Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet jonkun tuotteen laadun huonontuneen viime aikoina?

Vierailija
16.08.2014 |

Tuli tuosta Vuokkoset-keskustelusta mieleen, että oon huomannut myös lasten purkkiruokien laadun huonontuneen. Esim. Luumusose vetisempää kuin ennen ja joissakin 4 kk soseissa paljon isoja lihanpalasia.

Mitä teille tulee mieleen?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:08"]Meillä on 97-vuoden VW Golf ja hyvin pystyy siihenkin itse tekemään pienet hommat, ei ihan ladaa sentään tarvitse olla :) Mutta olet oikeassa, ihan älytöntä ettei uusiin autoihin pysty tekemään juuri mitään itse! 

[/quote]Uusissa autoissa kehitys on ollut turvallisuudessa. Jos tilastollisesti arvioidaan, niin kun te täräytätte nokkakolarin tulla golfillanne valtatiellä, niin syy on teidän, koska auton hallinnan menetys olisi estetty nykyautojen aktiivisilla turvavarusteilla ja passivisen turvakehitysken ansiosta vastaan tulevan auton matkustajista kuolee yksi ja teidän autosta neljä.

[/quote]

Mistä ne kaksi ylinmääräistä, mun qutoon ilmesty? Kyllä on jännä jos ihmis määrä autossa lisääntyy kolarin myötä :D

Vierailija
42/43 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK:n prinssinakkien maku muuttui tosi pahaksi about vuosi, puolitoista sitten. Ei kykene syömään enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:11"]Hesen kana caesar salaatti oli huonontunut. Itse salaattipohja oli vaihtunut jäävuorisalaatista kiinankaali, punakaali ja johonkin kolmannebän salaatin sekoitukseen ja rasia oli pienentynyt.

[/quote]

Sama käynyt tonnikalasalaatille. Muuta ennen ole kyseisestä puljusta tarvinnut, enkä enää siis sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan