Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NOLOTTAA

Vierailija
16.08.2014 |

Perjantaina olin ottanut muutaman siiderin ja olin lähdössä ravintolaan. Aattelin vielä polttaa yhden tupakan ennenkuin menisin vessaan. Siinä sitten kurahti mahassa ja tuli lähtö juosten vessaan. Vedin housut matkalla jo alas varmuuden vuoksi. Epäonnekseni poikaystäväni oli suihkussa, vessan lattia oli ovelle asti märkä. En ehtinyt huomata sitä, vaan kurvatessani vessaan liukastuin, liu’uin kyljelläni vessan lattiaa poikaystäväni jalkoihin paskan lentäessä ympäri vessan lattiaa. Poikaystäväni ehti vaan nostaa jalat ylös ja sanoa: "Mitä helvettiä?"  Otin siinä sitten hädissäni suihkun ja suihkutin nopeasti lattian puhtaaksi ja lähdin häpeissäni ulos.

Apua että nolottaa! Muutettiin juuri poikaystäväni kanssa yhteen ja hän sanoi rakastavansa mua ja vain nauravansa kyseiselle tilanteelle. Huomaan silti että sillä on tapahtumat vielä silmissä... Voisinpa vaipua maan alle... :(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se poikaystäväsi nosti suihkussa jalat ylös?

Vierailija
2/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:16"]

[/quote]

Tätä mä mietin kanssa. Tuli ensimmäisenä mielikuva että osaako se leijua :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:16"]

[/quote]

[/quote]

Oon nyt varmaan tosi väsynyt, mutta mulle tuli mielikuva poikaystävästä joka leijuu ja lausuu avaruusrobottiäänellä "mitä vittua"

Vierailija
4/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:16"]

[/quote]

[/quote]

Oon nyt varmaan tosi väsynyt, mutta mulle tuli mielikuva poikaystävästä joka leijuu ja lausuu avaruusrobottiäänellä "mitä vittua"

[/quote]

:D kuolin.

Vierailija
5/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.:) tuosta tuli mieleen, kun olin vasta tutustunut lasteni isään, joka kyllä kuollut, mutta olin hänen luonaan ja olin sillon aika ujonpuoleinen..no tuli kakkahätä. Ja koitin vähin äänin mennå vessaan.

Mut voi ei...kun vedin pöntön, se menikin tukkoon. Seisoin hetken siellä vessassa kauhuissani että mitä teen.

No pakkohan se oli kertoa.

Poikaystävä vaan totes: no miehen on tehtävå mikä miehen on tehtävä.

Ja kävi veivaamassa mun jätökset alas pöntöstä.

Mut kyl se oli, noloa.

Oon toki senki jälkeen saanu synnytyssairaalan pöntön tukittua synnytyksen jälkeen ja oman siskon luona. Sillon piti oikeen soittaa talonmies tai joku aukasee tukos. Ja kyllä.sillonki hävetyi ja paljon.

:D

Vierailija
6/28 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
7/28 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on kauhean vaikea ymmärtää, miten vessan voi tukkia ulosteella. En ole koskaan kuullut moisesta.

Vierailija
8/28 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska juttu. Voimia ja jaxuhali aapeelle!

Vierailija
9/28 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vatsa voo noin äkkiä mennä sekaisin? Mitä oikein syötte? Vai tupakkako tuon tekee?

Vierailija
10/28 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskafetisti taas heittää keksityllä tarinallaan koukkua, jolla pääsee tarinoimaan paskasta. Tämän vuoksi se anaalivaihe on tärkeää saada ulos systeemistä parivuotiaana. Eikö äitisi kehunut pottataitoasi?

Vierailija
11/28 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on viikonloppu ja kakkatarinan kertoja ryömii kolostaan. Aina tulee väkisin housuun jossain tilanteessa ja sitten nolottaa niin maan perusteellisesti... En toedä mitä kirjoittaja näistä saa mutta joka viikonloppu ja usein viikollakin näitä tarinoita tulee. Tunnistaa nolottaa - sanasta.

Vierailija
12/28 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkafetisistit ovat kyllä hyviä naurunirrottajia, kunhan eivät sitten  sen jälkeen viivy pitkään seurassa ja tajuavat häipyä heti  vitsinsä tai juttunsa kerrottuaan.

Nauruthan tämäkin sai kyllä aikaan ja  varmaan monella muullakin,eikä siinä mitään...Mutta heidän todella epähygieeninen harrastuksensa ja ilmeisesti melko hallitsematon ruuansulatuksensa on kuitenkin  sinänsä melkoisen ´turn-off´.

En nyt malta kuitenkaan  olla sanomatta,että vaikka meitä homoseksuaaleja epäillään ja suoraan  syytetäänkin eräiltä tahoilta jostain tuon tapaisista viehtymyksistä ja kiinnostuksen kohteista, niin todellisuudessa mikään väite  ei voisi olla kauempana totuudesta,kuin se ,etteivät homoseksuaalit tiedostaisi alapäähygienian merkitystä puhtaille seksinautinnoille . Anaaliyhdyntään liittyvät myytit isdtuvat sitkeästi  kuin p....ska MUTTA se on yleensä MUIDEN päällemme heittämää.

Se ,ei todellisuudessa  ole yhtään sen ´likaisempaa´ kuin heteroidenkaan harjoittama anaaliyhdyntä, eli :osaavathan ne naisetkin huolehtia puhtaudestaan ja voi sitä kakka tulla synnyttäessäkin jos ei peräruiskeesta ole huolehdittu .

Haisee se naisenkin uloste muutern  pahalle jos roskaruokaa syödään pääravintona, samoissa pizzerioissahan sitä käydään kuin miehetkin ja samaa ravintoahan (?) siellä kaikki kävijät syövät.

Mahdollisten vaginaalisten häiriötilojen aiheuttamiin tuoksuihin lainkaan tässä ihmisen aukkojen"hajutarkastelussa" enää menemättä , voidaan kyllä todeta se tosiasia tämän provoesimerkin valossa, että   kakkafetisistit ja anaaliyhdynnän harjoittajat ovat kyllä  kaksi aivan selvästi eri ryhmää.

Valitettavasti tämä yksinkertainen tosiasia ei vain eräiden sitkeimpien homovihapostin lähettäjien ´kaaliin ´tunnu menevän .

Eipä silti ,en kyllä toivoisi sitäkään että he alkaisivat kohdistaa vihapostiaan noille, epäilemättä hieman muista noissa asioissa jälkeenjääneille kakkafetisisteillekään alkaisivat (meidän sijastamme) lähetellä. Sensijaan toivoisin kyllä ,että he (homovihaajat siis) näiden ´kakkapoikien´(yleensä painottuu miespuoliseen väestöön tuo tämäntyyppinen) kirjoitelmia ja tuotoksia lukisivat ja miettisivät tuollaisen ihmisen libidoa ja psyykettä. Huomatakseen esim. ettei tässäkään tarinanpätkässä ollut mitään homouteen viittaavaakaan. Oivaltaakseen ,että homous on homoutta ja paskafetisistit taas ihan oma porukkansa erikseen. 

Leikkisästi noita jälkimmäisiä  voisi kuvata harrastuksessaan kuin ´ihmisenmuotoisiksi kakkakärpäsiksi´jotka, toisin kuin oikeat kärpäset, eivät kuitenkaan kykene levittämään tauteja,sillä heidän ´tuotoksensa ´esiintyvät pääasiassa vain tekstin muodossa.

Jokaisen lukijan oma asia on taas se miten niihen suhtautuu tai tunteeko ylipäätäänkään  mitään tarvetta niitä edes lukea. Viha heitä kohtaan on kuitenkin turhaa.Annetaan heidän vain olla.

Vierailija
13/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDD Täähän oli just hauska!! Mut varmasti hävettää jos tää ei nyt ollu provo. Elämä jatkuu:)

Vierailija
14/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla voitte harrastaa kakkaleikkejä.

Vierailija
15/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tarinaa se kertoo vielä lapsenlapsillennekin ;D

Vierailija
16/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurut kun kuvittelin ton tilanteen :D Anteeks, tiedän ettei varmaan ole susta hauskaa mikäli oikeesti noin on käynyt. Ja jos se poikaystävä otti asian huumorilla niin ei siihen maailma kaadu, ehkä nauratte sille vielä yhdessä jonain päivänä :)

Vierailija
17/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska juttu, paskalla palstalla. sopii hyvin tänne.

Vierailija
18/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D eikä

Vierailija
19/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tarinan sulho voi sitten kertoa häissänne, suhteen alkupuolen hauskoja sattumuksia kuvaillessaan :D

Vierailija
20/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei sattuuhan sitä... En kyllä usko että noin on sulle käynyt. Onko edes mahdollista että paskat lentää noin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi