Lue keskustelun säännöt.
olen yliväsynyt ja uni vaan ei tule
17.08.2014 |
Ahdistaa ja pelottaa kuinka jaksan huomenna vauvan kanssa. Mikä avuksi :(
Kommentit (2)
kiitos. Pelkään eniten tätä unettomiutta joka seuraa yliväsymisestä. Ahdistus kuristaa kurkkua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Menkää jonkun läheisen luo tai pyydä tulemaan avuksi että saat huilata. Mä yritin aikanaan sisukkaasti pärjätä yksin eikä ollut ketään jota olisi voinut pyytää tulemaan. Siitä ei seuraa hyvää :(
voimia ja rakkautta toivon sinulle!