NOLOTTAA
Perjantaina olin ottanut muutaman siiderin ja olin lähdössä ravintolaan. Aattelin vielä polttaa yhden tupakan ennenkuin menisin vessaan. Siinä sitten kurahti mahassa ja tuli lähtö juosten vessaan. Vedin housut matkalla jo alas varmuuden vuoksi. Epäonnekseni poikaystäväni oli suihkussa, vessan lattia oli ovelle asti märkä. En ehtinyt huomata sitä, vaan kurvatessani vessaan liukastuin, liu’uin kyljelläni vessan lattiaa poikaystäväni jalkoihin paskan lentäessä ympäri vessan lattiaa. Poikaystäväni ehti vaan nostaa jalat ylös ja sanoa: "Mitä helvettiä?" Otin siinä sitten hädissäni suihkun ja suihkutin nopeasti lattian puhtaaksi ja lähdin häpeissäni ulos.
Apua että nolottaa! Muutettiin juuri poikaystäväni kanssa yhteen ja hän sanoi rakastavansa mua ja vain nauravansa kyseiselle tilanteelle. Huomaan silti että sillä on tapahtumat vielä silmissä... Voisinpa vaipua maan alle... :(
Kommentit (28)
Tää on se sama vanha paskafetisisti taas vauhdissa. Et sit uskottavampaa keksinyt?
Tunnistaa nolottaa -sanasta ja näistä hymiöistä :( :(
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 08:34"]Miten vatsa voo noin äkkiä mennä sekaisin? Mitä oikein syötte? Vai tupakkako tuon tekee?
[/quote]
Ehkä ennemminkin ne siiderit? Se ois mun veikkaus.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 08:17"]Minun on kauhean vaikea ymmärtää, miten vessan voi tukkia ulosteella. En ole koskaan kuullut moisesta.
[/quote]
Se on yllättävän helppoa.
Mulla menee maha tosi helposti sekaisin, jos juon alkoholia. Joudun itsekin ravaamaan vessassa ja vatsaa vääntää.. Käyn harvoin viihteellä ja monesti on ihan sellaista jännitysripuliakin. (siis tämä numerolle 20 joka ihmetteli että miten voi maha olla noin yhtäkkiä sekaisin)
Tosin ihan noin ei ole ikinä käynyt kuin AP:llä :) Tsemppiä! Kyllä se nolotus siitä helpottaa!
Miksi kukaan laskisi housut alas ja juoksisi samalla? Helpompi juosta housut jalassa. Saa muuten olla tavallisen iso asunto, että siellä oikei juostaan.
Minua nolottaa nämä ap:n jatkuvasti suoltamat paskatarinat, joissa ripuli lentää ja roiskuu.
Kuolen nauruun :D Mut hei, sul on tosi hyvä mies kun se vaan nauraa tollasille jutuille