A-kuppinaiset samaistutteko Itävallan partanaiseen
Kommentit (34)
Tiesittehän, että Conchitallakin on tekoparta?
No en kyllä samaistu. Vaikka A-kuppirintainen olenkin, niin kyllä mulla kehossa (valitettavasti) on enemmän rasvaa kuin ihanalla Conchitalla :) Päärynä kun olen, samaistun siis enemmän päärynöihin :D
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:03"]
Ei todellakaan tarvitse pieni rintaisten naisten samaistua mihinkään miehiin. Esim tämä leidi tässä on 100% ehtaa naista! Nam nam!
[/quote]
mr. Ällökö se feissarimokista tuli piipahtamaan av:lla?
Nam nam :)
Mä meinasin tukehtua nauruun! En oo pitkään aikaan lukenut samaa aikaa näin huonoa ja silti niin tulisen uhoavaa provoa :D
No miksei, se on kyllä loistava kannanotto siihenkin. Itsekin ihmettelin miksei siellä ole xyzåäö-tekotissit. (sori en tiedä näistä kokojutuista kun itse olen vissiin se a-kuppilainen. Mitä en oikeastaan tiedä sitäkään kun en tarvitse rintsikoita, joten en niitä käytä.)
Samaistun: löytyy sekä pienet rinnat että parta, vaikka ei yhtä tiheä matto kuin Wurstilla!
Aivan ihana nainen. Hoikka ja tosin pienirintainen, mutta silti kaunis. Mielellani samaistuisin haneen.
Ja koska pitäydyn perinteissä, se on samastun. En myöskään ala samastumaan, tai rintsikkani ole vuorellisia.
Ei todellakaan tarvitse pieni rintaisten naisten samaistua mihinkään miehiin. Esim tämä leidi tässä on 100% ehtaa naista! Nam nam!
Jos naisella on pienet rinnat, sillä voi yhtä hyvin olla vaikka parta. Niinkö?? :DDD Nää av-jutut on kyllä ihan pimeitä aina!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:00"]
Aivan ihana nainen. Hoikka ja tosin pienirintainen, mutta silti kaunis. Mielellani samaistuisin haneen.
[/quote]
Niin kyseessä siis mies, drag. Näitä on maailma täynnä, eivät ole naisia, eivätkä homoja vaan tykkäävät pelleillä vaatteilla.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:03"]
[/quote]
Naista tuo ei ole nähnytkään. On kuin kakkos-nelosta naisi.
Samaistun. Paitsi viiksien sijaan mulla kasvaa yksi musta rintakarva A-kuppieni välissä. Aina välillä nypin sen pois, mutta hetken päästä se on siinä taas. Ihanaa... :)
Sun pettymykseksi en. Olen silti nainen vaikka omaankin _vain_ a-kupin rinnat.
Conchita Wurst on oikeasti mies, nimeltään Tom Neuwirth.
Mistä lie keksinyt tuon taiteilijanimen? Wurst on saksaa (jota Itävallassa puhutaan) ja se tarkoittaa makkaraa! Esim. Bratwurst!
Voi miten ilkeä aloitus.