Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tampereen parhaat ravintolat!

Vierailija
16.08.2014 |

Tässä on ensi viikolla tulossa reissua Tampereen suunnalle ja kyselisin suosituksia hyvästä ruokapaikasta. Mielellään ei ihan mitään tavanomaisimpia Amarillo, Rosso, muu ketjurafla paikkoja. Seurueessa kaikenlaisesta ruoasta pitävää sakkia ja tarkoitus olisi istua iltaa pidemmän kaavan mukaan. Kehukaa ihmeessä suosikkejanne! Ja saa toki laittaa niitä karmaisevimpiakin mestoja, joita kannattaa välttää.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:57"]Pispalan pulteri

[/quote]

ihan hyvä. Lisäksi wanha tappi Nekalassa. Pastaa ja hyviä hampurilaisia :)

[/quote]

Kuka menee syömään ravintolaan pastaa ja hampuriliasia.. For real..? Itse menen syömään ravintolaan ruokaa, mitä en tee koskaan kotona/en osaa tehdä. En ymmärrä kun ihmiset menee syömään jotain spagettia ja jauhelikastiketta.. Sitä samaa saa kotonakin, ihan millon vain..

Hampurilaiset syön mäkkärissä 3 kertaa halvemmat ja maistuu ihan samalle, tai paremmalle. Vaikka makuasioita nämä kai on. Mutta itse käyn ulkona syömässä muutaman kerran vuodessa (lasken ulkonasyömiseen myös subit, mäkkärit, pizzat yms) että sillon harvoin kun käy, niin voin maksaakin siitä, että saan jotain hyvää normaalista arjesta poikkeavaa. 

[/quote]

Snobi :-))

Mä en ainakaan maksais 20€ jostain annoksesta.. Huh huijakkaa.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla