Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koulukiusattu, joka ei koskaan saanut elää nuoruutta

Vierailija
16.08.2014 |

Olen ollut yläasteelta saakka koulukiusattu. En ole koskaan käynyt kotibileissä tai seurustellut alaikäisenä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkäään, mutta koen silti eläneeni ihan täyttä nuoruutta. Ei siihen päihteitä, bileitä tai seurustelua ennen aikojaan tarvinnut. 

Vierailija
2/12 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-aste, toinen luokka. Siitä lähtien elämä sai kovia kolhuja ja pilkkaa niskaan että itsetunto heikkeni. Ei kutsuttu bileisiin, ei koulussa otettu ryhmään tekemään toitä yhdessä, liikunta myös. Joka päivä pilkkaa ja haukkumista. Yritä siinä kehittyä tasapainoiseksi aikuiseksi kun takaraivossa huutaa että olet huono ja tapa itsesi.  En käynyt ulkona. Jos joskus kävin yksin tulin itkien kotiin. Viereisessä pöydissä nuoret pilkkas.. Tänäkin päivänä käyn harvoin ulkona. En edes osaa jutella muiden ihmisten kanssa sillä pelkään että taas pilkataan ja mollataan. Ei miestä, ei perhettä. Ei mitään muuta kuin huono itsetunto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibileissä ja teiniseurustelussa ei ole mitään hienoa, pinnallista ja tyhjää paskaa. Onneksi nuoruus on jo ohi, ihanaa olla tekemisissä aikuisten ihmisten kanssa.

Vierailija
4/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kotikiusattu. Koulussa asiat olivat paremmin koska pärjäsin siellä hyvin. Perseestä se aika oli joka tapauksessa. Kirvesmurhaajaksi olisin voinut kehkeytyä.

Vierailija
5/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen on sairasta, mutta bileet ja suhteet alaikäisenä ei nyt mitään juhlaa ole, ei niitä kannata murehtia. Koita rakentaa itsellesi vaikka jonkun ulkopuolisen avulla itsetunto ja onnellinen elämä. Kiusaajat on perseestä ja usein sairaita.

Vierailija
6/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olet saanut sen kuvan että tuo olisi juuri parasta elämää sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här. En välittäisi edes bileistä ja seurustelusta, vaikka toisaalta ne olennaisesti siihen laumaan hyväksymiseen kuuluvatkin.

Koulukiusattu yhdeksän vuotta. Lievemmin kolme vuotta lisää (olin niin ihmiskammoinen etten osannut vuorovaikuttaa, onnellinen vain siitä että minut jätettiin rauhaan eli "vain" ulkopuolelle). Minulta ei evätty nuoruutta. Minulta evättiin elämä. Kiusaajat tekivät väärin, mutta syyttävä sormeni osoittaa aikuisia jotka asiaan eivät puuttuneet.

Ihmisen perusta rakentuu tuona aikana. Jos ei kotoakaan saa minkäänlaista kiveä siihen perustaan niin aika hatarasti seisot. Olen kasvanut ihmisenä kaiken tuon jälkeen mutten koskaan tule palautuksen.

Vierailija
8/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*palautumaan. Olenkin harmitellut sitä että ei voi palautuksia elämän suhteen enää tehdä. Takuu mennyt umpeen jo kauan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kotona kiusatuksi tuleminen on ihan ok?

Vierailija
10/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne oli näitä "sun juttusi oli ikävää kuultavaa :(" -alapeukkuja? Mikään kiusaaminen ei ole ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne oli näitä "sun juttusi oli ikävää kuultavaa :(" -alapeukkuja? Mikään kiusaaminen ei ole ok.

Vierailija
12/12 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kouukiusatut kuulostavat aina kauheilta valittajilta? Johtuuko se huonosta itsetunnosta?