahvi oli keittiössä, en sitä koskaan vkl aamuisin tee itse, eli ei mitään erikoista siinä.

Vierailija
8/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä ja alakouluikäisiltä lapsilta kukkia, kortin, romanttisia dvd-elokuvia, kuulokkeet ja runsaan aamiaisen sänkyyn.

Vierailija
9/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä ja alakouluikäisiltä lapsilta kukkia, kortin, romanttisia dvd-elokuvia, kuulokkeet ja runsaan aamiaisen sänkyyn.

Vierailija
10/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkissa kasvatetut herneenversot, pinkit vohvelikankaiset pussukat ja kortit. Toinen pojista antoi minulle aikaansa ja päätti olla aamupäivällä hetken aikaa kotona ennen kuin lähtee ulos leikkimään.

Mieheltä en mitään, ei ole vielä edes herännyt.

Vierailija
11/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:17"]

Ite sain nukkua, Sitte kahvia,tuulihattuja ja suklaata sänkyyn<3 kortteja... Mies oli lisäksi ostanu vauva lehden :) harmi,että mulla Se jo on :/ ja lukenukki jo sen... en kehannu sanoa...

[/quote]

Ihanaa ettet sanonut. Toinen on kuitenkin ajatuksella yrittänyt. 

Minä sain kolme (!) kaulakorua, kaksi lasten tekemää ja yksi Kalevala-korumallistosta, jonka mies ja lapset käyneet keskenään ostamassa. Jalohortensia, itsetehtyä käsienhoito"peeling"tahnaa, kolme korttia, yksi jättipaperikukka. Kakku, jugurttikarkkeja ja 1000 g keksejä (sellainen pitkä erikoispakkaus, äitienpäiväjuttu). 

Ja minä hölmö, kun kävin eilen ostamassa keksejä ja alkoholitonta kuplajuomaa tarjoiluksi ... :D

Vierailija
12/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus sentään, miksi äitienpäivän pitäisi olla joku lahja-automaatti? Lasten tekemät kortit ja askartelut ok ja niitä parhaita. Puoliso voi huomioida esim.hoitamalla niitä lapsia, laittamalla tai tarjoamalla ruokaa ulkona. Miksi miehen täytyisi ostaa lahjoja? Eihän vaimo ole hänen äitinsä!!

Vierailija
13/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkkupojalta kortin missä oli punainen sydän ja 11v pojalta rannekorun jonka tehnyt itse ja lahjalaatikkokin oli itse tehty:)

Aamupalalle olivat isänsä kanssa väsänneet suolaisia croisanteja ja mansikkakermarahkakakun, slurps! 

Lisäksi mies antoi kukkia.

Vierailija
14/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tulko tähän ketjuun kertomaan jos ette ole saaneet MITÄÄN lahjaksi. Se ei meitä kiinnosta. Nyt on kyse nimenomaa niistä saaduista lahjoista joten lahjattomat äidit voivat etsiä itselleen jonkun muun kanavan purkaa tuntojaan :)

Kiitos ja anteeksi kun sotken ketjua tällä viestillä. Toivottavasti tämä on viimeinen asiaan kuulumaton...

Vierailija
15/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörän :)

Vierailija
16/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaan anaalipanon. Mmm..

Vierailija
17/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:38"]Jessus sentään, miksi äitienpäivän pitäisi olla joku lahja-automaatti? Lasten tekemät kortit ja askartelut ok ja niitä parhaita. Puoliso voi huomioida esim.hoitamalla niitä lapsia, laittamalla tai tarjoamalla ruokaa ulkona. Miksi miehen täytyisi ostaa lahjoja? Eihän vaimo ole hänen äitinsä!!

[/quote]. Vitsit, että joku voi olla katkera! Ihanaahan Se on, että mies muistaa lastensa äitiä! Myös minä muistan miestäni isänpäivänä! Annetaahan syntymäpäivälahjojakin muillekin kuin vain niille, jotka on ITSE synnyttänyt! Haloo! Minä sain mieheltäni ja parin kuukauden ikäiseltä tyttäreltäni mansikoita ja kermavaahtoa ja skumppaa ja muuta aamupalaa sänkyyn ja lahjaksi suklaata ja aamutakin. Ihana ensimmäinen äitienpäivä!

Vierailija
18/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:38"]Jessus sentään, miksi äitienpäivän pitäisi olla joku lahja-automaatti? Lasten tekemät kortit ja askartelut ok ja niitä parhaita. Puoliso voi huomioida esim.hoitamalla niitä lapsia, laittamalla tai tarjoamalla ruokaa ulkona. Miksi miehen täytyisi ostaa lahjoja? Eihän vaimo ole hänen äitinsä!!

[/quote]. Vitsit, että joku voi olla katkera! Ihanaahan Se on, että mies muistaa lastensa äitiä! Myös minä muistan miestäni isänpäivänä! Annetaahan syntymäpäivälahjojakin muillekin kuin vain niille, jotka on ITSE synnyttänyt! Haloo! Minä sain mieheltäni ja parin kuukauden ikäiseltä tyttäreltäni mansikoita ja kermavaahtoa ja skumppaa ja muuta aamupalaa sänkyyn ja lahjaksi suklaata ja aamutakin. Ihana ensimmäinen äitienpäivä!

Vierailija
19/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 9v. tyttäreltäni, joka on isällään tämän viikonlopun, aamulla tekstarin "sun huone, eteinen, keittiö, mun huone, koulupöytä, ylin laatikko" Sieltä koulupöydän ylimmästä laatikosta löytyi kortti ja huovutettu taulu.  Tuo tekstari oli siis reitti mun sängystä lahjan luo :) Luulen että ensi lauantaina saan aamupalan sänkyyn kun tänään ei tosiaan tytön kanssa nähdä.

Vierailija
20/41 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltäni suklaata ja lahjakortin kauneushoitolaan. Ihanaa, taidan poistattaa säärikarvat sillä lahjakortilla, niin ei tarvitse itse ajella! Iltapäivällä mennään lounaalle mieheni ja poikani kanssa. Tyttäreni ei tänään pääse mukaan, hän on maailmalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi