Muita, joilla on Louboutin korkokengät?
Onko sulla aidot Christian Louboutit. Mulla on. Jos sullakin on, peukuta ylös. Jos ei ole, peukuta alas.
Kommentit (20)
Mitkä on aidot Louboutit? En oo kuullukkaan, onkse joku piraattiversio Louboutineista?
Mulla on, vaan ovat liian isot enkä käytä. Olivat muutenkin heräteostos.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:00"]
Taisit ostaa kirpparilta. Se jolla on oikeasti varaa lubuihin ei koe tarvetta tuoda niitä esille sen kummemmin.
[/quote]
Ostin Pariisista. Ovat ihanat.
ap
Huoh, tässä näkee, ap varmasti koko elämänsä ostanut henkkamaukkaa, nyt on ihan "louboutit" teenpä av:lle aloituksen!!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:00"]
Taisit ostaa kirpparilta. Se jolla on oikeasti varaa lubuihin ei koe tarvetta tuoda niitä esille sen kummemmin.
[/quote]
Ostin Pariisista. Ovat ihanat.
ap
[/quote]
Uskoo ken haluaa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:13"]
Huoh, tässä näkee, ap varmasti koko elämänsä ostanut henkkamaukkaa, nyt on ihan "louboutit" teenpä av:lle aloituksen!!
[/quote]
Niinpä, olen kieltämättä köyhästä perheestä ja sain nyt pienen perinnön. Matkustimme Pariisiin ja toteutin yhden pienistä unelmistani. Ja sorry, jos se tekee jotkut lukijoista ärsyyntyneeksi. Olen vain niin iloinen tästä.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:13"]
[/quote]
Niinpä, olen kieltämättä köyhästä perheestä ja sain nyt pienen perinnön. Matkustimme Pariisiin ja toteutin yhden pienistä unelmistani. Ja sorry, jos se tekee jotkut lukijoista ärsyyntyneeksi. Olen vain niin iloinen tästä.
ap
[/quote]
nimenomaan, jos sulla on yhdet arvokkaammat kengät, joiden nimeä et edes tiedä, ei se ole niin ihmeellistä:)
voin vain kuvitella asukokonaisuuksiasi, halpoja rytkyjä ja ne kengät..:)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:13"]
[/quote]
ap
[/quote]
Kuka köyhänä ihmisenä laittaa pienen perinnön johonkin noin turhaan. Vaikka saisit muutaman tonnin ei se tarkoita sitä että kaikki pitää käyttää. Olisit laittanut säästöön tai parantanut elämänlaatuasi ja pistänyt rahat poikimaan. No ei voi kauhalla vaatia.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:13"]
[/quote]
ap
[/quote]
nimenomaan, jos sulla on yhdet arvokkaammat kengät, joiden nimeä et edes tiedä, ei se ole niin ihmeellistä:)
[/quote]
Meinasin just sanoa samaa että ei taida hm, gina, cubus linja mätsätä:D
[/quote]
ap
[/quote]
Tässä on se syy miksi kutsut itseäsi köyhäksi, rahan käytön perusteet täysin hukassa. Näin käy kun köyhä saa yhtäkkiä rahaa, kaikki matalaksi sen siliän tien kaikenmaailman turhuuksiin. Pariisin reissun toki muuten hyväksyn.
Kerro ap, millaisten vaatteiden kanssa ajattelit käyttää?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:28"]
Kerro ap, millaisten vaatteiden kanssa ajattelit käyttää?
[/quote]
Mustan coctailmekon kanssa. Mekon ostin Stockmannillta ja merkkiä en nyt muista, mutta se on siis yksinkertainen pikkumusta.
ap
Miksi nyt taas näin hirveää ilkeilyä?
Mulla on myös yhdet korkkarit (sain ne lahjaksi mieheltä), jonka lisäksi on ballerinat ja kiilakorkoiset nilkkurit. Korkkareita en ole oikein uskaltautunut vielä käyttämään, kun olen sellainen köntys ja pelkään lentäväni naamalleni :D Minkä malliset ne sun kengät on, onko hyvät jalassa?
Onko ap:lla Chanelin laukkua? Mulla on Psriisidta
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:00"]
Mulla on myös yhdet korkkarit (sain ne lahjaksi mieheltä), jonka lisäksi on ballerinat ja kiilakorkoiset nilkkurit. Korkkareita en ole oikein uskaltautunut vielä käyttämään, kun olen sellainen köntys ja pelkään lentäväni naamalleni :D Minkä malliset ne sun kengät on, onko hyvät jalassa?
[/quote]
Mulla on ne kaikkein matalimmat korot, oisko 8 cm, mustat perusavokkaat ja tietysti siis se punainen pohja, kuten kaikissa Louboutineissa. Eikä niillä mikään sikahyvä ole kävellä, kyllä jalat väsyy väistämättä.
Ja toiselle kyselijälle, ei ole Chanelin laukkua eikä muitakaan ökykalliitta tuotteita. Ainoastaan nämä kengät :)
ap
Toiselle elämää suurempi juttu, toiselle turha heräteostos..
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:13"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Meinasin just sanoa samaa että ei taida hm, gina, cubus linja mätsätä:D
[/quote]
Tiesittekö junttipullat, että on trendikästä yhdistellä halpaa ja luksusta?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:00"]
[/quote]
Mulla on ne kaikkein matalimmat korot, oisko 8 cm, mustat perusavokkaat ja tietysti siis se punainen pohja, kuten kaikissa Louboutineissa. Eikä niillä mikään sikahyvä ole kävellä, kyllä jalat väsyy väistämättä.
Ja toiselle kyselijälle, ei ole Chanelin laukkua eikä muitakaan ökykalliitta tuotteita. Ainoastaan nämä kengät :)
ap
[/quote]
Onnea luputiineista. Täällä taas katkerat hiekkavitut valittaa kaikesta.. Älä välitä heistä!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:00"]Miksi nyt taas näin hirveää ilkeilyä?
[/quote]
Kateus. Muuta syytä en keksi.