Oletko sä tänään siellä?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:27"]
En ole :(
[/quote]
missä oot?
t.ap
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:27"]
En ole :(
[/quote]
missä oot?
t.ap
[/quote]
Mä oin jääny tänne jumiin.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:36"]Niin missä pitäisi olla?
[/quote]
No ei ainakaan tuolla!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:36"]
Niin missä pitäisi olla?
[/quote]
Röh röh.;)
t.ap
Mä oon täällä, mut voinks mä tulla sinne?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:36"]
Niin missä pitäisi olla?
[/quote]
Röh röh.;)
t.ap
[/quote]
tänään ei oo tiistai
Olen sipulin takana piilossa. Pelottaa trollit.
Olin just sielä missä SÄ et ollu! HÄHÄÄ!!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:19"]
No mä olen tänään siellä.
[/quote]
koska seuraavan kerran?
Aika näyttää koska seuraavan kerran.
En ole :(