Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä opettajien toilailuja muistatte omilta kouluajoiltanne?

Vierailija
02.08.2021 |

Muistan kun ala-asteella kunkin piti piirtää sukupuunsa ja kirjoittaa sinne sukulaisten nimet. Opettaja tuli korjaamaan isoisäni nimen olettaen, että olin kirjoittanut sen väärin. No en ollut. Isoisän nimi oli ilmeisesti opettajasta liian erikoinen, koska ei uskonut sen olevan oikea nimi. Korjasi siis yhden kirjaimen, jolloin siitä tuli toinen yleisempi nimi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron naapurin Liisan muistoja kouluajalta. Juteltiin pihojemme välissä ja hän kertoi, että opettaja hyväksyi ympäristöopin vastauksena tuijalle nimeksi kuolleen koura ja leveäosmankäämille papinkulli. Itse en ollut kuullut kasveille kumpaakaan nimitystä.

Kasvien oikeita nimityksiä opettaja ei ollut opettanut, mahtoiko tietää itsekään - aikana ennen Internettiä.

Vierailija
2/9 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella 80-luvun lopussa opettaja oli tuhdissa humalassa tunnilla, pisti tupakaksi ikkunan ääressä ja sitten kävi loikoilemaan luokkahuoneen perällä olevalle sohvalle. Pari oppilasta meni kertomaan rehtorille, joka sitten talutti opettajan luokasta pois. Ope tuli pari kuukautta myöhemmin takaisin ja kertoi meille että hänet oli huumattu joko järjestäytyneen rikollisuuden tai ulkovaltojen agenttien toimesta. Muuten oli kyllä opettajana ihan hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien liikkamaikka oli täydessä kännissä metsäretkellä. Oma alakoulun opettaja erosi ja harrasti täyttä "toimintaa" koulussa. Yksi yläkoulun oppilas meni varastoon jossa ne oli nusssimasssa. Yksi kiihkouskovainen opettaja totesi 80-luvun lopulla, että it se mur han tehnyt kaverimme menee suoraan helvettiin. Onhan näitä.

Vierailija
4/9 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettaja mies otti pahispojat joskus käsittelyyn, jos olivat kiusanneet tai tehneet jotain tuhmaa. Opettaja siis huusi ja nosti pojat seinälle käytävällä. Paidasta sai hyvän otteen.

Vierailija
5/9 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kouluaikaani oli vielä piirtoheittimiä, ja eikös vain englanninopettaja joskus kalvon sijaan ruvennutkin tussilla piirtämään siihen kankaalle.

Vierailija
6/9 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Yläasteen luokanvalvoja ehdotteli seksiä kanssaan. Olin 15-vuotias tyttö silloin.

- Ala-asteen liikunnanopettaja haukkui ylipainonsa takia kiusattua tyttöä laiskaksi, läskiksi ja vastenmieliseksi.

- Yläasteen erityisluokan opettaja heitti biljardipallon huonosti käyttäytynyttä oppilasta kohti (ei onneksi osunut)

olisihan näitä vaikka millä mitalla

Vierailija
7/9 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen keski-ikäinen poikien liikkamaikka antoi ne muutaman pakollisen sukupuolivalistustunnin ja olihan se aika jäätävää. Tämä siis kasarilla.

"Muistakaa nyt kundit että tytöille täytyy jutella ja pitää kädestä ja sellaista jos seksi tulee kuvioihin tai sitä haluaa."

"Seksi on kuin autoilu, että paria kaljaa enempää ei kannata olla alla, muuten tulee helposti kaikenlaisia vahinkoja ja ikävyyksiä."

"Kortsu päivässä pitää lääkärin loitolla."

Vierailija
8/9 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan luokan opettaja oli yhtenä aamuna unohtanut laittaa housut jalkaan. Sekös meitä nauratti.

Vierailija
9/9 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kouluaikaani oli vielä piirtoheittimiä, ja eikös vain englanninopettaja joskus kalvon sijaan ruvennutkin tussilla piirtämään siihen kankaalle.

Lasille. Tämä sattui myös mun enkunopelle, häntä kutsuttiin nimellä Speedy -kirjoitti tunnin aikana taulun ainakin 3 kertaa täyteen kaikkea!