Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulot nyt yhteensä 4 900e, putoavat 1200e kesäksi

Vierailija
26.03.2014 |

Meillä 6-henkinen perhe, mitenhän riittää? :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 1200e pudotus tuloihin

Vierailija
2/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan menoista! Paljon ne ovat kuukaudessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumiskulut n. tonnin, ei lainoja tai velkoja lisäksi.

Vierailija
4/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjäätte. Meillä eli seitsenhenkinen perhe tuolla rahalla kaksi vuotta, asumiskulut sen tonnin verran. Ei tosin matkailtu ulkomailla koko porukalla mutta onhan tuossa asumisen jälkeen 15 euroa per pää per päivä.

Vierailija
5/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko autoa? Muut pakolliset menot? Paljon teidän menot on kuukaudessa? Siis kaikki yhteensä?

Vierailija
6/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sen minkä pystyt, säästöön nyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette voi nyt säästää teidän 4900e /kk tuloista vaikka 10-15% niin pudotus ei olisi niin suuri?

Vierailija
8/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiolaskuja 950e/kk asumisen lisäksi. Bensaan n.120e/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette ole alkaneet säästää jo kauan aikaa sitten? Tuosta 4900:sta olisi varmaan helposti voinut säästää 10% kuussa. Vuodessa olisitte säästäneet 5880€.

Vierailija
10/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:44"]Miksette voi nyt säästää teidän 4900e /kk tuloista vaikka 10-15% niin pudotus ei olisi niin suuri?

[/quote]

Me säästetään, mutta autonkorjaukseen on menossa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:47"]Miksi ette ole alkaneet säästää jo kauan aikaa sitten? Tuosta 4900:sta olisi varmaan helposti voinut säästää 10% kuussa. Vuodessa olisitte säästäneet 5880€.

[/quote]

Ollaan toki säästetty, mutta ei ollut tietoa kesän tilanteesta, niin hankintoihin on säästetty ja siis käytetty.

Vierailija
12/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy kanssa aina sama juttu. Ensin mulla on rahaa, mutta sitten se menee johonkin hankintoihin. Mälsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:51"]Mulle käy kanssa aina sama juttu. Ensin mulla on rahaa, mutta sitten se menee johonkin hankintoihin. Mälsää.

[/quote

Niin, mm. pyykinpesukone, auto ja lasten talvivaatteet oli vähän pakkohankintoja meidän perheessä.

Vierailija
14/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltäkin on hajonnut pyykinpesukone - omavastuu sen korjauttamiseen oli muistaakseni vähän yli satasen.

Auton huollosta en osaa sanoa, koska en tiedä mitä teillä siitä huollettiin?

Meillä on myös neljä lasta - esikoiselle ostettiin kaverilta käytetyt toppahousut ja -takki, 8€. Toinen sai esikoisen vanhat vaatteet. Yksi sai mun siskon pojan vanhat vaatteet ilmaiseksi ja kuopukselle ostin huutonetistä talvihaalarin 7 eurolla. Eikä todella ole mitään rääsyjä vaan siistejä merkkivaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi