Miten olla mahdollisiman hyvännäköinen 30-vuotiaana? Haluan olla puoleensavetävä nainen. Vinkkejä!
Kommentit (26)
Takaisin ylikselle ap. Lakkaa esittämästä naista internetissä.
Mun mielestä itsevarmuus on kaiken a ja o. Sillä on paljon väliä, miten kannat itsesi, vaikket olisikaan "sen kummoisemman näköinen". Itse en siis ole tällainen itsevarma ihminen, mutta oma havaintoni vain 😄
Syntymägeeneille ei voi mitään. Pahoittelen.
Juo vettä ja syö terveellisesti, lopeta viinan kittaaminen ja liiku. Yksinkertaista.
Pukeudu naisellisesti ja hymyile! Korjaa ryhtisi ja käytä korkokenkiä etenkin kun toivot saavasi miesten päitä kääntymään 🥰.
Hyvännäköinen, siis millä tavalla?
Mua veikattiin töissä "jo varmaan melkein kakskymppiseks". Oon 36.
Oon teinistä asti syönyt hitosti vihanneksia ja pysynyt hoikkana.
Jos et vielä treenaa, aloita. Kaikki päihteet pois.
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta suomalaiset kolmekymppiset naiset ovat rupsahtaneita.
Ottakaa mallia japanilaisista naisista! M28
Siis miksi?
Geeneilleen ei oikein mitään voi. Varmaan tuo sun urpouskin kulkee suvussa.
30 v on niin nuori, että on vielä automaattisesti hyvännäköinen. Joskus 40-45 alkaa näkymään ikä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ollaan kun joudutaan passaamaan suomalaista vätysmiestä ja hoitamaan lasten ja töiden jälkeen vielä sitä miestä. Japanissa kunnioitetaan naista kumppanina ja hoidetaan oma osuus.
Juo paljon vettä; liikuta kehoasi; syö mahdollisimman vähän prosessoituja ruokia ja juomia; nuku paljon; vältä alkoholia, tupakkaa ja päihteitä; sivele iholle runsaasti aurinkorasvaa; nauti auringosta kohtuudella; lue paljon kirjoja; virkistä aivojasi; nauti taiteesta.
Hymyile. Opettele kävelemään oikeaoppisesti, ei töpöttämällä tai vaappumalla. Ole ryhdikäs. Käytä mahdollisimman vähän meikkejä. Pidä hiustesi luonnollinen väri. Pysy hoikkana ja kiinteänä. Käytä vartalollesi istuvia vaatteita.
T. Mies
Iloinen meininki, kaunis kesämekko ja tatuoimaton vartalo ilman sonninrengasta. Ei haittaa vaikka olisi muutama kilo ylimääräistä, niinhän meillä kaikilla on.
Vierailija kirjoitti:
Haha. Nämä on vauvan parasta. Luuseri, joka haukkuu valkoihoisia naisia, joita se ei koskaan voi saada. ..
- En olis halunnutkaan!
Juu, et.
Moderni nainen saa miehet juoksemaan karkuun hankkimalla naaman täyteen lävistyksiä, tatuoimalla vartalonsa, leikkaamalla lyhyen tukan ja lihoamalla 25 kiloa ylipainoiseksi sekä kasvattamalla kehon täyteen karvoja. Jos haluat saada miehen niin vältä näitä asioita.
Ota mallia ketjun naisista, ja älä ole miesvihaaja. M28
Syöt paljon Maraboun suklaata ainakin näin alkuun.