Miten oikeasti rakastunut mies kohtelee?
Tyhmä kysymys varmasti joidenkin mielestä mutta kysyn silti. Toivoisin vastauksia ihmisiltä, jolla on hyvää parisuhdetta takanaan jo useita vuosia (tai vuosikymmeniä). Näin siksi, että suurin osa parisuhteista päättyy eroon ja minua eivät kiinnosta vuoden-parin mittaiset äkkirakastumiset nopeine eroineen.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on valinta. Joko molemmat valitsee loppuelämän yhdessä, tai sitten ei.
Toinen voi myös valehdella loppuelämästä.
Miten kumppanin aiemmat suhteet päättyivät? Yhtä nopeasti kuin alkoivat?Olen aloittaja ja kysyin, koska takana on tuore ero miehestä, josta toivoin itselleni loppuelämän kumppania. Itselläni takana vai kaksi vakavaa seurustelua ja olen ollut useita vuosia sinkkuna. Omista eroistani toipuessa on mennyt aikaa jopa vuosia. Miehellä taas takanaan monia kevyempiä suhteita eikä varsinaisesti ole ollut puhtaasti sinkku vuottakaan elämästään.
Tuntuu siltä, että keräilen itseäni kasaan taas pitkään. Ihan oikeasti uskoin miehen olevan tosissaan mutta iha samalla tavalla heitti minut pois kuin edellisensäkin.
Kannattaa katsoa menneitä suhteita. Osa ei osaa käsitellä ongelmia ja suhde vaihtuu viimeistään muutaman vuoden päästä toiseen. Lapset saattavat sitoa pidemmäksikin aikaa.
Ap kannattaa lähteä tapaamaan uusia ihmisiä, eikä jäädä suremaan. Nuo vaihtajat ovat keskenkasvuisia. Usein vaihtajat vaihtaa loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kumppanin aiemmat suhteet päättyivät? Yhtä nopeasti kuin alkoivat?Rakkaus ei ole valinta, se on tunne. Joka muuttaa parisuhteen kuluessa muotoaan tai jopa loppuu. Se on valinta, päättääkö olla kyseisessä parisuhteessa loppuelämän.
Kyllä se on valinta. Jos ei olisi, jaikki suhteet, joissa on joskus haasteita, päättyisivät.
Edelleen: et sinä tunteitasi valitse. Sen valitset, jatkatko jonkun kanssa suhteessa vaikeuksista huolimatta.
Käypä lukemassa y l i l a u t a a
Ihmissuhde osiota. Miehen rakkaus tarkoittaa parisuhteen hyötyjä,vakireikä jne
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhde osiota. Miehen rakkaus tarkoittaa parisuhteen hyötyjä,vakireikä jne
Sillä palstalla ei rakkaudesta tiedetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kumppanin aiemmat suhteet päättyivät? Yhtä nopeasti kuin alkoivat?Olen aloittaja ja kysyin, koska takana on tuore ero miehestä, josta toivoin itselleni loppuelämän kumppania. Itselläni takana vai kaksi vakavaa seurustelua ja olen ollut useita vuosia sinkkuna. Omista eroistani toipuessa on mennyt aikaa jopa vuosia. Miehellä taas takanaan monia kevyempiä suhteita eikä varsinaisesti ole ollut puhtaasti sinkku vuottakaan elämästään.
Tuntuu siltä, että keräilen itseäni kasaan taas pitkään. Ihan oikeasti uskoin miehen olevan tosissaan mutta iha samalla tavalla heitti minut pois kuin edellisensäkin.
Mennyt käytös ikävä kyllä ennustaa tulevaa. Tuollaisten miesten tapauksessa ei kannata haaveilla mistään miehen "kesyttämisestä" ja siitä, että olisi ties kuinka monien naisten jonossa jollain tavalla se erityinen. Tuollainen mies on luultavasti jollain tasolla kyvytön tuntemaan syviä tunteita kumppaineita kohtaan, olipa nainen miten erinomainen tahansa. Kannattaa olla tarkka jatkossa siitä minkälainen seurustelumenneisyys miehellä on.
Rakastunut mies, tai siis mies joka rakastaa sinua ei välttämättä aina kohtele sinua kuten "rakastunut", vuosien ja vuosikymmenten aikana molemmat kohtelevat toisiaan milloin milläkin tavalla riippuen tilanteesta. Alussa on avoimempaa rakkauden näyttämistä kuin vuosien päästä.
Pääasia on että perusasiat on kunnossa, molemmat tietää että toinen rakastaa vaikka sitä ei aina niin näytäkään. "Tosi paikan tullen" voi luottaa toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennyt käytös ikävä kyllä ennustaa tulevaa. Tuollaisten miesten tapauksessa ei kannata haaveilla mistään miehen "kesyttämisestä" ja siitä, että olisi ties kuinka monien naisten jonossa jollain tavalla se erityinen. Tuollainen mies on luultavasti jollain tasolla kyvytön tuntemaan syviä tunteita kumppaineita kohtaan, olipa nainen miten erinomainen tahansa. Kannattaa olla tarkka jatkossa siitä minkälainen seurustelumenneisyys miehellä on.
Näin yritin tehdäkin. Ensimmäisen kerran mies yritti tosissaan lämmitellä minua lähes kymmenen vuotta sitten mutta omat varoituskelloni soivat. Lähes vuosikymmenen kuluttua ajattelin kokeilla. Mönkään meni ja keräilen kasaan itseluottamukseni rippeitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhde osiota. Miehen rakkaus tarkoittaa parisuhteen hyötyjä,vakireikä jneSillä palstalla ei rakkaudesta tiedetä mitään.
Siellä ne miehet kuitenkin on. Ja käytäntö on monesti todistanut, että se ylilautatyyppi on kirkkaasti eniten edustettu miestyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut mies kohtelee sinua hyvin ja haluaa sinulle pelkkää hyvää. Hän haluaa olla kanssasi ja koskettaa sinua. Hän katsoo pitkään silmiin, hymyilee usein ja haluaa tehdä sinut iloiseksi.
Ihan itsestäänselviä juttuja siis.
Fakta on kuitenkin, että kaikki miehet (tai naiset) eivät ole kykeneviä tai kypsiä rakastumaan ja rakastamaan oikeasti.
Ei tämä kyllä ihan näin yksinkertaista ole. Jos mies on vaikka sairas jne. niin ei hymyile usein, katso pitkään silmiin jne. Useimmat ihmiset keskittyvät sairaana hyvin paljon itseensä eivätkä jaksa yrittää tehdä toista iloiseksi, sekä miehet että naiset. Silti voi rakastaa vaikka miten syvästi. Se riippuu paljon myös ihmisen luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut mies, tai siis mies joka rakastaa sinua ei välttämättä aina kohtele sinua kuten "rakastunut", vuosien ja vuosikymmenten aikana molemmat kohtelevat toisiaan milloin milläkin tavalla riippuen tilanteesta. Alussa on avoimempaa rakkauden näyttämistä kuin vuosien päästä.
Pääasia on että perusasiat on kunnossa, molemmat tietää että toinen rakastaa vaikka sitä ei aina niin näytäkään. "Tosi paikan tullen" voi luottaa toiseen.
En kysynyt sitä, mihin vastasit. Kysyin, millaisiin asioihin kiinnittää huomiota tutustumisvaiheessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhde osiota. Miehen rakkaus tarkoittaa parisuhteen hyötyjä,vakireikä jneSillä palstalla ei rakkaudesta tiedetä mitään.
Siellä ne miehet kuitenkin on. Ja käytäntö on monesti todistanut, että se ylilautatyyppi on kirkkaasti eniten edustettu miestyyppi.
Ei kai siellä miehiä ole, poikia vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kumppanin aiemmat suhteet päättyivät? Yhtä nopeasti kuin alkoivat?Rakkaus ei ole valinta, se on tunne. Joka muuttaa parisuhteen kuluessa muotoaan tai jopa loppuu. Se on valinta, päättääkö olla kyseisessä parisuhteessa loppuelämän.
Kyllä se on valinta. Jos ei olisi, jaikki suhteet, joissa on joskus haasteita, päättyisivät.
Edelleen: et sinä tunteitasi valitse. Sen valitset, jatkatko jonkun kanssa suhteessa vaikeuksista huolimatta.
Tunteet vaihtuu. Kun on kerran rakastanut voi siihen päästä uudestaan. On valinta lopettaa riitely ja keskittyä hyvään. On valinta ruokkia rakkautta vihan sijaan. Kyllä rakkaus on valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kysynyt sitä, mihin vastasit. Kysyin, millaisiin asioihin kiinnittää huomiota tutustumisvaiheessa.
ap
"Miten oikeasti rakastunut mies kohtelee?
Vierailija
klo 14:59 | 2.8.2021
Tyhmä kysymys varmasti joidenkin mielestä mutta kysyn silti. Toivoisin vastauksia ihmisiltä, jolla on hyvää parisuhdetta takanaan jo useita vuosia (tai vuosikymmeniä). Näin siksi, että suurin osa parisuhteista päättyy eroon ja minua eivät kiinnosta vuoden-parin mittaiset äkkirakastumiset nopeine eroineen."
Tuossa on aloituksesi, ja siihen vastasin koska olen aviomieheni kanssa ollut yhdessä jo 21 vuotta. Et tuossa puhu mitään tutustumisvaiheesta. Tutustumisvaiheessa ei olla vielä rakastuneita, korkeintaan vähän ihastuneita. Oikean rakkauden tietää vasta siinä vaiheessa kun ollaan sitouduttu.
EI päästä hetkeksikään silmiään sinusta silmät oikein loistaa on
iloinen, ja kohtelias ja puhuu niin mukavia, ottaa sinuun jatkuvasti.
Itse vaan olen yhä vaan kohdannut Epärehellisen miehen, käytti vain henkisesti hyväkseen.
Ja Muka niin Vain minä olin Hänelle se tärkeä ja Paskan jauhantaa oon saanut kuulla vieläkin että se piina jatkunu vielä .Vaikka en ole halunnut kuulla hänestä mitään.
Että kaipa sen sitten huomaa.Että nyt on Oikeaa Rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin yritin tehdäkin. Ensimmäisen kerran mies yritti tosissaan lämmitellä minua lähes kymmenen vuotta sitten mutta omat varoituskelloni soivat. Lähes vuosikymmenen kuluttua ajattelin kokeilla. Mönkään meni ja keräilen kasaan itseluottamukseni rippeitä.
ap
No nyt tiedät kokemuksesta mikä on se seikka mihin ehdottomasti kannattaa kiinnittää huomiota. Kannattaa myös kuunella sitä sisäistä ääntä joka tässäkin tapauksessa varoitti sinua miehestä, nuo sisäiset varoituskellot harvemmin ovat väärässä. Näin yleisellä tasolla mielestäni naiset liian usein sortuvat toiveajatteluun ja siihen, että haluavat uskoa toisesta hyvää. Siinä vaiheessa kun huomaa, että alkaa selittelemään itselleen toisen käytöstä parhain päin pitäisi viimeistään tajuta, että nyt ollaan menossa jyrkänteeltä alas.
En tiedä miten rakastunut mies käyttäytyy pitkässä avioliitossa…tiedän vain mitä itse teen
Keitän aamupuurot aina vaimolleni…..autan kotitöissä…halailen…pussailen…..autan kaikessa mahdollisessa…laitan vaimoni hyvinvoinnin kaiken edellä….hoidan kuin hän sairastaa…..olen aina paikalla jos hän tarvitsee minua…....kai se jotenkin on onnistunut kun olemme olleet yhdessä yli 26 vuotta…
Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten potki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten potki.
Potkii ilmaa 🐎
Rakastunut mies kohtelee sinua hyvin ja haluaa sinulle pelkkää hyvää. Hän haluaa olla kanssasi ja koskettaa sinua. Hän katsoo pitkään silmiin, hymyilee usein ja haluaa tehdä sinut iloiseksi.
Ihan itsestäänselviä juttuja siis.
Fakta on kuitenkin, että kaikki miehet (tai naiset) eivät ole kykeneviä tai kypsiä rakastumaan ja rakastamaan oikeasti.