Juttua varatun miehen kanssa..... ei enää vastaa viesteihini!
Oli jokin aika sitten vispilänkauppaa varatun miehen kanssa, joka oli eroamassa. Edellisellä kerralla kysellessäni, hän valitti kiireitä. Nyt ei enää vastannut mitään viestiini.
Mitä tämä on?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 09:24"]
Huomas että vaimo on kuitenkin sua parempi.
[/quote]
Tämä paremmuus on usein esillä näissä keskuteluissa. Usein niin päin, että kotona on se pirttihirmu ja läskiperse, joka ei kiinnosta enää miestä. Ja nyt tietysti toisin päin, kun aloituksen tehnyt on se toinen nainen.
En usko, että kyse on miehillä mistään paremmuudesta vaan siitä, että kaipaa elämäänsä jännitystä, erilaisuutta, miehisyyttä. Perhe-elämä on tuttua ja turvallista, toinen nainen tarjoaa kivaa vaihtelua. Suurimmalla osalla ei ole aikomustakaan jättää puolisoaan, kun suhde aloitetaan, yli puolilla ei ole aikomustakaan erota vielä siinä vaiheessa, kun puoliso saa tietää mutta kun kotoa on heitetty ulos, päätyy moni kokeilemaan uutta elämää sen toisen naisen kanssa. Tiedän useamman miehen, joka on eron jälkeenkin vinkunut exäänsä takaisin, vaikka muka niin onnellisena ja rakastuneena asutaan yhdessä sen toisen naisen kanssa.
Toisen naisen vika on täsmälleen sama kuin ap:llakin. Uskotaan heti sielujen sympatiaan ja siihen, että mies tekee eroa ja että se puoliso on vanha kurppa, jonka kanssa ollaan kämppiksiä. Moni toinen nainen uskoo tämän, vaikka mies on laittanut sen kurpan paksuksikin. Säälistä vaan antoi ja heti tuli lapsi. Hehkutetaan sitä omaa paremmuutta eikä tajuta missään vaiheessa, että parhaimmillaankin se mies päätyy eroon vasta, kun suhdetta on ollut kuukausia tai jopa vuosia ja kun se kotielämä ei vaimon mustasukkaisuuden, epäilyjen tai oman huonon omantunnon takia enää houkuta. Alunperin tällainen pettäjämies ei koskaan ole jättämässä vaimoaan, ei koskaan ole rakastunut korviaan myöten, vaikka niin väittääkin ja useimmiten ei edes ole se aloitteentekijä erossa vaan eroaa ns. olosuhteiden pakosta, kun on jäänyt kiinni tai kun omatunto painaa liikaa. Tosiasiassa se mies pönkittää omaa miehisyyttään ja heikkoa itsetuntoaan eikä ole löytänyt mitään parempaa ja upeampaa vaan vain erilaista.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:12"]
Toinen kysymys mitä mietin on miks naiset alkaa suhteeseen varatun kanssa. Mikseivät odota sen aikaa? Ne miehethän on "eroomassa". Tuskin siinä kovin kauaa kestäisi.
[/quote]
Tätä minäkin olen ihmetellyt, mikä piru siinä on että pitää mennä sössimään varattua? Toki osa on niin saakelin katkeria, jos oma mies on jättänyt toisen takia, niin purkavat pahaa oloaan sillä että ikään kuin pistävät saman kiertoon. Mut monesti kyllä ihmetyttää, että eikö nykymaailmassa enään mikään ole pyhää, kun avioliittoakaan ei pidetä minkään arvoisena. Todella surullista.
[/quote]
Eikö niitä häiritse paneskella varatun kanssa kun todennäköisesti mies kotiin tullessa laittaa vähän vaimoakin. Mulle tulisi niin likainen olo.
[/quote]
Se miea tietty puhuu et ei oo ollu seksiä moniin vuosiin ja tän jälkeen ei vaimoa varmaan sais kaluu nousemaankaan tms. Ja nää uskoo...
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:12"]Toinen kysymys mitä mietin on miks naiset alkaa suhteeseen varatun kanssa. Mikseivät odota sen aikaa? Ne miehethän on "eroomassa". Tuskin siinä kovin kauaa kestäisi.
[/quote]
Mitä, jos rakastuu varattuun mieheen. Vuodet kuluvat, ja tunne ei vaan mene ohi. Lopulta sortuu salasuhteeseen, että pääsee tuon miehen lähelle. Millään muulla ei ole väliä, kuin että saa joskus, edes hetken olla tuon ihanan miehen kanssa. Eikö teille muille koskaan käy näin??
Nimim. Rakastunut varattuun
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:12"]Toinen kysymys mitä mietin on miks naiset alkaa suhteeseen varatun kanssa. Mikseivät odota sen aikaa? Ne miehethän on "eroomassa". Tuskin siinä kovin kauaa kestäisi.
[/quote]
Mitä, jos rakastuu varattuun mieheen. Vuodet kuluvat, ja tunne ei vaan mene ohi. Lopulta sortuu salasuhteeseen, että pääsee tuon miehen lähelle. Millään muulla ei ole väliä, kuin että saa joskus, edes hetken olla tuon ihanan miehen kanssa. Eikö teille muille koskaan käy näin??
Nimim. Rakastunut varattuun
[/quote]
Mutta se mies ei ole koskaan rakastunut sinuun. Onko se oikeesti sen arvoista. Ymmärrän että tämä(kin) pitää itse käydä läpi (ja olen käynytkin).
Ei ollut sen arvoista, mun koko elämä meni palasiksi ja tämä toinen palasi ex-vaimon luokse ja piti vielä monia muitakin naisia siinä sivussa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:12"]Toinen kysymys mitä mietin on miks naiset alkaa suhteeseen varatun kanssa. Mikseivät odota sen aikaa? Ne miehethän on "eroomassa". Tuskin siinä kovin kauaa kestäisi.
[/quote]
Mitä, jos rakastuu varattuun mieheen. Vuodet kuluvat, ja tunne ei vaan mene ohi. Lopulta sortuu salasuhteeseen, että pääsee tuon miehen lähelle. Millään muulla ei ole väliä, kuin että saa joskus, edes hetken olla tuon ihanan miehen kanssa. Eikö teille muille koskaan käy näin??
Nimim. Rakastunut varattuun
[/quote]
Mutta se mies ei ole koskaan rakastunut sinuun. Onko se oikeesti sen arvoista. Ymmärrän että tämä(kin) pitää itse käydä läpi (ja olen käynytkin).
Ei ollut sen arvoista, mun koko elämä meni palasiksi ja tämä toinen palasi ex-vaimon luokse ja piti vielä monia muitakin naisia siinä sivussa.
[/quote]
Juuri näin. Kun nainen ei anna mitään arvoa itselleen, päätyy toisen tyynynlämmittäjäksi muiden tyynynlämmittäjien joukkoon. Sekö riittää? Oikeasti? VAi oletko vähän ressukka, jonka pitäisi käydä purkamassa omia traumojaan (aivan miehestä riippumattomia nämäkin) jonkun ammattilaisen kanssa?
Vain heikolla itsetunnolla varustettu nainen antaa toisen ihmisen kohdella itseään kuin roskaa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:12"]Toinen kysymys mitä mietin on miks naiset alkaa suhteeseen varatun kanssa. Mikseivät odota sen aikaa? Ne miehethän on "eroomassa". Tuskin siinä kovin kauaa kestäisi.
[/quote]
Mitä, jos rakastuu varattuun mieheen. Vuodet kuluvat, ja tunne ei vaan mene ohi. Lopulta sortuu salasuhteeseen, että pääsee tuon miehen lähelle. Millään muulla ei ole väliä, kuin että saa joskus, edes hetken olla tuon ihanan miehen kanssa. Eikö teille muille koskaan käy näin??
Nimim. Rakastunut varattuun
[/quote]
Mutta se mies ei ole koskaan rakastunut sinuun. Onko se oikeesti sen arvoista. Ymmärrän että tämä(kin) pitää itse käydä läpi (ja olen käynytkin).
Ei ollut sen arvoista, mun koko elämä meni palasiksi ja tämä toinen palasi ex-vaimon luokse ja piti vielä monia muitakin naisia siinä sivussa.
[/quote]
Juuri näin. Kun nainen ei anna mitään arvoa itselleen, päätyy toisen tyynynlämmittäjäksi muiden tyynynlämmittäjien joukkoon. Sekö riittää? Oikeasti? VAi oletko vähän ressukka, jonka pitäisi käydä purkamassa omia traumojaan (aivan miehestä riippumattomia nämäkin) jonkun ammattilaisen kanssa?
Vain heikolla itsetunnolla varustettu nainen antaa toisen ihmisen kohdella itseään kuin roskaa.
[/quote]Myös vaimo joka hyväksyy miehensä syrjähypyt antaa kohdella itseään kuin roskaa.Hyi helvetti.
Huomas että vaimo on kuitenkin sua parempi.