Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea olette opetelleet itse tekemään hintojen nousun takia?

Vierailija
22.02.2023 |

Niihin joihin hintojen nousu ei vaikuta niin ei tarvitse laittaa näsäviisaita kommenttaja.

Itse olen opetellut tekemään sipsejä, munkkeja ja hiusten leikkaamisen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörän huoltoa opettelin. Onnistuin vaihtamaan takapakan ja ketjut. Nyt toimi taas kuin L-junan vessa Kirkkonummelle vuonna 1992

Vierailija
2/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuli haettua noutoruokaa aika usein, mutta nykyään tehdään itse hampparit, ranskikset ja pitsat. Miesväen hiukset olen aina leikannut itse. Villapaidat yms teen itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruisleipää. oli yllättävän helppoa.ja parempaa kuin kaupan

Vierailija
4/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaupasta vain välttämättömän. Leikkasin kulutusta 80%. Luovuin autosta ja vaihdoin kaikki lamput ledeihin.

Vierailija
5/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään uutta. Hyvin paljon tehtiin itse jo aikaisemmin. Nyt tulee säästettyä palvelujen käytöstä. Ravintoloissa ei käydä, Suomessa ei lomailla jne. Ei hyvä kansantaloudelle, mutta minkäs teet.

Vierailija
6/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen katsellut Youtubesta kalanperkaus videoita, jos vaikka alkaisi kalastaan, kun kaupassa oli 200g kuhaa 6,95 euroa. Puolet liikaa hintaa, eikä tuosta määrästä lähde edes nälkä.

Vierailija
7/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. No olen tehnyt itse vaatteita, ruokaa, pari taloa jo vuosikymmenten ajan yms joten aika vähän olen joutunut muuttamaan toimintatapoja.

8/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut leipoa leivän itse. Leivon melkein joka ilta. Teen ison satsin taikinaa jääkaappiin ja joka ilta paistan siitä leivän, patongin tai sämpylöitä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
9/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen katsellut Youtubesta kalanperkaus videoita, jos vaikka alkaisi kalastaan, kun kaupassa oli 200g kuhaa 6,95 euroa. Puolet liikaa hintaa, eikä tuosta määrästä lähde edes nälkä.

Jos on sulle uusi harrastus, niin saattaa kyllä upota sievoinen summa varusteisiin ja tietysti luvatkin pitää olla kunnossa. Toki voi koittaa itse jostain karahkasta kyhäämällään mato-ongellakin tietysti (ja madotkin kaivaa mullasta itse).

Vierailija
10/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut tekemään kaiken ruoan leivinuunissa. Padat, laatikot, keitot, keitetyt perunat ja munat, jopa jauhelihan ruskistaminen onnistuu. Leivät ja muut leivonnaiset tietysti myös.

Vierailija
11/11 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin rakentamaan auton. Tuli ihan hieno Tesla kopio.